PORI WHFB LIIGA (II)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: PORI WHFB LIIGA (II)
No tartinoidaan lisää. Pelin aloitus meni Empirelle jolloin kääpiöille jäi aikaa vain yksi vuoro ampumiselle. Toisella vuorolla kääpiöt ottivat osumaa (Hammerit), Timewarpin (Isolle Knighti boxille) avustuksella sekä tankin 5xD3 impact hiteistä yhteis chargessa. Irkkuna kun tuli loitsu vedettyä läpi niin ei kääpiöillä paljoa jäänyt vaihtoehtoja tilanteiden paikkaamiseen. Tuo siis selittänee sen miksi esim hammer boxi hupeni todella nopeasti, liiankin nopeasti jos paperia lähtee tuijottelemaan. Pegasukset lähti hakemaan laitimmaisen organin pois jonka jälkeen lentelivät kohti katapulttia jääden slayereiden selustaan ns. Lance Knigtit selviytyi ensinmäisen combatin ilman vahinkoa slayereistä joka sekin oli todellinen yllätys.
Toisella combat kierroksella Lance Knightit sitten alkoivatkin tippumaan ja olisiko ollut kolmas combat vuoro kun boxi breikkasi (jäljellä champpa ja sekin juoksi 6 vuorolla ulos kentältä).
Copteri kävi tässä välissä poimimassa cannonin suihinsa ja lähti takaisin päin jahtaamaan greatswordeja... Slayerit päävivät chargeamaan pegasuksen taakse ja overrunnilla toisen pekasuksen taakse. Toinen pegasus ei sitten tippunutkaan vaan jäi jumittamaan 1w turvin. GW:n Knihgtit pieksi katapultin ja kääntyi chargaamaan slayereitä kohti. Slayerit eivät saaneet viimeistä woudia pegasukseen sisään mutta jokunen Knighti sentään kaatui siinä sivussa. Tankki pisteli poskeensa toisen quarrels porukan joka breikkasi, pysyi kuitenkin pöydällä mutta seuraavan kierroksen rallyn epäonnistuttua juoksivat ulos.
Jäljellä oleva organgun missfiretti ja oli ampumatta 2 vuoroa...
4-5 kierroksen paikkeilla Copteri + quarelit ampuivat yhdellä vuorolla 19 greatswordia puolestaan alas, jonka jälkeen pääsinkin alttarilla chargettamaan copterin kylkeen, se puolestaan oli kopterin menoa sitten. Samalla vuorolla Tankin charge anviliin tuotti 5 woundia ja yllätykseksi kaikki woundit läpäisi panssarit ja wardit joten anvil otti jä lähti. 6 vuoron alussa olikin enään quarels porukka joka luhistuikin 50% combatissa ja breikatessaan jäi kärryn alle.
Lähinnä pelin käännekohdat olivat oikeissa kohdissa heitetyt irkut ilman vakavampia seuraamuksia. Ampumisetkin olivat mitä olivat (tankkiin osuttiin mutta ei saatu kuin 1w sisään) niin ei kääpiöille juuri jäänyt mahdollisuuksia tässä pelissä. Myöskään kääpiöiden disspell heitot eivät onnistuneet 5:llä nopalla +2 bonuksella kun ei onnistus 14 ylitys (useata tälläisiä heittoja) niin ei voi kun syyttää noppia. Vielä kun vastapuoli laittaa 2:lla nopalla irkkuna loitsuja läpi niin minkäs teet. Nopilla siis oli oma merkityksensä tässä pelissä joka ei ollut edes niin vähäinen lopputuloksen kannalta.
Että tälläiset pelit tällä kertaa, itse siis tasuria/pientä tappiota lähdin kääpiöitä vastaan hakemaan mutta nopat olivatkin erimieltä kanssani.
EDIT:Empiren liigapelit näemmä lähtevät siihen tahtiin käyntiin että kärkisijoista taistellaan ainakin toistaiseksi. Lienee kylläkin liian aikaista vielä sanoa mitään kun takana on vasta kaksi peliä.
Mikäli pelien tulokset tulevat jatkossa olemaan myös 0-20 luokkaa niin irtopisteet tulevat näyttelemään suurta osaa sijoituksissa. Kääpiötkin (Hapidin) nousi huimasti listalla vaikka pistesaldo onkin hurjat 1.piste =D 2.pistettä toki oli kääpiöillä lähellä, olisiko ollut ~23.pts mikä käänsi piste erotuksen 1-19.
No joka tapauksessa kääpiöitä on aina hieno pyöritellä lätäköissä.
Toisella combat kierroksella Lance Knightit sitten alkoivatkin tippumaan ja olisiko ollut kolmas combat vuoro kun boxi breikkasi (jäljellä champpa ja sekin juoksi 6 vuorolla ulos kentältä).
Copteri kävi tässä välissä poimimassa cannonin suihinsa ja lähti takaisin päin jahtaamaan greatswordeja... Slayerit päävivät chargeamaan pegasuksen taakse ja overrunnilla toisen pekasuksen taakse. Toinen pegasus ei sitten tippunutkaan vaan jäi jumittamaan 1w turvin. GW:n Knihgtit pieksi katapultin ja kääntyi chargaamaan slayereitä kohti. Slayerit eivät saaneet viimeistä woudia pegasukseen sisään mutta jokunen Knighti sentään kaatui siinä sivussa. Tankki pisteli poskeensa toisen quarrels porukan joka breikkasi, pysyi kuitenkin pöydällä mutta seuraavan kierroksen rallyn epäonnistuttua juoksivat ulos.
Jäljellä oleva organgun missfiretti ja oli ampumatta 2 vuoroa...
4-5 kierroksen paikkeilla Copteri + quarelit ampuivat yhdellä vuorolla 19 greatswordia puolestaan alas, jonka jälkeen pääsinkin alttarilla chargettamaan copterin kylkeen, se puolestaan oli kopterin menoa sitten. Samalla vuorolla Tankin charge anviliin tuotti 5 woundia ja yllätykseksi kaikki woundit läpäisi panssarit ja wardit joten anvil otti jä lähti. 6 vuoron alussa olikin enään quarels porukka joka luhistuikin 50% combatissa ja breikatessaan jäi kärryn alle.
Lähinnä pelin käännekohdat olivat oikeissa kohdissa heitetyt irkut ilman vakavampia seuraamuksia. Ampumisetkin olivat mitä olivat (tankkiin osuttiin mutta ei saatu kuin 1w sisään) niin ei kääpiöille juuri jäänyt mahdollisuuksia tässä pelissä. Myöskään kääpiöiden disspell heitot eivät onnistuneet 5:llä nopalla +2 bonuksella kun ei onnistus 14 ylitys (useata tälläisiä heittoja) niin ei voi kun syyttää noppia. Vielä kun vastapuoli laittaa 2:lla nopalla irkkuna loitsuja läpi niin minkäs teet. Nopilla siis oli oma merkityksensä tässä pelissä joka ei ollut edes niin vähäinen lopputuloksen kannalta.
Että tälläiset pelit tällä kertaa, itse siis tasuria/pientä tappiota lähdin kääpiöitä vastaan hakemaan mutta nopat olivatkin erimieltä kanssani.
EDIT:Empiren liigapelit näemmä lähtevät siihen tahtiin käyntiin että kärkisijoista taistellaan ainakin toistaiseksi. Lienee kylläkin liian aikaista vielä sanoa mitään kun takana on vasta kaksi peliä.
Mikäli pelien tulokset tulevat jatkossa olemaan myös 0-20 luokkaa niin irtopisteet tulevat näyttelemään suurta osaa sijoituksissa. Kääpiötkin (Hapidin) nousi huimasti listalla vaikka pistesaldo onkin hurjat 1.piste =D 2.pistettä toki oli kääpiöillä lähellä, olisiko ollut ~23.pts mikä käänsi piste erotuksen 1-19.
No joka tapauksessa kääpiöitä on aina hieno pyöritellä lätäköissä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mitä? Stankki suoritti?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Henkka1986
Hieno suoritus empireltä! mut kyl ne nopat vaan voi kääntää pelin kuin pelin altavastaajalle =)
Kommenttisi voi ottaa monella eri tapaa mutta vastataan nyt yhdellä tavalla.El Capitan kirjoitti:Mitä? Stankki suoritti?
Kyllä. Stankki vihdoinkin lunasti sen mitä odotetaankin 300.pts modelilta. Saldoksi kertyi kasa hammereita, vielä isompi kasa quarelsseja ja tietenkin Anvil.
Vai lasketaanko tuota kuitenkaan vielä minkään tason suorittamiseksi kun poistaa van kolminkertaisesti oman pistemääränsä verran modeleita. Äää ei sitä varmaan lasketa, stankki ei siis vielläkään ole saanut pelipöydillä mitään aikaiseksi...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
en tie muuta sanoa ku että voi perseen suti ja vitulla päähän! viimeks jouluaattona päässy koneella nettiin, kiitos perkele sen myrskyn ja kaikki hajalla olevat soneran piuhat pitkin mettiä. nyt pääsin turvautumaan onneksi mokkulaan.
mutta itse peliin. ville laitto niin paskoja kuvia vaikka juuri osti uuden digijärkkärin niin mun on pakko laittaa hieman parempia omalla paska pokkarilla otettuja.
kuva tappajista ennen basetusta ja silmiä ym. highlighteja

rakkauteni. hieman tuli damagea edellisenä iltana ennen peliä jolloin turvauduttiin greenstuffiin

hetken kuluttua 19 greatswordia kaatuvat varsijousien nuoliin ja kopterin steam guniin
kyl noi runtin unit filtterit ampuu jo vähä yli, sama ku olis joku hillomunkki jonku 80x80mm basen päällä

aika namupyllyjä noi trollintappajat

tämän kuvan jälkeen olikin hyvä itkeä ittensä uneen pelin jälkeen

mutta itse peliin. ville laitto niin paskoja kuvia vaikka juuri osti uuden digijärkkärin niin mun on pakko laittaa hieman parempia omalla paska pokkarilla otettuja.
kuva tappajista ennen basetusta ja silmiä ym. highlighteja

rakkauteni. hieman tuli damagea edellisenä iltana ennen peliä jolloin turvauduttiin greenstuffiin

hetken kuluttua 19 greatswordia kaatuvat varsijousien nuoliin ja kopterin steam guniin
kyl noi runtin unit filtterit ampuu jo vähä yli, sama ku olis joku hillomunkki jonku 80x80mm basen päällä

aika namupyllyjä noi trollintappajat

tämän kuvan jälkeen olikin hyvä itkeä ittensä uneen pelin jälkeen

Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- Half-breed
Täytyy kyllä sanoa tuosta Empire vs käävät matsista, että olipas ullatus. Saa nähdä siis miten loppuliigassa käy, jos käävät saa Empireltäkin turpaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kivoja kuvia. Tälläsiä lisää jatkossakin.
Niin itse en ottanut kuin 2 lähikuvaa (samasta kohtaa) jotka nekin olivat perseestä, kuvassa ei siis niinkään vikaa mutta kun kuvassa itsessään ei ole mitään tärkeää niin en jaksanut julkaista.
Yleiskuvia tulikin se 5 napsittua joista kaksi taisi olla samanlaisia joten päätin 3 kuvatusta julkaista kaikelle kansalle.
Mutta pyritään jatkossa napsimaan enemmän ja parempia kuvia, kysytään kuitenkin haluaako yleisö enemmän tilanne kuvia vai yleiskuvia siitä mitä koko pelikentällä tapahtuu?
Toki voisihan pelin kuvat yleiskuvineen ja tilannekuvineen päivineen mutta menee nuo pelaamiset kohta valokuvaamiseksi ja tarinoimiseksi jos sille tielle lähtee.
Loppu liigassa tulee käymään niin että Empiren miehet vetää pataan kaikkia ja vie tämän vuoden mestaruuden (toiveajattelua).
Yleiskuvia tulikin se 5 napsittua joista kaksi taisi olla samanlaisia joten päätin 3 kuvatusta julkaista kaikelle kansalle.
Mutta pyritään jatkossa napsimaan enemmän ja parempia kuvia, kysytään kuitenkin haluaako yleisö enemmän tilanne kuvia vai yleiskuvia siitä mitä koko pelikentällä tapahtuu?
Toki voisihan pelin kuvat yleiskuvineen ja tilannekuvineen päivineen mutta menee nuo pelaamiset kohta valokuvaamiseksi ja tarinoimiseksi jos sille tielle lähtee.
Loppu liigassa tulee käymään niin että Empiren miehet vetää pataan kaikkia ja vie tämän vuoden mestaruuden (toiveajattelua).
en ois aivan heti uskonu että sullaki nousee kusi noin paljon päähän parin pikku voiton jälkeen. nyt syrjälä ja halffis, kattokaakin ettette anna tolle puoskarille yhtäkään pistettä ilmaseks vaan pelaatte niin helvetisti sikaa ku mahdollista jotta saadaan toi leija takaisin maan pinnalle.Runt kirjoitti: Loppu liigassa tulee käymään niin että Empiren miehet vetää pataan kaikkia ja vie tämän vuoden mestaruuden (toiveajattelua).
ja kääpiöt vetäytyy tältä illalta.......

Eihän täällä nyt mitään sikaa pelata. Korkeintaan ehkä vähän epäreilusti.........Mutta on kyllä komee kääpiö poppoo. Otas kuule joskus oikeen kunnon ryhmä kuva.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Siis täh? Missäs päässä se kusi olikaan? Näin sivustakasojana näyttää siltä että jos Empire underdogina onnistuu voiton nappaamaan, niin onhan se pieni piikittely paikallaan, ja vielä lopun sulkeet sanoo ettei hän tosissaan sitä sano.Hapid kirjoitti:en ois aivan heti uskonu että sullaki nousee kusi noin paljon päähän parin pikku voiton jälkeen. nyt syrjälä ja halffis, kattokaakin ettette anna tolle puoskarille yhtäkään pistettä ilmaseks vaan pelaatte niin helvetisti sikaa ku mahdollista jotta saadaan toi leija takaisin maan pinnalle.Runt kirjoitti: Loppu liigassa tulee käymään niin että Empiren miehet vetää pataan kaikkia ja vie tämän vuoden mestaruuden (toiveajattelua).
Nyt hiuken löysemmälle sitä pipoo jätkät.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Oiskohan Sarkasmi-ilmaisimen hienosäätö ja huolto paikallaan itse kullekin näin alkavan vuoden kunniaksi ;)
Voipi olla, tosin olen edelleen sitä mieltä että Hapidin postaus menee jo yli sarkasmin.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Komia on kuva kääpiöistä ja paljastui samalla sellaista maastoakin mitä minulle ei olla näytetty. Jäädään jännityksellä seurailemaan taas mitä kaikkea kummaa sieltä Hapidin laatikoista paljastuu tulevaisuudessa.
Voitaisiin vaikka kaikki heittää kuvaa liiga-armeijoistamme tänne ihmisten tölläiltäväksi.
Hapidille suomennettakoon vai sanotaanko että käännetään kaupungista-maaseudulle, en minä tässä vielä mitään liigan voittoa ole ajattelemassa. Liigassamme kun sattuu kuitenkin olemaan useita kovempia joukkueita paperilta katsottuna kuin oma empireni. Esimerkiksi sinun kääpiöt on paperilla kovempia ja tässä vaiheessa kun pelejä on pelattuna minulla 2 ja sinulla 1 niin sijoituksista ei voi sanoa yhtään mitään. Jos nyt jotain liigan tilanteesta sanon, niin näyttää siltä että Liskot olisin tällä hetkellä voittamassa mutta tämäkään ennuste ei ole edes teoriassa vielä varmaa saatika sitten käytännön tasolla. Sitten kun jokaisella alkaa olemaan se 6 peliä pelattuna niin siinä vaiheessa pystyy vasta heittämään ennusteita jotka todennäköisesti tulee pitämään paikkaansa.
Vitsinä tuon liigavoiton heitin koska uskoin saavani pataan kääpiöiltäsi, joten yhtenä pelinä katsottuna voitto kääpiöistä oli Empirelle suuri askel liigassa.
Voitaisiin vaikka kaikki heittää kuvaa liiga-armeijoistamme tänne ihmisten tölläiltäväksi.
Hapidille suomennettakoon vai sanotaanko että käännetään kaupungista-maaseudulle, en minä tässä vielä mitään liigan voittoa ole ajattelemassa. Liigassamme kun sattuu kuitenkin olemaan useita kovempia joukkueita paperilta katsottuna kuin oma empireni. Esimerkiksi sinun kääpiöt on paperilla kovempia ja tässä vaiheessa kun pelejä on pelattuna minulla 2 ja sinulla 1 niin sijoituksista ei voi sanoa yhtään mitään. Jos nyt jotain liigan tilanteesta sanon, niin näyttää siltä että Liskot olisin tällä hetkellä voittamassa mutta tämäkään ennuste ei ole edes teoriassa vielä varmaa saatika sitten käytännön tasolla. Sitten kun jokaisella alkaa olemaan se 6 peliä pelattuna niin siinä vaiheessa pystyy vasta heittämään ennusteita jotka todennäköisesti tulee pitämään paikkaansa.
Vitsinä tuon liigavoiton heitin koska uskoin saavani pataan kääpiöiltäsi, joten yhtenä pelinä katsottuna voitto kääpiöistä oli Empirelle suuri askel liigassa.
-
Henkka1986
Ei niitä pelejä paperilla pelata , ja uskon et liskot tulee saamaan ainakin muutaman pisteen liigassa =)
man at arm on facebookis!! hahaa....enää puuttuu runt ja syrja
Tarkoitat ilmeisesti että minä ja syrja olemme ainoat järkevät jotka eivät sinne ole naamaansa vielä menneet tunkemaan ;)
Gobliini vei syrjan 2647-735 eli 20-0
Pelin kulkuun vaikutti huomattavasti Keeper of secretsin pään räjäyttäminen omalla magialla ensimmäisellä vuorolla.
Pelin kulkuun vaikutti huomattavasti Keeper of secretsin pään räjäyttäminen omalla magialla ensimmäisellä vuorolla.
En ole kyllä ikinä ennen ollu tätä mieltä, mutta nyt nopat kyllä ratkas pelin. Hauskintahan tässä oli se, että pelin alussa mä pelottelin hyvin osuvalla katapultin patilla, mutta enpä mä saanu edes siihen tilaisuutta.
Ottaisiko joku pelin tiistaina opiskelijatalolla?
Ottaisiko joku pelin tiistaina opiskelijatalolla?