Uudenvuoden tunnelmissa tuli lupailtua yhtä sun toista, ja yksi noista lupauksista oli lähteä mukaan kavereiden kanssa tämmöiseen skabaan, jossa ideana on maalata vuoden jokaisena neljänneksenä 600 pistettä jotakin faba -armeijaa niin, että aina tuon 600pts rajapyykin jälkeen otetaan tiettynä päivänä matsi siihen asti kerätyllä joukkiolla. Valitsin itse armeijaksi Tomb Kingit, joka on myös ensimmäinen koskaan aloittamani armeija mutta sittemmin puolitiehen jäänyt projekti. Minua vastassa on Bunkka-Popin Suurhaltiat, ja hyvänen aika, täytyyhän suippokorvien tutista. Mukana on myös örkeillä ja goblineilla osallistuva Mummomikael jonka kunniakkaat soturit valmistautuvat taistelemaan neljännen osallistujan liskomiehiä vastaan.
Sain itse setit hyvin käyntiin, ensimmäinen 600pts lista kuuluu jotakuinkin näin:
Liche Priest
15 skeleton archers
15 skeleton archers
4 skeleton chariots
Screaming skull catapult
-595pts
Tuossa on hyvin päästy alkuun, kaikki vaunut ovat jo valmiina, samoin pappi ja joitakin juosiampujia. Pyrin hakemaan patinoituneen pronssin sävyjä metalleissa, ja muutenkin ehkä hiukan uniikimpaa väriteemaa kuin tomppareilla nyt yleensä on, inspiraationa se kinkkukirjan patina Tomb Guard.
Pari kuvaa kärreistä on nyt huulilla, ja julkaisen ne tähän näin: