Porin lautapelailu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Porin lautapelailu
Missäs on muuten ne pelit, jotka pelataan tuntiin läpi? Ohan siinä oma makunsa kun hakataan pelejä aamusta iltaan, mutta sehän on maratoonin paikka se, ei yhden pelin. Pelottavaa ajatella, että yksi peli veisi kokonaisen illan. Huh huh, en uskalla. Pelottaa.
Voitte te minulle soitella. Ei minulla pitäisi olla mitään aikavälillä tämän viikon su - ensi viikon su. Ei ainakaan mitään, mitä en voisi seuraavalle päivälle siirtää. Kai. Tällä hetkellä.
Voitte te minulle soitella. Ei minulla pitäisi olla mitään aikavälillä tämän viikon su - ensi viikon su. Ei ainakaan mitään, mitä en voisi seuraavalle päivälle siirtää. Kai. Tällä hetkellä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
7 wonders on kiva ja se menee about tuntiin per peli, mutta sitten kun pelataan kunnolla niin kaipaa jotain vähän raskaampaa. Tietty Eclipse alkaa olla siellä melko raskas akselilla
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Kyllähän mä lautiksia pelailen, kun niitä pääasiassa olen täällä hostaillutkin :D
Soi viulu
Itse taas olen pitänyt aikoinaan melkein kriteerinä pelin ostolle, että kestää min sen 3h per peli, mieluusti enemmän. Nykyään pystyn jo hyväksymään casuaalimmatkin pelit ja peliajat. Sanotaan silti, että diggaan kyllä noista massiivisista peleistä ehkä oletusarvoisesti enemmän.
Eclipse oli kyllä tosi hauska. Diggasin kovasti. Saatan joskus hankkia sen itsellekkin. Olisi kyllä jo kolmas avaruusheksapeli pelihyllyyn siinä tapauksessa.
Eclipse oli kyllä tosi hauska. Diggasin kovasti. Saatan joskus hankkia sen itsellekkin. Olisi kyllä jo kolmas avaruusheksapeli pelihyllyyn siinä tapauksessa.
Kalat meni kotio...
Asiaa kerran lujaa sivutaan niin kirjoitin blogiini hieman ensituntemuksia Eclipsestä. Peliä kokeilleelle tuo tuskin mitään tarjoaa, mutta ehkä tästäkin ketjusta on uusille kiinnostus sitä kohtaan herännyt. Oikea arvostelu pelistä ehkä joskus jos tarpeeksi pelaamaan pääsee.
Voispa tossa ensi viikolla vetästä jotain lautiksia. Joku pidempi sessio.
Soi viulu
Jep eli jos ette oo sukuloimassa niin sunnuntai-maanantai akselilla noin alkuunsa.
Spoonyone
Spoonyone
Näyttääkin siltä että olen tänään menossa vielä siskon luo kun sinne tulee meidän sukua, mutta onko ihmisillä maanantaille suunnitelmia?
Spoonyone
Spoonyone
Pitikö meillä twibs olla alustavasti ropet tapaninpäivänä? En muista tarkkaan miten sovittiin?
Kalat meni kotio...
öö, en muista. En oo kalenteriinkaan pistäny mitää.
Spoonyone
Spoonyone
Tänään ja huomenna olisi tarjolla Merirosvoilua yms. Pari pelaajaa tarvis/mahtuis vielä tälle päivälle.
Soi viulu
Joo eli tänään pärähtää taas jotain. Minä, Jeijo ja yksi Pekka on ainakin tulossa. Vielä on tilaa ainakin yhdelle.
Spoonyone
Spoonyone
Viestittelin Antonin kanssa ja hän arveli ehkä pääsevänsä viiden jälkeen, ei luvannut varmaksi. Jos hänellä on jotain hammeripeliä sovittuna, niin pitää soitella lähempänä josko hän kerkiää.
Spoonyone
Spoonyone
Kyl tosta Eclipsestä krapulan saa
Joo niin saa, itelläki oli aika tööt olo seuraavan päivän ku vedettiin ekana pelinä kuuden pelaajan 6,5h sessio, mutta seuraavilla kerroilla menee jouhevammin kun porukka osaa säännöt ja peli nopeutuu.
Spoonyone
Spoonyone
Pelattiin eilen kaksi peliä viidellä hengellä ja 3-4h meni tällä kertaa per peli. Alienit otettiin käyttöön myös.
Ei tässä siis sellainen krapula oo iskemässä, vaan enemmänkin se ekan pelin aivoähky kun koitti sisäistää kaikkia sääntöjä kerralla. Vielä maistuu.
Me pelattiin ite tossa maanantaina yks neljän pelaajan peli, joissa oli kans alieneita mukana. Tuo kyllä mukavaa särmää peliin.
Me pelattiin ite tossa maanantaina yks neljän pelaajan peli, joissa oli kans alieneita mukana. Tuo kyllä mukavaa särmää peliin.
Spoonyone
Spoonyone
Sinisistä Hydraneista tykkäsin ja punainen Empire oli silkkaa helvettiä ja sitä vielä pahensi täysin toivoton tuuri hexojen metsästyksessä. Tarvitaan kohta Porin oma Eclipse-ketju. Ei vaan saattaapi pelaaminen aika pahasti vähentyä välipäivien jälkeen.
Sanoisin että punaisella kannattaa lähteä agressiivisesti ykkös ja kakkos renkaalle, ja hyvän alkuteknologian turvin tappaa ancientteja viimeistään kakkosvuorolla. Ja muista, ainahan se vedetyn hexan voi discardaa, näillä on rahaa tehdä niin pari ekaa vuoroa.
Spoonyone
Spoonyone