Runt maalailee
Re: Runt maalailee
Hilparien terät ovat maalattu Boltgun Metal maalilla, samaisella värillä olen maalaillut muistaakseni ratsujen panssarit (GW:llä varustettujen) ja aseet sekä tankin pellit.
Valoitus tekee tepposia, huomaa eron kun vertaa esim tankin peltiä ja hilparien teriä, molemmat kun ovat täysin samalla tavalla maalattu ja lakattu.
Valoitus tekee tepposia, huomaa eron kun vertaa esim tankin peltiä ja hilparien teriä, molemmat kun ovat täysin samalla tavalla maalattu ja lakattu.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
jotain sellaista vähän epäilinkin. Kunhan varmistin
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Näitä katelles rupee miettimään, että aloittaako tuota maalamista itse ollenkaan. Komian näköistä. Tankki vimosen päälle ja orderin ritarit oli ku esitteestä :O
Sweat saves blood.
Viimevuosi kun lopetettiin mahtipontiseen figuun niin aloitetaan tämä vuosi myös mahtipontisemmalla figulla: Bloodthirster
Pahoittelut heti alkuun huonoista kuvista, katsotaan jos jollain aikaa saisin päivänvalossa otettua paremmat kuvat näytille.
Bloodthirsterin osalta kerrottakoon että itse maalaaminen ei tuottanut juuri minkään laista päänvaivaa, enemmänkin ongelmia oli saada pysymään modeli koossa koko maalaus urakan ajan. Jos en nyt täysin väärin muista niin liimasin figun maalauksen aikana ~5.krt kasaan, viimein alkoi pysymään kasassa kun teki kunnolliset pinnaukset. Kasausten jälkeen maalaus into olikin laskenut reippaasti joten lopputuloksesta ei lähdetty hakemaan mitään näyttävää vaan perus pelipöytätasoa. Tästä se Demoni armeija sitten lähtikin liikkeelle, demoneita tulossa siis jatkossakin tämän vuoden puolella.

Pahoittelut heti alkuun huonoista kuvista, katsotaan jos jollain aikaa saisin päivänvalossa otettua paremmat kuvat näytille.
Bloodthirsterin osalta kerrottakoon että itse maalaaminen ei tuottanut juuri minkään laista päänvaivaa, enemmänkin ongelmia oli saada pysymään modeli koossa koko maalaus urakan ajan. Jos en nyt täysin väärin muista niin liimasin figun maalauksen aikana ~5.krt kasaan, viimein alkoi pysymään kasassa kun teki kunnolliset pinnaukset. Kasausten jälkeen maalaus into olikin laskenut reippaasti joten lopputuloksesta ei lähdetty hakemaan mitään näyttävää vaan perus pelipöytätasoa. Tästä se Demoni armeija sitten lähtikin liikkeelle, demoneita tulossa siis jatkossakin tämän vuoden puolella.

Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Kaapelikala
Jospas toveri retardi pistää turvan rullalle ja rullan taskuun, niin meillä kaikilla on ihanampi elämä.Izmo Laitela kirjoitti:Jos tuo on mukamas "perus pelipöytätasoa" niin on peruspelipöytätaso-käsite hieman hakusessa. Ihan hieno figuhan se on, mutta valitettavasti maalattu... Ok, huijasin. Figukin on ruma XD
Joo, ei tuo nappi ole mikään maailman paras, mutta paras GW:n Bloodthirster tällä hetkellä saatavista. Maalaus on "kelpaa kentälle", vaikkei mitään maailmoja mullistavaa olekaan. Dipattu vissiin? Voisit kokeilla vähän korostuksia, niin saa esim. lihakset näkymään paremmin toisistaan. Toisaalta, ei oikeesti tartte jos tarkoituksena on vain saada nappi, jolla kehtaa pelata.
Kyllä tuolla hyvin pelata kehtaa. Kiiltoa voisi vielä yrittää suitsia matta vernissalla tai jollain.
Dippaamalla tosiaankin kyseinen figu toteutettu, jotenkin jäänyt koukkuun tuohon dippaamiseen kun maalaustaidot ovat mitä ovat. Demonien suhteen tosiaankin tarkoitus on saada armeija helposti pelipöytä tasoon (tai ainakin sellaisiksi että niillä kehtaa pelata). Lähinnä tähän ratkaisuun päädyin sen takia että kaapit ovat täynnä erilaisia figuja, joten maalia pitäisi saada figujen pintaan suht nopeaa tahtia, että päästään joskus eteenpäin maalauksien suhteen.Kaapelikala kirjoitti:Joo, ei tuo nappi ole mikään maailman paras, mutta paras GW:n Bloodthirster tällä hetkellä saatavista. Maalaus on "kelpaa kentälle", vaikkei mitään maailmoja mullistavaa olekaan. Dipattu vissiin? Voisit kokeilla vähän korostuksia, niin saa esim. lihakset näkymään paremmin toisistaan. Toisaalta, ei oikeesti tartte jos tarkoituksena on vain saada nappi, jolla kehtaa pelata.
Voisin kyllä jollain aikaa kokeilla yhden figun korostuksineen päivineen niin näkisi minkälaiseen maalausjäkeen pääsee.
Armypaintterin mattalakan olen tuohon suihkutellut, kuvissa figu kyllä kiiltää enemmän kuin luonnossa. Uskoisin tämän johtuvan huonosta valaistuksesta.Morze kirjoitti:Kiiltoa voisi vielä yrittää suitsia matta vernissalla tai jollain.
Herätelläämpä tätäkin pitkän tauon jälkeen. Taas oli joka vuotisen BMoP:n kilpailun vuoro ja kyseisellä teoksella lähdettiin mukaan kilpailemaan. Sijoitus taisi kilpailussa olla 7/9:stä perusvarmalla työllä ei tänä vuonna kovinpitkälle siis päästy. Mutta nyt saa muutkin laittaa arvostelua/kommenttia pöytään.
Reinhold

Lisää warmachineä/FaBaa tulossa, kunhan kuvat saadaan napsittua.
EDIT:kuvat napsittu.
Gun Mages

Kara Sloan

Squire

Trencent Chain Gun

Reinhold

Lisää warmachineä/FaBaa tulossa, kunhan kuvat saadaan napsittua.
EDIT:kuvat napsittu.
Gun Mages

Kara Sloan

Squire

Trencent Chain Gun

Päivitellään hieman Empire tuotoksia tällä kertaa. Jokusen uudenkin nappulan olen maaleihin taas saanut, mutta laiskana kuvaajana en ole jaksanu ottaa yksittäisiä kuvia. Joten pläjäytetään nyt kokonaiskuvaa 180:stä modelista ja siitä mitä tällä hetkellä on maalattuna Empiren osalta.
2*Pegasus Captain
2*Captain/horse
Wizard/horse
Grand Master/horse
Warrior Briest/horse
3*Wizard
Captain
Warrior Briest
2*Master Engineer
BSB
3*Demigrypht
Steam Tank
War Altar
10*Pistoliers
27*Knightly Orders
8*Spearmen
9*Grossbowmen
18*Swordmen
40*Halperdies
30*Great Sword
2*Cannon
2*Rocket battery
Hellblaster
Mortar
12*Crewman
+Muuta filtteri joista yksi keskeneräinen

Näistä 20 Great Swordia pitäisi maalata uudelleen, mutta toistaiseksi saavat kelvata. Myös kaksi velhoa ja alttari pitäisi basetella muun armeija mukaisesti.
Hetkeen ei Empiren nappulat loppu! Laatikossa odottelee esim +70.kpl pelkkiä handgunnereita ;)
Tosin handgunnerit todennäköisesti tulevat odottamaan vuoroaan viellä pitkään, sillä eivät ole ensinmäinen kohde maalaus listallani.
2*Pegasus Captain
2*Captain/horse
Wizard/horse
Grand Master/horse
Warrior Briest/horse
3*Wizard
Captain
Warrior Briest
2*Master Engineer
BSB
3*Demigrypht
Steam Tank
War Altar
10*Pistoliers
27*Knightly Orders
8*Spearmen
9*Grossbowmen
18*Swordmen
40*Halperdies
30*Great Sword
2*Cannon
2*Rocket battery
Hellblaster
Mortar
12*Crewman
+Muuta filtteri joista yksi keskeneräinen

Näistä 20 Great Swordia pitäisi maalata uudelleen, mutta toistaiseksi saavat kelvata. Myös kaksi velhoa ja alttari pitäisi basetella muun armeija mukaisesti.
Hetkeen ei Empiren nappulat loppu! Laatikossa odottelee esim +70.kpl pelkkiä handgunnereita ;)
Tosin handgunnerit todennäköisesti tulevat odottamaan vuoroaan viellä pitkään, sillä eivät ole ensinmäinen kohde maalaus listallani.