N&T presents: Firestorm Bagration 2012. (6 kierros 17.3)
Re: N&T presents: Firestorm Bagration 2012. (Alkaa 7.1!!!)
Oisko ensi viikonloppuna ketään pelaamassa? Itselläni käy kyllä La & Su, mutta Lauantaina vasta myöhemmin (ehkä klo 12 aikoihin).
Sunnuntaina sopis sitten pelit aikaisemminkin.
Ohris kirjoitti:Oisko ensi viikonloppuna ketään pelaamassa? Itselläni käy kyllä La & Su, mutta Lauantaina vasta myöhemmin (ehkä klo 12 aikoihin).
Sunnuntaina sopisi hyvin pelit myös minulle.
Löytyykö esim.kahta Hunni pelaajaa vastapuolelle, jos minä ja Ohris ollaan Neukkuja???
Aloitus voisi olla hyvin aamupäivästä, jos pelataan vaikka 2 vs 2 matsi??
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Sound like a plan to me.
Pistemääriä, vastapelaajia ja aloitusaikaa sitten vaan...
Onnistuu aloitus esim. 9:00 aikaan mutta ei haittaa jos saa koisia hieman pitempäänkin :D
Pistemääriä, vastapelaajia ja aloitusaikaa sitten vaan...
Onnistuu aloitus esim. 9:00 aikaan mutta ei haittaa jos saa koisia hieman pitempäänkin :D
Otan selvää sunnuntain tilanteesta, voi olla että selviää vasta perjantaina?
Pystyn loikkaamaan sakujen puolelle tarvittaessa.
Toivottavasti pääset sotimaan??Earnest kirjoitti:Otan selvää sunnuntain tilanteesta, voi olla että selviää vasta perjantaina?
Pääseekö muita Hunni pelaajia sunnuntaina kerholle???
Nopat ja Taktiikka Ry
Scratch that, en pääse sunnuntaina, mutta perjantai ilta olisi vapaa - kerkeekö kukaan saku pelaaja kerholle?
Torstaina otetaan Sapin kanssa matsia myös - toivottavasti Warmachine pelaajia ei ole yhtäkkiä lisääntynyt sen verran ettei kerholle mahtuisi? :D
Torstaina otetaan Sapin kanssa matsia myös - toivottavasti Warmachine pelaajia ei ole yhtäkkiä lisääntynyt sen verran ettei kerholle mahtuisi? :D
Me tosiaan Humien kanssa oltaisiin alustavasti pelaamassa sunnuntaina, mutta jos saadaan matsi sovituksi aiemmaksi, niin sitten mä voin tulla deggialia ja Ohrista vastaan. Katsotaan, katsotaan...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Sovittiin alustavasti torstaille Humien, Lampaan ja popon kanssa 2vs.2 matsi. Tarkemmat tiedot vielä auki, unohdin Warmachinen kokonaan torstaina, toivottavasti mahdutaan johonkin väliin :)
Tätä voi pyrkiä siirtämään myös perjantaille.
Tätä voi pyrkiä siirtämään myös perjantaille.
Nopat ja Taktiikka Ry
No kyl sinne kerholle ihan hyvin torstaina kaikki halukkaat mahtuu. Turha tuosta stressata.
Mulle pitäs käydä myös Perjantai mutta voin olla kerholla vasta jokus klo 16 aikaisintaan.
Alright, no kait torstaina on hyvä vaan että on kaksi erillistä peliä, 3v3 voi olla liika - vai mitä tuumailette?
Perjantaina pääsen itsekkin vasta n. klo 15 tai 16, mielummin tietenkin pelaan Shtraffilla mutta tarpeen tullen myös tikruilla. Onko muita tulossa, pääseekö Jaakon Falschirmjägerit molempina päivinä? :)
Perjantaina pääsen itsekkin vasta n. klo 15 tai 16, mielummin tietenkin pelaan Shtraffilla mutta tarpeen tullen myös tikruilla. Onko muita tulossa, pääseekö Jaakon Falschirmjägerit molempina päivinä? :)
Minulle käy 3vs.3 matsikin, tosin tällöin mieluiten perjantaina niin ei haittaa vaikka menee myöhään pelaaminen.
Nopat ja Taktiikka Ry
Olisiko kenelläkään mahdollisuutta ottaa matsia torstaina puolen päivän aikoihin?
Esim. kello 12.00- 16.00???
Esim. kello 12.00- 16.00???
Nopat ja Taktiikka Ry
Mä lähden rapakon taakse perjantaina viikoksi, sitte seuraava viikko vastapainoksi saksassa. Eli ei paljoa tule pelailtua pariin viikkoon jos ei niiden välisellä viikonlopulla onnistu disengage kotoa.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Okgutrot kirjoitti:Mä lähden rapakon taakse perjantaina viikoksi, sitte seuraava viikko vastapainoksi saksassa. Eli ei paljoa tule pelailtua pariin viikkoon jos ei niiden välisellä viikonlopulla onnistu disengage kotoa.
Pääsetkö torstaina pelaamaan puolenpäivän aikoihin ;) ?
Nopat ja Taktiikka Ry
Puolilta päivin ei onnaa, pitää olla duunissa. Illalla (18->) olisi teoriassa mahiksia, tiedän myöhemmin tänään, pääsekkö silloin?deggial kirjoitti:Okgutrot kirjoitti:Mä lähden rapakon taakse perjantaina viikoksi, sitte seuraava viikko vastapainoksi saksassa. Eli ei paljoa tule pelailtua pariin viikkoon jos ei niiden välisellä viikonlopulla onnistu disengage kotoa.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
No damn- minulla on taas menoa illemmalla.gutrot kirjoitti:Puolilta päivin ei onnaa, pitää olla duunissa. Illalla (18->) olisi teoriassa mahiksia, tiedän myöhemmin tänään, pääsekkö silloin?deggial kirjoitti:Okgutrot kirjoitti:Mä lähden rapakon taakse perjantaina viikoksi, sitte seuraava viikko vastapainoksi saksassa. Eli ei paljoa tule pelailtua pariin viikkoon jos ei niiden välisellä viikonlopulla onnistu disengage kotoa.
No- onko jollakin mahdollisuutta tulla sotimaan torstaina kello 12:00- 17:00 aikoihin???
Nopat ja Taktiikka Ry
Perjantai olisi aika bueno jos Lammas, Popo ja Humie kerkee paikalle myös? Toisaalta en tiedä ehtiikö Sappi myös perjantaiksi kerholle, niin tarvittais kolmas sakemanni pelaamaan.Trekkeri kirjoitti:Minulle käy 3vs.3 matsikin, tosin tällöin mieluiten perjantaina niin ei haittaa vaikka menee myöhään pelaaminen.
No piru laskekaa mut mukaan!Earnest kirjoitti:Perjantai olisi aika bueno jos Lammas, Popo ja Humie kerkee paikalle myös? Toisaalta en tiedä ehtiikö Sappi myös perjantaiksi kerholle, niin tarvittais kolmas sakemanni pelaamaan.Trekkeri kirjoitti:Minulle käy 3vs.3 matsikin, tosin tällöin mieluiten perjantaina niin ei haittaa vaikka menee myöhään pelaaminen.
That's the spirit! Jos noi muut ei pääse paikalle, nii pelataanko me vaikka 1 v 1 perjantaina?Celebdae kirjoitti:No piru laskekaa mut mukaan!Earnest kirjoitti:Perjantai olisi aika bueno jos Lammas, Popo ja Humie kerkee paikalle myös? Toisaalta en tiedä ehtiikö Sappi myös perjantaiksi kerholle, niin tarvittais kolmas sakemanni pelaamaan.Trekkeri kirjoitti:Minulle käy 3vs.3 matsikin, tosin tällöin mieluiten perjantaina niin ei haittaa vaikka menee myöhään pelaaminen.