PORI WHFB LIIGA (II)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: PORI WHFB LIIGA (II)
Tämä viikon loppu onnistuu ja kenties jopa perjantai, täytyy katsoa saisko sen päivän duunit tehtyä jo aikaisemmin viikolla.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Laita Tomi tekstaria tms kun saat aikataulut selväks. Otetaan sitten loppuviikost matsia. Myös muut saa ehdottaa pelejä.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
No niin Bretit kävi kylässä. Alkaa hiljalleen muistua slaanesh systeemit mieleen. Nyt maltti ja psykologinen raiskaus tuotti tuloksen. Ja vaikkei voimaa ole kuin 3-4, niin asf+reroll ja AP kolisee myös peltipurkkeihin. Pöytä oli tyhjennetty 4 kierroksen jälkeen. Tai no viimeinen bretti ritari juoksi kentältä 5 kiesillä, kun ei tupla 1 rally onnistunut. mutta mitään muuta ei sitten vitos kiesillä tehtykkään. Mutta mukavaa oli. Pojot: Bretit 331p vs Demonit 2673p. 0-20 siis demoneille.
Bretit näemmä jatkaa tuttua linjaansa tappioden kera. En kylläkään olisi uskonut että Bretit näin pahasti turpaan saisivat.
Taitaa nuo turneet olla enemmän Tomin mieleen kuin liigat, pitänee siis joku väliturnaus järjestää että saadaan Brettien mielialaa ylöspäin. Toisena vaihtoehtona suosittelen noppien vaihtamista.
Päivitellään taas tulostaulukkoa.
Taitaa nuo turneet olla enemmän Tomin mieleen kuin liigat, pitänee siis joku väliturnaus järjestää että saadaan Brettien mielialaa ylöspäin. Toisena vaihtoehtona suosittelen noppien vaihtamista.
Päivitellään taas tulostaulukkoa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Ja mä tos päivällä jo tein voitontansseja ittekseni liigan suhteen ja ajattelin et musta tulee porin seudun kovin figupoika ikinä, en muista oonko maininnu mutta mä sain jo vuosia sitten lisänimen "Figunaattori" !!!
Mutta nyt alkaa pahalta näyttään, en ajatellutkaan että tuo armous piercing olisi noinkin paha. Mun urkupillit ainaki tulee laulamaan näin joulunajan kunniaksi hoosiannaa nii maan perkeleesti ku demoni peli tulee.
Ja tomi, hang on buddy!
Mutta nyt alkaa pahalta näyttään, en ajatellutkaan että tuo armous piercing olisi noinkin paha. Mun urkupillit ainaki tulee laulamaan näin joulunajan kunniaksi hoosiannaa nii maan perkeleesti ku demoni peli tulee.
Ja tomi, hang on buddy!
Viimeksi muokannut Hapid, Pe 16.12.2011 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
No ei se ihan nopistakaan ollu kiinni. Jos joutuu fear heittoja heitteleen -2:lla (tai paikoin jopa -3) ja 3 nopalla joista otetaan pienin pois. On siinä vähän vaikeeta paikotellen sitten osua lähiksessä. Ja sama homma sitten breikeissä ja siihen vielä resot päälle. Tervetuloo Slaaneshin maailmaan muutkin... On se erikoista esim kääpiöillekin,kun Ld ysit onkin yhtäkkiä 7.Runt kirjoitti:Toisena vaihtoehtona suosittelen noppien vaihtamista.
Nii ja sit viel ne ylikovat 5 wardit..........:D
Ja nyt odotan innolla kunnon hajoomista....
onneksi slayerit on unbreakable ja hammerit ja sotakoneet stubborneja. mun taktiikka ainakin on se että en liiku tuumaakaan ja ammun ainakin 2-3 vuoroa pelkkiä nuolia ja kuulia puo ruvella!
hah, näistä kuittaillaan varmaan vielä pitkään....;)syrja kirjoitti: Nii ja sit viel ne ylikovat 5 wardit..........:D
Joo onhan ne. Mut on se eriasia alkaa heittelemään jos se stubborn 9 onkin pudonnut seiskaan. Ja vielä jos senkin heittää 3d6 heitolla ( miinus pienin)niin alkaa stubborni rivitkin halkeilee. Ja slayereitä vastaan on muuta pientä kivaa.
- Half-breed
Todellakin. Ainakin jos Heraldien taidot onnistua kriittisissä saveissa jatkuvat muissakin peleissä.Hapid kirjoitti:hah, näistä kuittaillaan varmaan vielä pitkään....;)
Joo olen edelleen katkera niistä neljästä onnistuneesta savesta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
täytysköhän munki lopettaa tää paskanjauhaminen ja alkaa vaan jo pelaileen, joulunpyhinä alustavasti sovittu peli ainakin runttia vastaan.
Vaati paljon ennen kuin mieli ala laskee, mutta joo turpiin tulee nii nettä ropisee, ja en noppia lähe syyttelemään. Joko A) Koetan löytää hyvän peli tekniikan B) pysyn puhtaassa ratsuväessä C) keskityn pienempi kokoisiin peleihin, tai en tulee muuten liian vähän kokemusta peleihin D) Vaihdan armeijaa... tai en sittenkään tai menee vielä pidempään kaikkien maalaamiseen ja sitten vasta Ville(Hapid) yrittäis meikäläistä kaula kiikkuun laittaa.
Ja juu se -2 tuntui pahalta(ei paljon ld9 steadfast auttanut), sitten kun ajoittain se Virtue of Idealin -1 tuli kaveriksi, auts... jatkossa taidan hyppää ton yli siitä huolimatta että se antaa kivat bonukset. Olen myös katkera S4 AP iskuista mitkä kielsivät minulta kyseiset 5+ wardit, se on joko S4 tai S5! Myös Banner of Defence on ollut arvoton kaksi viimeistä peliä ammunnan puutteesta johtuen.
Ja seuraavia pelejä odotellessa maalaan ja yritän miettiä mikä toimisi. Sanoinhan että se turnaus oli yhen kerran munkki, extra hillolla. Sori Anton mutta veikkauksesi meni mäntyyn, mähän varoitin silloin liigan alussa että älä mua veikkaa ;).
Jos huomenna necronit taas Phase Outtaa niin mä vaihdan armeijat päittäin, mariinit kohtaa Brettejä ja kääpiöt Necroneita :D
Ja juu se -2 tuntui pahalta(ei paljon ld9 steadfast auttanut), sitten kun ajoittain se Virtue of Idealin -1 tuli kaveriksi, auts... jatkossa taidan hyppää ton yli siitä huolimatta että se antaa kivat bonukset. Olen myös katkera S4 AP iskuista mitkä kielsivät minulta kyseiset 5+ wardit, se on joko S4 tai S5! Myös Banner of Defence on ollut arvoton kaksi viimeistä peliä ammunnan puutteesta johtuen.
Ja seuraavia pelejä odotellessa maalaan ja yritän miettiä mikä toimisi. Sanoinhan että se turnaus oli yhen kerran munkki, extra hillolla. Sori Anton mutta veikkauksesi meni mäntyyn, mähän varoitin silloin liigan alussa että älä mua veikkaa ;).
Jos huomenna necronit taas Phase Outtaa niin mä vaihdan armeijat päittäin, mariinit kohtaa Brettejä ja kääpiöt Necroneita :D
Me Tomi vissiin pelataan vastakkain tänään ;)ManAtArm kirjoitti:
Slaaneshin maailma ei ole itselleni mitenkään tuttu, mutta eiköhän tämäkin asia tule korjattua liigan edetessä. Hieman kyllä puntti tutisee kun mietiskelee ld heittoihin tulevia miinuksia, ld7 isompaa en sitten taidakkaan heitellä tulevassa pelissä. No katsotaan millainen sotasuunnitelma saadaan tässä rakennettua. Kerta se on ensinmäinenkin kun kohtaa Slaaneshin maailman.syrja kirjoitti:No ei se ihan nopistakaan ollu kiinni. Jos joutuu fear heittoja heitteleen -2:lla (tai paikoin jopa -3) ja 3 nopalla joista otetaan pienin pois. On siinä vähän vaikeeta paikotellen sitten osua lähiksessä. Ja sama homma sitten breikeissä ja siihen vielä resot päälle. Tervetuloo Slaaneshin maailmaan muutkin...Runt kirjoitti:Toisena vaihtoehtona suosittelen noppien vaihtamista.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
eiköhän sekin asia saada vielä korjattua.ManAtArm kirjoitti: ammunnan puutteesta johtuen.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Pitääskö meiän pojjaat pistää kolehti kiertoon ja ostaa Villelle joululahjaksi Kimble?Hapid kirjoitti:mun taktiikka ainakin on se että en liiku tuumaakaan ja ammun ainakin 2-3 vuoroa pelkkiä nuolia ja kuulia puo ruvella!
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
ostetaan ennemmin tolle murasheville örkkien armeijakirja!El Capitan kirjoitti:Pitääskö meiän pojjaat pistää kolehti kiertoon ja ostaa Villelle joululahjaksi Kimble?Hapid kirjoitti:mun taktiikka ainakin on se että en liiku tuumaakaan ja ammun ainakin 2-3 vuoroa pelkkiä nuolia ja kuulia puo ruvella!
- Half-breed
Ensin sen pitäisi saada pelaamaan kasia.Hapid kirjoitti:ostetaan ennemmin tolle murasheville örkkien armeijakirja!
Mut jouluhan vietetään perheen parissa, ja kun joulupyhät on heikoille, niin sitä ehtisi pelaamaan hieman hammeria. Mitenkäs väelle kävisi? Kyllä sitä pari matsia ainakin voisi pelata.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Toisella puolella Suomea, palaan asiaan Tammikuussa.
Kyllä me saadaan se pelaamaan kasia, ainakin kun se ei enään löydä ketään pelaamaan seiskaa.Routa porsaan kotiin ajaa ;)
Kyllä me saadaan se pelaamaan kasia, ainakin kun se ei enään löydä ketään pelaamaan seiskaa.Routa porsaan kotiin ajaa ;)
Liigan puolella on näyttänyt olevan hyvin hiljaista viimeaikoina, ehkäpä jopa liiankin hiljaista. Nyt lienee paikallaan hieman lisäillä liigaan ääntä ja laitetta pöytään tuoretta faktaa!
31.12.2011 Empire VS Dwarfs 2696-1324
Tylyjä lukemia siltä kantilta että lähdin pelireissulta itse hakemaan vain irtopisteitä, mutta toisin kävikin tuli korjattua lähes koko potti kotiin viemiseksi.
Lisäisen kuvia pelin tiimellyksestä kunhan saan siirrettyä kuvat koneelle, mahdollisesti siis jo tämän yön aikana.
EDIT:Tässä teille kuvatiivistelmä pelistä, alku/keskiosa/ melkein loppu elikkä 6 Empire vuoron alkuasetelma

Pitäisilä sitä itse peliä jotenkin vielä kommentoida. Itselläni parahimpia suorittajia olivat Steam Stank sekä pegasukset, vastapainona Greatswordit eivät tehneet mitään koska joutuivat ammunnan hävitettäväksi kiitos organ gun, quarrels, catapult ja gyrocopter. Kääpiöiden puolelta Slayerit hupenivat ensinmäiseen chargeen mukavasti mutta chargesta toivuttuaan suoriutuivat jopa yllättävän hyvin Empiren näkökulmasta. Tuhosivat 10 knightin poppoo, melkein kaksi kokonaista pegasusta (1w jäi toiseel jäljelle) sekä jokusen GW:llä varustetun knightin siihen päälle.
Jottei sitä anvilia unohdettaisi niin vilkahtaa se siellä ensinmäisessä kuvassa, vaikkakin tuhoutui vasta Empiren 5 vuorolla jos en väärin muista.
31.12.2011 Empire VS Dwarfs 2696-1324
Tylyjä lukemia siltä kantilta että lähdin pelireissulta itse hakemaan vain irtopisteitä, mutta toisin kävikin tuli korjattua lähes koko potti kotiin viemiseksi.
Lisäisen kuvia pelin tiimellyksestä kunhan saan siirrettyä kuvat koneelle, mahdollisesti siis jo tämän yön aikana.
EDIT:Tässä teille kuvatiivistelmä pelistä, alku/keskiosa/ melkein loppu elikkä 6 Empire vuoron alkuasetelma

Pitäisilä sitä itse peliä jotenkin vielä kommentoida. Itselläni parahimpia suorittajia olivat Steam Stank sekä pegasukset, vastapainona Greatswordit eivät tehneet mitään koska joutuivat ammunnan hävitettäväksi kiitos organ gun, quarrels, catapult ja gyrocopter. Kääpiöiden puolelta Slayerit hupenivat ensinmäiseen chargeen mukavasti mutta chargesta toivuttuaan suoriutuivat jopa yllättävän hyvin Empiren näkökulmasta. Tuhosivat 10 knightin poppoo, melkein kaksi kokonaista pegasusta (1w jäi toiseel jäljelle) sekä jokusen GW:llä varustetun knightin siihen päälle.
Jottei sitä anvilia unohdettaisi niin vilkahtaa se siellä ensinmäisessä kuvassa, vaikkakin tuhoutui vasta Empiren 5 vuorolla jos en väärin muista.
Täytyy sanoa et aikas ylläri tulos. Olisin kyllä uskonut et gw käävät niistää empiren nenää rajummin. Ei tainnut olla ammunta kunnossa. Mutta hyvät kuvat taas kerran. Hieman enemmän tarinaa olisit voinut laittaa. Mutta hyvä pieni kooste joka tapauksessa.
Mites ihmisille sopis pelejä? Mulla ois ens viikol ti,ke ja to päivät melko vapaata. On vähän tyhmää keikkua jossain kolmos sijalla.....:)
Mites ihmisille sopis pelejä? Mulla ois ens viikol ti,ke ja to päivät melko vapaata. On vähän tyhmää keikkua jossain kolmos sijalla.....:)