Deff Rolla ja Skimmer
Deff Rolla ja Skimmer
Eli kysymys miten Deff Rollan extra hitit menee, jos skimmeri onnistuu välttämään "rammauksen"? Jääkö Ram tapahtumatta ja siten ne extra hyökkäykset ei koskaan tapahdu vai osuvatko ne kumminkin, vaikka itse ramming ei tapahdukkaan. Itse olen ollut vastaanottavalla puolella jälkimmäisellä tavalla tulkittuna, mutta miten sääntö tarkalleen menee?
katoppa tätä
- Half-breed
Re: Deff Rolla ja Skimmer
Hitit tulee vain Tank Shockatessa. Skimmeri välttää Tank Shockin joten....
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
ETC ruling on ollu et hitit tulee eka skimmereihinkin. Skimmerit väistää rammin muttei tank shockii joten näkisin et hittiä nekin ottaa. Tähän ei GWltä oo kuitenkaan mitään ohjesääntöö ainakaan viimekerralla kun katsoin, voi olla väärässäkin.
- Half-breed
Mutta hommahan on, että toista ajoneuvoa Tank shockatessa tapahtuu Ram. Skimmer voi väistää Ramin, joten miksei se samalla väistäisi kaikkea sitä mikä kuuluu Tank shockkiin/Ramiin?Joo-o kirjoitti:ETC ruling on ollu et hitit tulee eka skimmereihinkin. Skimmerit väistää rammin muttei tank shockii joten näkisin et hittiä nekin ottaa. Tähän ei GWltä oo kuitenkaan mitään ohjesääntöö ainakaan viimekerralla kun katsoin, voi olla väärässäkin.
Voihan sen noinkin ajatella. Asia ei kuitenkaan varmaan täällä väittelemällä selviä; kannattaa kaveripeleissä sopia asiasta kaverin kanssa/ heittää 4+ pelin alussa asiasta. Turnauksissa järkkäri voi antaa rulingii asian suhteen. Itse noudattaisin etcFAQin ohjenuoraa, kun kerran joku "virallinen" kannanotto tuosta on kirjoitettu.
- Haizelhoff
- Valvoja
Mä oon siis ainaki yks niist joka on klubbaa vastaan näin pelannut (ja mua vastaan on tällei pelattu vedoten että etc tyypit oli tällaseen tulokseen päätyny). Deff Rolla sinäänsä sanoo et hitit tulee jokaseen yksikköön jonka yli se ajaa tank shockin aikana. Ram on julistettu osuneen skimmeriin, jonka jälkeen skimmer heittää seivin välttääkseen osuman. Näin vois tulkita että wagoni on jo 'osunu' siihen skimmeriin tank shock moven aikana. Kuitenki viimeks ku asiasta etc tyyppien kaa puhuin ni etc ruling oli vaihtunu siihen et jos dodgee ni ei tuu rulla hittei. Uuden tiedon valossa mä ite pelaan sitä jatkossa niin et väistämällä välttää ne osumat.
Tulipa itsekin katsottua asiaa ETC-faqista ja siellä tosiaan lukee, että väistaa molemmat. Jatkossa aion siis pelata tällä tapaa, koska virallinen faq ei asiaa käsittele. Tuli vaan mieleen koska maailman turuillakin asiaa udeltiin.
@Haizelhoff: En usko että tämä tulkinta olisi mahdottomasti pelin tulosta muuttanut. Örkkipojat 21" chargerangella ei ole Assault marineille mitenkään helppo pala purtavaksi.
@Haizelhoff: En usko että tämä tulkinta olisi mahdottomasti pelin tulosta muuttanut. Örkkipojat 21" chargerangella ei ole Assault marineille mitenkään helppo pala purtavaksi.
katoppa tätä
Mun moka; en ollut tietoinen FAQn muutoksista :) Pahoittelut "väärästä" infosta.
En jaksa aloittaa uutta ketjua joten kysyn täällä, voiko boarding plankin avulla iskeä korkeita skimmereitä (esim. valkyrie tai stormraven) vai onko ne liian korkealla?
Nyt riitti, sano shamaani.
- Half-breed
Voi iskeä. Sääntöjen mukaan skimmerit laskeutuu liikkeen lopuksi maan tasalle (Älä kysy miksi.), joten niitä voi iskeä. Ihan sama vaikka järki sanoo muuta. GW ja terve järki jne.strmboy kirjoitti:En jaksa aloittaa uutta ketjua joten kysyn täällä, voiko boarding plankin avulla iskeä korkeita skimmereitä (esim. valkyrie tai stormraven) vai onko ne liian korkealla?