FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
Noniin. Ke, to, pe tällä viikolla - matsia kehiin! Luftwaffe tahtoo tapella. Infantry Aces -kampanjaa tai muuten vaan. Lauantaina joudun jättämään väliin, työt kutsuu.
Kirottua, ei tiistai kävisi? Ke on pikkujoulut, to-la laivalla... Mulle Sopii kanssa Infantry aces. Sen lisäksi vois koittaa uutta jenkkilistaa (yllättäen).Sappi kirjoitti:Noniin. Ke, to, pe tällä viikolla - matsia kehiin! Luftwaffe tahtoo tapella. Infantry Aces -kampanjaa tai muuten vaan. Lauantaina joudun jättämään väliin, työt kutsuu.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Nopat ja Taktiikka Ry
Niin, tätä itsenäisyyspäivän tiistaita tarkoitit?
Ei tosiaan käynyt, oli lakkiaiset. Muuten olen saatavilla edelleen, ihan vaikka huomiseksi. Tarkastan tämän ketjun huomenna keskiviikkona 7.12 töissä klo 1400, ehdin siitä vielä hyvin kerholle, jos joku on kykenevä.
Ei tosiaan käynyt, oli lakkiaiset. Muuten olen saatavilla edelleen, ihan vaikka huomiseksi. Tarkastan tämän ketjun huomenna keskiviikkona 7.12 töissä klo 1400, ehdin siitä vielä hyvin kerholle, jos joku on kykenevä.
Infantry Acesissa ollaan samalla puolella, mutta voisin tuoda venäläisiä ihan normaalipeliin, jos vielä tänään kerkeät kerholle. Klo 17 aikoihin?Sappi kirjoitti: Muuten olen saatavilla edelleen, ihan vaikka huomiseksi. Tarkastan tämän ketjun huomenna keskiviikkona 7.12 töissä klo 1400, ehdin siitä vielä hyvin kerholle, jos joku on kykenevä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Kerkeän juu! Eli kerholle klo 17.
Pointseja 1750 peruslistalla, sitä voi helposti säätää ylös tai alas tarpeen mukaan.
Pointseja 1750 peruslistalla, sitä voi helposti säätää ylös tai alas tarpeen mukaan.
Launtai 10.12 fow pelipäivät peruutettu. Toivottavasti saadaan vuoden viimeiset pelit pystyyn ensi viikon lauantaina!
Löytyiskö ens lauantaille vastustajaa? Ehin mestoille vasta klo 14 pintaan tentistä, mutta silloin tai myöhemmin kävis. Kelpaa kaikki pistekoot =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
1500 pojoa Shtraf vs Lolschirmjägerit? Katotaan jos olis Red Bear/Grey Wulf kirjat jo saapunut tossa vaiheessa niin pääsee vähän tuunattuja listoja kokeilemaan :)Celebdae kirjoitti:Löytyiskö ens lauantaille vastustajaa? Ehin mestoille vasta klo 14 pintaan tentistä, mutta silloin tai myöhemmin kävis. Kelpaa kaikki pistekoot =)
Aikataulust tosin sen verran, että joudun lähtemään klo 17.00, mutta eiköhän 3h riitä mainiosti.
Käyhän tuo! Yritän selvitä aiemminkin paikalle, jos vain suinkin selviän.Earnest kirjoitti:1500 pojoa Shtraf vs Lolschirmjägerit? Katotaan jos olis Red Bear/Grey Wulf kirjat jo saapunut tossa vaiheessa niin pääsee vähän tuunattuja listoja kokeilemaan :)Celebdae kirjoitti:Löytyiskö ens lauantaille vastustajaa? Ehin mestoille vasta klo 14 pintaan tentistä, mutta silloin tai myöhemmin kävis. Kelpaa kaikki pistekoot =)
Aikataulust tosin sen verran, että joudun lähtemään klo 17.00, mutta eiköhän 3h riitä mainiosti.
Löytyykö Saksalaispelaajia huomis- tai torstai illalle (17,18->)?
Olisi tarkoitus kokeilla (itselle) uutta US 3rd Infantry divisioona listaa 1500-1750pts.
Jos nappaa, niin pistäkää yv :tä.
Olisi tarkoitus kokeilla (itselle) uutta US 3rd Infantry divisioona listaa 1500-1750pts.
Jos nappaa, niin pistäkää yv :tä.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Löytyiskö ensi lauantaille (lieneekö 17.12?) saksalaispelaajaa vastustajaksi, tarjolla olisi jenkki 82nd paratrooppeja.
Sen verran aikataulusta että minun pitäisi lähteä joskus klo 15-16 kerholta.
Jos kiinnostaa niin pistäkää yv:tä
Sen verran aikataulusta että minun pitäisi lähteä joskus klo 15-16 kerholta.
Jos kiinnostaa niin pistäkää yv:tä
Jos jotakuta kiinnostaa matsi aatonaattona (pe) millon vaan tai tapanina (ma) illemmalla, niin mun saksalaiset on lähtökuopissa.
Vuoden alkuun menee kun allekirjoittanut palaa Helsinkiin vasta 1.1.
Löytyiskö kuitenkin jotakin Neuvostopelaajaa vastukseksi tuolloin 6.1. tai 7.1.??? (7.1. on muutenkin FOW-pelipäivä).
Haluais Unkarilaiset päästä treenaamaat Bagration kampanjaa varten.
Löytyiskö kuitenkin jotakin Neuvostopelaajaa vastukseksi tuolloin 6.1. tai 7.1.??? (7.1. on muutenkin FOW-pelipäivä).
"Sir, how the hell are we supposed to keep the schedule on a road like this?"
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
Voisin ehkä vastata haasteeseen, mutta katotaan vielä lähempänä.ameaney kirjoitti:Vuoden alkuun menee kun allekirjoittanut palaa Helsinkiin vasta 1.1.
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Kiinnostaisko ketään ottaa matsia ti-to viikolla 52, tarjolla olisi joko amerikkalaisia paratrooppeja tai saksalaisia krenatöörejä.
Kun itselläni jää tuo Bagration aloitus väliin lauantaina, niin pääsekkö kukaan kerholle sotimaan nyt sunnuntaina aamupäivästä??
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääseekö joku sotimaan kerholle torstaina kello: 12:00- 17:00 aikoihin??
Nopat ja Taktiikka Ry
- Sotalammas
Mulle sopii peli torstaina jos aloitetaan silloin klo 12.deggial kirjoitti:Pääseekö joku sotimaan kerholle torstaina kello: 12:00- 17:00 aikoihin??
Nopat ja Taktiikka Ry
Vaikka Bagration kampanja onkin vielä hetken aikaa käynnissä, alkaa pikkuhiljaa tulla ikävä länsirintamaa, joten kiinnostaisiko ketään ottaa länsirintama matsia ensi viikonloppuna?
Moi, Lauantaina klo 11 - 16 Villers-Bocage/Normandy henkistä matsia? SS Tiikerit vastaan sun Cromwellit tai sherman poppoo? Voidaan pelaa vaikka 2000 pojoa.Säkki kirjoitti:Vaikka Bagration kampanja onkin vielä hetken aikaa käynnissä, alkaa pikkuhiljaa tulla ikävä länsirintamaa, joten kiinnostaisiko ketään ottaa länsirintama matsia ensi viikonloppuna?