"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2400p OK

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
jfb324

2400p OK

Viesti Kirjoittaja jfb324 »

Olen kasaamassa armeijaa, josta olen laskeskellut etukäteen 2400p listaa. Listassa ei nyt ole pisteitä mukana, mutta olen kertaalleen sen tuolla kokoonpanolla laskenut (maageille ja bösbille laskin max hinnalla helyjä mukaan, ogret rautanyrkeillä ja ironguteille 50p banneri) ja vähän alle 2400p siitä tulee. Lista on suunniteltu ihan kavereita vastaan pelattavaksi.

Kertokaa mielipiteitä listasta yleensä, esim. olen miettinyt ogreyksikköjen kokoa..ehkäpä ne voisi laittaa hordeksi. Entä miten nuo maagit ja bsb:n sijoittaisitte? Entä itemit, bignamet ja liput? Millä pienillä hankinnoilla voisi listaa muuttaa toimivammaksi.

Slaughtermaster lvl 4

Butcher lvl 2

Bruiser bsb

6*ogres fc

6*ogres fc

6*ogres fc

6*ironguts fc

4*leadbelchers bellower

2*gorger

Thundertusk

Ps.
Gorgerit on mukana sen vuoksi, että kotipeleissä vastustajalla on usein sotakoneita harmiksi asti. Lisäksi sain nuo gorgerit halvalla. Thundertuskista sen verran, että olen suunnitellut sille monenlaisia mahdollisuuksia tässä listassa (käytännön tuloksista sitten aikanaan).
Viimeksi muokannut jfb324, Ma 02.01.2012 17:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sweat saves blood.
Ihmehippi

Re: 2400p OK

Viesti Kirjoittaja Ihmehippi »

itse pidän slaugtermasterilla fencer blades + glittering scales + dispelscroll combosta, tai vaihtoehtoisesti CoC, jos otat CoC niin sitten rulla teurastajalle
bsb:lle taas tykkään laittaa ha+IF+dragonhelm (+ironcurse icon) ja deathcheater bigname
Teurastajamestari ja bsb irongut yksikköön jolle standard of discipline, yksikön lihottaisin kokoon 7-9
Yhdistäisin ogreyksiköt 9 kokoisiksi ja ottaisin Musikantin ja lippumiehen, ogre championit ovat hyötyynsä nähden aika kalliita ellei halua deathstaria peluuttaa.
siinäpä jo jotain : )
jfb324

Re: 2400p OK

Viesti Kirjoittaja jfb324 »

Kiitos vinkeistä.

Figu mistä meinaan bösbiä on iron gutti, eli tällä hetkellä gw aseena. Pitää miettiä josko sille tuon iron fistin ehkä sitten..
Unohdin listalta Hunterin ja 2kpl kissoja. Sellaiset löytyy kanssa. Kissojen käytöstä olen jo lukenut sitä sun tätä ja varmasti käyttöä on, mutta entäs tuo Hunter? Onko kellään kokemuksia?
Sweat saves blood.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”