Bretonnia 1750
- Cor Leonis
Bretonnia 1750
Lord
Prophetess of the Lady = 300 pts
-Lore of Heavens
-Level 4
-Dispel scroll
-Royal Pegasus
Hero
Damsel of the Lady = 125 pts
-Lore of Beasts
-Level 2
-Chalice of Malfleur
Paladin BSB = 124 pts
-Gromril great helm
-The Wyrmlance
-Barded warhorse
Core
12 Knights of the realm = 322 pts
-Full command
-Banner of eternal flame
11 Knights of the realm = 313 pts
-Full command
-Warbanner
39 Men-at-arms = 210 pts
-Musician
-Standard bearer
Special
3 Pegasus knights = 175 pts
-Musician
Rare
Trebutchet = 90 pts
Trebutchet = 90 pts
1749 points
Tämmönen yritys tällä kertaa.
Prophetess of the Lady = 300 pts
-Lore of Heavens
-Level 4
-Dispel scroll
-Royal Pegasus
Hero
Damsel of the Lady = 125 pts
-Lore of Beasts
-Level 2
-Chalice of Malfleur
Paladin BSB = 124 pts
-Gromril great helm
-The Wyrmlance
-Barded warhorse
Core
12 Knights of the realm = 322 pts
-Full command
-Banner of eternal flame
11 Knights of the realm = 313 pts
-Full command
-Warbanner
39 Men-at-arms = 210 pts
-Musician
-Standard bearer
Special
3 Pegasus knights = 175 pts
-Musician
Rare
Trebutchet = 90 pts
Trebutchet = 90 pts
1749 points
Tämmönen yritys tällä kertaa.
Viimeksi muokannut Cor Leonis, Su 08.01.2012 21:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pora on miehen sielu.
Re: Bretonnia 1750
Ihan hyvälle näyttää. Ilmeisesti 1750p turneeseen oot menossa. Loreissa voi olla muitakin hyviä valintoja, mutta kyllähän nuokin.
Sweat saves blood.
- Cor Leonis
1750 on aika standardikoko Kouvolassa, koska turnaukset täälläpäin ovat aina sitä kokoa aikarajoitusten takia. 2400 on toinen mitä pelataan joskus, kun tekee mieli isompia peleja.jfb324 kirjoitti:Ihan hyvälle näyttää. Ilmeisesti 1750p turneeseen oot menossa. Loreissa voi olla muitakin hyviä valintoja, mutta kyllähän nuokin.
Olen viimeaikoina tykästynyt heavens loreen breteillä, koska sillä voi tehdä vahinkoa vastustajaan kaukaa, casting valuet ovat melko pieniä ja hexit sekä augmenit ovat kaikki hyviä. Lifestä en kummoisemmin välitä, ainoastaan dwellers, flesh to stone ja regrowth ovat hyviä ja throne of vines on melko pakollinen saada, että loresta saa kaiken irti. Casting valuet ovat myös melko korkeat. Damselilla beast koska beastin signature on parempi, kun lifen ja attributesta hyötyy enemmän. Joskus saattaa myös saada curse of anraheirin bonuksena.
Pora on miehen sielu.
Juuri tämän takia olen monesti kironnut heavensia käyttäviä brettejä.Cor Leonis kirjoitti:Olen viimeaikoina tykästynyt heavens loreen breteillä, koska sillä voi tehdä vahinkoa vastustajaan kaukaa,..
Sweat saves blood.
Mun mielestä maksat liikaa 4+ wardista propethessille. Sillä on kuitenkin rukoilusta tuleva 6+/5+ ward jo pohjilla. Säästyneillä pistäillä vaikka leveli damselille ja pari lantsaria.
Onko taikurit yksinään vai menevätkö m@a ryhmään? Itse tykkäisin ottaa ryhmän jousia johon piilottaa taikuri(t).
Muuten ihan kivalta kyllä näyttää.
Onko taikurit yksinään vai menevätkö m@a ryhmään? Itse tykkäisin ottaa ryhmän jousia johon piilottaa taikuri(t).
WH40K: Daemons of Tzeentch, Thousand Sons
AoS: Disciples of Tzeentch, Kharadron Overlords
LotR: Forces of Good, Forces of Evil
WM: Undead, Bretonnia
WHFB: Bretonnia
AoS: Disciples of Tzeentch, Kharadron Overlords
LotR: Forces of Good, Forces of Evil
WM: Undead, Bretonnia
WHFB: Bretonnia
- Cor Leonis
Jouskia mietin aluksi, mutta pisteet ei vaan oikeesti veny mitenkään. BS ampuminen tässä edikassa on kuitenkin melko turhaa (etenkin BS3, S3), joten en viitsinyt edes yrittää poistaa mitään tarpeellista. Olishan noilla palavat nuolet, mutta liekit löytyy kummiskin jo molemmilta lanceilta. Wardista ihan hyvä pointti, mutta itselläni on tapana aina pelata varman päälle. Kaipa sen voisi jättää tällä kertaa pois, kun kerran kakkosen MR löytyy siltä. Damsel menee m@a ryhmään ja hyppää pois, jos alkaa näyttämään meno liian rajulta. Proffalle ostin peganolaattorin alle.Zere kirjoitti:Mun mielestä maksat liikaa 4+ wardista propethessille. Sillä on kuitenkin rukoilusta tuleva 6+/5+ ward jo pohjilla. Säästyneillä pistäillä vaikka leveli damselille ja pari lantsaria.
Pora on miehen sielu.
Missä on se breteille pakollinen Bsb? Vai onko se ehditty jo erratoida?
Onhan se tuolla.