"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

maelstrom

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
DeathClaw

Re: maelstrom

Viesti Kirjoittaja DeathClaw »

Itselläni meni kesälläkin jo joku kuukausi ja nyt kun on joulu ja alet olleet niin ei tuo kuukausi ole mitenkään epänormaalia varmasti. Nykyään vaan jos tuolta tilailee niin kannattaa suosiolla henkisesti valmistautua odottamaan ja kauan.

Onko mitään tietoa, mikä pulju tuolta ulkomailta lähettäisi edes siedettävässä ajassa? Waylandista olen joskus tilannut, mutta siellä kesti myös viikkoja tilauksen saapuminen,
WH40K
Imperial guard +5500pts
Space wolves +3000pts
Necrons 2000pts
Valagante

Viesti Kirjoittaja Valagante »

DeathClaw kirjoitti: Onko mitään tietoa, mikä pulju tuolta ulkomailta lähettäisi edes siedettävässä ajassa? Waylandista olen joskus tilannut, mutta siellä kesti myös viikkoja tilauksen saapuminen,
Dark Sphereä voisi kokeilla. En tosin anna takuita siltä saralta että onko joulu sotkenut heidänkin aikataulujaan.
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

DeathClaw kirjoitti:
Itselläni meni kesälläkin jo joku kuukausi ja nyt kun on joulu ja alet olleet niin ei tuo kuukausi ole mitenkään epänormaalia varmasti. Nykyään vaan jos tuolta tilailee niin kannattaa suosiolla henkisesti valmistautua odottamaan ja kauan.

Onko mitään tietoa, mikä pulju tuolta ulkomailta lähettäisi edes siedettävässä ajassa? Waylandista olen joskus tilannut, mutta siellä kesti myös viikkoja tilauksen saapuminen,
Kysy sieltä. Itse olen tilannut Maelstromista ja paketti oli kotiovella 2 päivässä. Amazonista paketti on tullut kolmeen. Ebaystä ostin jotain, oli kotona seuraavana.

Riippuu ihan tilanteesta. Kannattaa varmaan kysellä sieltäpäin ja myöskin heidän käyttämiltään posti- ja kuriiriyhtiöiltä, että miten nopeaa toiminta on.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”