Isoa Flames peliä 7.1 - 8.1kerholla
- Sotalammas
Isoa Flames peliä 7.1 - 8.1kerholla
Heikun keikun !!!
Nyt on joulukinkut syöty ja pitäisi rintamalle palata. Aikaisemmin tuolla pikkujouluissa jo Aleksisin kanssa puhuttiinkin että voisi ottaa megapelin tynkää tuolloin 7.1-8.1 tai mahdollisesti vain toisena päivistä, miten ihmiset vain haluisivat. Nyt sitten siis mielipidettä esille ja kertomaan haluaako tulla pelaamaan ja mille rintamalle haluisi pelin sijoituvan. Itse ehdottaisin itärintamaa kun sinne kerran uudet kirjat juuri saapuivat.
Nyt sitten ilmoitusta tänne.
Lammas
Nyt on joulukinkut syöty ja pitäisi rintamalle palata. Aikaisemmin tuolla pikkujouluissa jo Aleksisin kanssa puhuttiinkin että voisi ottaa megapelin tynkää tuolloin 7.1-8.1 tai mahdollisesti vain toisena päivistä, miten ihmiset vain haluisivat. Nyt sitten siis mielipidettä esille ja kertomaan haluaako tulla pelaamaan ja mille rintamalle haluisi pelin sijoituvan. Itse ehdottaisin itärintamaa kun sinne kerran uudet kirjat juuri saapuivat.
Nyt sitten ilmoitusta tänne.
Lammas
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Re: Isoa Flames peliä 7.1 - 8.1kerholla
Kiinnostusta löytyy, jos vain peli olisi 7.1.
Tavallaan voisi tuon Bagration kampanjan tönäistä käyntiin siinä samalla, niin ehdotan itärintamaa. Toki lännen mittelöt käyvät myös. Sikäli mikäli pelejä olisi 7.1 ilmoittaudun mukaan jollakin saksalaisella porukalla.
Tavallaan voisi tuon Bagration kampanjan tönäistä käyntiin siinä samalla, niin ehdotan itärintamaa. Toki lännen mittelöt käyvät myös. Sikäli mikäli pelejä olisi 7.1 ilmoittaudun mukaan jollakin saksalaisella porukalla.
Periaatteessa vapaata kyl ois, joten toki pelaaminen kiinnostaa. Saksalaisten puolelle tosin minäkin...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Hyvää settiä, oon messissä. Tosin yksipäiväinen peli olisi toivottavampaa kuin kaksipäiväinen. Kannatan ajatusta, että peli toimii Bagration-kamppanjan lähtölaukauksena.
1500 pistettä per pelaaja...
1500 pistettä per pelaaja...
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
- Sotalammas
Elikkäs otetaan sitten 7.1 peliä itärintamalla. Aloittelu heti aamusta klo 9-10 niin ehtii pelata loppuunkin. Mä voin pohtia jotain kivaa skenaariota tossa alkuviikosta kun on vapaata jos ihmisille sopii ? Voin käydä tekemässä pöydän valmiiksi perjantaina, kunhan pääsee sisään silloin.
Mikäs olisi tavoite pelaajien suhteen ? Kaksi, kolme vai neljä pelaajaa per puoli ?
Pistemäärä jotain 1500-2000 välistä.
Mikäs olisi tavoite pelaajien suhteen ? Kaksi, kolme vai neljä pelaajaa per puoli ?
Pistemäärä jotain 1500-2000 välistä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Meikäläinen voi osallistua myös. 1500 per pelaaja kuulostaa hyvältä. Pitäisi saada vain enemmän pelaajia mukaan. Näyttää vähän axis painotteiselta just nyt. Esim. 6 pelaajalla / 1500 per lätty saadaan peli pelattua yhdessä päivässä.
Voidaan pelata total war skenu esmes.
Voidaan pelata total war skenu esmes.
"Sir, how the hell are we supposed to keep the schedule on a road like this?"
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
-Vandeleur
Kuulostaa hyvältä, samalla voidaan ns aloittaa Bagration tällä tavalla!
Pistä mut NL puolelle, tulen Shtraffilla.
Kannatan 4 pelaajaa per puoli, 1500 pojoa. Pöydät voisi laittaa samalla tavalla kun esim mitä nyt meillä on kerholla 3 v 3 pelissä, 2000 pojoa per mies, 6k vs 6k.
Pistä mut NL puolelle, tulen Shtraffilla.
Kannatan 4 pelaajaa per puoli, 1500 pojoa. Pöydät voisi laittaa samalla tavalla kun esim mitä nyt meillä on kerholla 3 v 3 pelissä, 2000 pojoa per mies, 6k vs 6k.
En voi varmistaa mutta *ehkä* kommunisteilla (tankovy) mukana. Tämä siis 50% varmuudella.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Tsekatkaa Firestorm Bagration thread. Sielläkin puhutaan tästä samaisesta asiasta:
Jos Jussi vois pelata aloitusmatsissa neukuilla ja Gutrot pääsee, niin näyttäisi seuraavanlaiselta:
Axis
-Celebdae - Falschirmjäger
-Ameaney - Harckocsizó Század
-popo - Wiking Panzerkampfgruppe
-Sotalammas - Stug batterie (eikös niin?)
Soviets
-Humie - 1st Belorussian Front
-JussiV - Soviet
- Earnest - Straf
- Gutrot (50% varmuudella) - Tankovy
Jos Jussi vois pelata aloitusmatsissa neukuilla ja Gutrot pääsee, niin näyttäisi seuraavanlaiselta:
Axis
-Celebdae - Falschirmjäger
-Ameaney - Harckocsizó Század
-popo - Wiking Panzerkampfgruppe
-Sotalammas - Stug batterie (eikös niin?)
Soviets
-Humie - 1st Belorussian Front
-JussiV - Soviet
- Earnest - Straf
- Gutrot (50% varmuudella) - Tankovy
-Vandeleur
-Vandeleur
Snif. No, ollaan sitten varalla : (
Eli jos joku peruu tai jotain niin olisin saatavilla.
*edit* Niin, siis saksmannina.
Laitoinkin tuonne kampanjakeskusteluun jo ilmoituksen, että olisin tulossa tähän peliin Neukkulan puolella. Olisin jättänyt tämän väliin kun piti olla 14.1 myös peliä, mutta kun sovittiin että aloitetaan kampanja jo tuolloin 7.1, niin mukana ollaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
-
VilleVicious
Cross-postataan tähänkin Threadiin:
Mä pääsen paikalle 7.1.
1500 pojon listana, joko Peredovoyee Otryad tai Sturmovoyee Batallion. Mulle käy osallistuminen sekä minimegapeliin että pienempään soolopeliin.
Mä pääsen paikalle 7.1.
1500 pojon listana, joko Peredovoyee Otryad tai Sturmovoyee Batallion. Mulle käy osallistuminen sekä minimegapeliin että pienempään soolopeliin.
Voidaan ottaa 1 vs 1 matsia samaan aikaan, no worries.Sappi kirjoitti:Snif. No, ollaan sitten varalla : (
Tehdään niin, että kaikki halukkaat mukaan megapeliin. Jokainen tuo 1500 pisteen armeijan ja yritetään saada tasalukuiseksi.
-Vandeleur
-Vandeleur
Täten vahvistan tuloni peliin.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
@Sotalammas
Oletko miettinyt skenariota, vai pelataanko Total War skenario?
Milloin aloitetaan?
Milloin aloitetaan?
- Sotalammas
Earnest kirjoitti:@Sotalammas
Milloin aloitetaan?
Aloitukseksi olen pohtinut seuraavaa.
Perjantaina menen itse ainakin kertsille klo 13 eteenpäin pelaamaan erän Flamesia, jonka jälkeen tarkoituksena laittaa pöytä valmiiksi lauantaille. Saa siis tulla fiilistelemään pöytää silloin kanssani jos haluaa. Lauantaina haluisin aloittaa sillein että kaikki pelaajat ovat paikalla klo 10 mennessä ja ovat aloittaneet debloyaamisen. Tämän jälkeen saapuneet sitten pelaavat muita pelejä.
Tietääkseni tuon 4 vs 4 lisäksi olisi tulossa vielä Sappi saksalle ja Dexter venkuille.
Skenaarioon on ollut muutamaakin ideaa. Paljon ideaa pidemmälle ei ole vielä päässyt kun ei tiedä tarkkaa tulija määrää, eikä sitä miten ekan kieroksen siirrot menee.
Ajatuksina olen pyöritellyt mielessä mahdollisuutta jossa pelattaisiin kaksi peliä eri pöydillä 3vs3 ja 2vs2 jotka voitaisiin sitten yhdistellä toisiinsa. Esimerkiksi niin että voi ampua tykistöä over the volga säännöllä pyödältä toiselle ja lentokoneita voisi lähettää kummalle pöydälle tahansa. Lisäksi olin pohtinut reservin käytöä skenuun. Reservit toimisivat niin että osa kaikkien pelaajien divisional support joukoista jää yhteiseen reserviin josta ne voi tilanteen mukaan lähettää kummallepöydälle tahansa. Tänne reseviin mahdolliset firestorm joukot myös ?
Tuossa nyt vähän ajatusta 2 pöydän versiosta mitä mielessä on pyörinyt.
Viimeksi muokannut Sotalammas, Ke 04.01.2012 13:12. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Mukana ollaan sittenkin.'
Joko megagameen tai sitten muihin peleihin?
Joko megagameen tai sitten muihin peleihin?
Nopat ja Taktiikka Ry
Mitä Riston kanssa eilen puhelin, niin ajatus olisi siis lyhykäisyydessään seuraava:
Iso peli käyntiin klo 10. Siihen mennessä paikalle ilmestyneet jaetaan peliin sopivasti tasan (kaikille 1500 pojon lista valmiiksi mukaan?). Jos ei kymmeneen mennessä (tai mieluiten ennen) ole paikalla, niin saa odotella myöhempiä tulijoita vastukseksi yksittäisiin peleihin, koska tällaisella osallistujamäärällä tuskin kellään pysyy hanskassa kuka olisi vielä tulossa.
Iso peli käyntiin klo 10. Siihen mennessä paikalle ilmestyneet jaetaan peliin sopivasti tasan (kaikille 1500 pojon lista valmiiksi mukaan?). Jos ei kymmeneen mennessä (tai mieluiten ennen) ole paikalla, niin saa odotella myöhempiä tulijoita vastukseksi yksittäisiin peleihin, koska tällaisella osallistujamäärällä tuskin kellään pysyy hanskassa kuka olisi vielä tulossa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
- Sotalammas
Tätä kompataan siis kuten ylhäälle jo kirjoitin =)Celebdae kirjoitti:Mitä Riston kanssa eilen puhelin, niin ajatus olisi siis lyhykäisyydessään seuraava:
Lammas
Nopat ja Taktiikka Ry