darksphere.co.uk
- Ilkeapikkuperkele
darksphere.co.uk
Moro!
Onkos kellekkää tuttu firma? Näyttäis hinnoittelu olevan hitusen vielä Maelin hintatasoa alempana ainakin VC:n tuotteista mitä nopsaan vertasin.
http://www.darksphere.co.uk/
Onkos kellekkää tuttu firma? Näyttäis hinnoittelu olevan hitusen vielä Maelin hintatasoa alempana ainakin VC:n tuotteista mitä nopsaan vertasin.
http://www.darksphere.co.uk/
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Re: darksphere.co.uk
Oma vakkari paikkani. Nopeat lähetykset, eikä ole kertaakaan kusautellut lähetysten kanssa toisin kuin maeli. Suosittelen lämpimästi.
Hotdamn. Sieltä saa myös Malifauxia, Helldoradoa ja (täytenä yllätyksenä) myös Carnevalea. Pitänee jossain vaiheessa tutustua tarkemmin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Nopean vertailun perusteella halvempi kuin Maelstrom tai Wayland, mutta ottaa aika kovat postikulut, eli tulee todellisuudessa halvemmaksi vasta vähän isommissa tilauksissa.
Kuinka hyvin paketti tulee perille perus Royal Mail Airmaililla? Kokemuksia?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
- Kaapelikala
Ei tästä puljusta, vaan monesta muusta tilanteesta. Erittäin hyvin. Parhaimmillaan perillä seuraavana päivänä, riippuen tietyti lentokoneiden liikkeistä, kellonajasta jne. Yleensä lähdöstä 2-5 päivää.Hanska kirjoitti:Kuinka hyvin paketti tulee perille perus Royal Mail Airmaililla? Kokemuksia?
Todella hyvä kauppa ja hyvää palvelua. Suosittelen. He minun pyynnöstäni kaivelivat varastojaan ja löysivät minulle haluamani metallisen lord of changen, kun kysyin onko heillä myynnissä oleva finecast vai ei.
Pekettikin taisi lähteä melkein parin päivän sisällä tilauksesta muistaakseni. Voi olla, että jatkossa asion täällä mielummin kuin maelissa.
Pekettikin taisi lähteä melkein parin päivän sisällä tilauksesta muistaakseni. Voi olla, että jatkossa asion täällä mielummin kuin maelissa.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
- Ilkeapikkuperkele
Joo voi olla et itesekkin käytän kyseisen firman palveluita Maelin tilalta.
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Ajattelin itsekkin kehua kauppaa, nyt kun ensimmäinen tilaus on turvallisesti kotona.
Tiistaina tilasin (saattoi olla vielä maanantaita) 2pkt Thunderwolfeja. Tänään PE olivat saapuneet postiin noudettaviksi. Vähän vajaa viikko siis toimituksiin halvimmalla tavalla, varsin siedettävää mielestäni verrattuna Maelin toimituksiin jossa olen odottanut pakettiani parhaimmillaan 2kk.
Voin lämpimästi suositella.
Tiistaina tilasin (saattoi olla vielä maanantaita) 2pkt Thunderwolfeja. Tänään PE olivat saapuneet postiin noudettaviksi. Vähän vajaa viikko siis toimituksiin halvimmalla tavalla, varsin siedettävää mielestäni verrattuna Maelin toimituksiin jossa olen odottanut pakettiani parhaimmillaan 2kk.
Voin lämpimästi suositella.