"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB LIIGA (II)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Half-breed

Re: PORI WHFB LIIGA (II)

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Runt kirjoitti:Cannoneista kun kättänne tällä kertaa taas väännätte niin kyllä niitä cannoneita näkyi 7th:n aikanakin ihan riittämiin sekä great cannoneita myös. Jos faktaa haluatte menkää penkomaan 7th:n aikaisia armeijalistoja eiköhän sieltä niitä cannoneita ala löytymään yksi jos toinenkin.
Niin löytyykin. Ja kaikki niistä on Empiren Great cannoneita. DoGin tykkiä ei pelattu ja kääppien tykkiä ei kannattanut pelata. Ne olivat siis vähemmän käytettyjä. Täten yleisin tykkityyppi on se iso tykki, sillä se oli parempi vaihtoehto. El capu sanoo toisin,

El Kapu: Ho hooh, jätkä hävis 2-0 ja yrittää livistää siitä kuvittelemalla, että me kinataankin ihan toisesta asiasta, jossa MINÄ olen oikeassa. Kjeh kjeh, voitanpas näillä syillä. Jooh, pitäisköhän sitä taas kadottaa muutaman viestin täältä?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Kohta päästää pelailemaan uunituoreella pelipöydällä. Kävin siis tänään kyselemässä pelipöytäni rakennustahdista ja listat näyttivät olevan valmiina pöydän reunoihin. Vielä kun saisivat vanerit sahatuksi ja listat petsatuksi niin alkaisi pöytä olemaan viimeistä vaille valmis. Toisin sanoen sitten pääsen itse liimailemaan pöydänpintaan ruohomaton ja sitten saakin iskeä listat kiinni ja valmista tuli.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Hieno homma , kiva nähdä millainen peli pöytä sieltä oikein valmistuu =)
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

Hyvä juttu, teenkin tässä yleisen ilmoituksen Runtin puolesta:

Moi kaikki! Minulla on pelitilat uudellakoivistolla ja voin järjestää vaikka loput liigapelit täällä kotonani. Ilmoitatte minulle vain ajankohdan ja tuutte pelaamaan pelinne. Tarjoan ilmaiseksi kahvia ja pullaa, tosimiehille kaljaa ja makkaraa.

-Runt
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Jos kuitenkin saisi myös Runtin vahvistuksen asiaan:)
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Half-breed

Hapid kirjoitti:Moi kaikki! Minulla on pelitilat uudellakoivistolla ja voin järjestää vaikka loput liigapelit täällä kotonani. Ilmoitatte minulle vain ajankohdan ja tuutte pelaamaan pelinne. Tarjoan ilmaiseksi kahvia ja pullaa eläkeläisille, äijille kaljaa ja makkaraa ja tosimiehille teetä/kahvia.

-Runt
Fixed.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

***** meitsi kattelee parhaillaan subilta suomen kaamein kämppä-ohjelmaa....teuvo loman rokittaa!!!
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Runt

En nyt ihan sentään jokaista liigapeliä varten pelitiloja pysty tarjoamaan mutta toki pyrin pelitilat järjestämään sellaisille pelaajille joista kumpikaan ei omista pelipöytää. Toki myös esim Geratsu VS nuuuubi pelin pyrin järjestämään koska Geratsulla ei juuri ole mahdollisuuksia lähteä Parkanoon pelaamaan (oletan siis näin) ja pelipöytää ei löydy.
Niin ja onhan meitä muitakin tässä liigassa mukana jotka pystyvät pelitiloja tarjoamaan joten eivät ne pelit tilojen puolesta ainakaan jää pelaamatta.
Tarjoamisista puheen ollen, jatkossa voitaisiin vetää raja siihen että tarjoan kahvia mikäli vieras tuo pullaa mukanaan, muutoin juon itse koko pannun.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Half-breed

Saatan olla jälleen sielläpäin ens viikonloppuna, joten nappaako ketään pelata? Visiitti on nyt aika ex tempore, niin yhden pelin ehdin ainakin pelata, mutta kahdesta en sano mitään.
Runt

Half-breed kirjoitti:Saatan olla jälleen sielläpäin ens viikonloppuna, joten nappaako ketään pelata? Visiitti on nyt aika ex tempore, niin yhden pelin ehdin ainakin pelata, mutta kahdesta en sano mitään.
Kannattaa lähetellä viestiä nuuuubi:lle kyseli nimittäin juuri yv:llä mahdollisia pelejä.
Lisättäköön vielä että jos nuuuubi Parkanosta Porin maaperälle saapuu niin jos vain mahdollista niin joku muukin voisi pelata häntä vastaan.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Kannattaisi varmaan nuuubin ilmoitella myös ihan julkisestikin, jos on tänne päin saapumassa. Uskoisin, että saisi siten paremmin sovittua useamman pelin. Ettei nyt yhden pelin takia lähde ajelemaan pitkää matkaa. Tietty jos tykkää ajella niin eriasia...
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Totta julkinen ilmoitus pelihalukkuudesta poikii paremmin pelejä kuin yv:llä lähetetyt. Sen verran aktiivinen kanava kuitenkin tämä foorumi että täältä tavoittaa vuorokaudessa 8/10 pelaajasta.
Mutta tosiaan näistä kahden pelin systeemeistä vielä sen verran, että koittakaa saada toisen pelin pelaajaksi sellainen henkilö jolla on huonot mahdollisuudet muuten pelata kyseinen peli.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

juuri näin =)
Runt

TIEDOITE!

Nyt kun GW julkistaa uusia armeijakirjoja mukavaan tahtia niin lienee paikallaan tarkentaa liigan sääntöpakettia seuraavasti.
-Liiga pelataan alusta loppuun samalla armeijakirjalla ja sen aikaisilla säännöillä. (Ottakaa omat FAQ/Erratat talteen, koskaan ei tiedä milloin GW poistaa omanne).

Oma Empireni tulee huhujen mukaan samaan pian uuden kirjan joten taidan olla ensimmäinen kärsiä.

Mikäli liigan lopussa kaksi pelaajaa on tasapisteissä
1.Voiton ratkaisee keskinäisen pelin tulos
2.(Jos pelin tulos on 10/10) Voiton ratkaisee muiden pelien tulokset parhaimmasta katsottuna.

Jos nyt joku ei ymmärtänyt 2.kohtaa niin tarkennetaan.
Pelaajien A:n ja B:n peli on päättynyt 10/10 tulokseen ja he ovat liigan päätyttyä tasapisteissä 100/100.
Pelaajan A:n peli tulokset paremmuus järjestyksessä ovat 20-0 20-0 18-0 16-3 16-3 10-10
Pelaajan B:n peli tulokset paremmuus järjestyksessä ovat 20-0 20-0 18-0 17-3 13-7 12-8
Pelaaja B voittaa liigan ja pelaaja A on liigan toinen. (Alleviivatut pelitulokset ovat esimerkissä ratkaisevassa roolissa).
Half-breed

Jos oletetaan, ettei Nuubista kuulu ajoissa, niin olisiko joku toinen innostunut pelaamaan pelin la/su?
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Sunnuntaina onnistuisi. laitakko viestiä missä ja milloin jos ei aikaisempi peli onnistu.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Half-breed

ManAtArm kirjoitti:Sunnuntaina onnistuisi. laitakko viestiä missä ja milloin jos ei aikaisempi peli onnistu.
Sori Nuubiista kuului, ja kun pitäisi jo su lähteä takaisin, niin en oikein viitsi paria peliä pelata putkeen. Ens kerralla sitten jos käy.
Half-breed

Delffit joutu sitten likaamaan kätensä joidenkin eläinten tappamiseen (Tosin kaikkihan on eläimiä haltioille). Vähän pelotti, kun pedot juoksi toiselta puolelta kenttää parissa vuorossa ja gängbängäsivät horden yhdessä klosisvuorossa rikki. Silti mitkään eläimet herrakansaa pistä poikki ja pinoon. Hieman hullua noppaa (Kärry breikkas minot toisella lähisvuorolla.), mutta kaikenkaikkiaan mukava peli oli. Harmi vaan, että kiire tuli, ja piti jättää peli lyhyeksi, niin tulos vähän vääristyi, kun pelasin niin, että olisi vielä yksi vuoro pelattavana. Noh ei voi mitään, eikä se maksanut kuin pari liigapistettä (Nyt sitten häviän tietty jossain parilla).

Mutta delf vs pedot 1937-1052, eli 15-5 delffeille.
Runt

Käsitinkö nyt oikein että pelinne kesti vain 5 vuoroparia? Harmi sinällään, pitää vain toivoa ettei kummankaan sijoitus ole muutamasta pisteestä kiinni. Viime liigassa minun ja Antonin välinen ero kyllä yllätti itseni että niinkin pieniä eroja pääsi syntymään vaikka pistelaskun puolesta eroja olisi teoriassa pitänyt syntyä enemmän.
Mutta mutta Halffi näemmä vetelee hyvää kaulaa, mikäli perässä meinataan pysyä niin pitäisi pystyä pelaamaan todella tasaisia pelejä...
Half-breed

Runt kirjoitti:Käsitinkö nyt oikein että pelinne kesti vain 5 vuoroparia? Harmi sinällään, pitää vain toivoa ettei kummankaan sijoitus ole muutamasta pisteestä kiinni. Viime liigassa minun ja Antonin välinen ero kyllä yllätti itseni että niinkin pieniä eroja pääsi syntymään vaikka pistelaskun puolesta eroja olisi teoriassa pitänyt syntyä enemmän.
Neljä vuoroa pelattiin.
Runt kirjoitti:Mutta mutta Halffi näemmä vetelee hyvää kaulaa, mikäli perässä meinataan pysyä niin pitäisi pystyä pelaamaan todella tasaisia pelejä...
http://www.youtube.com/watch?v=oo3aC461 ... re=related
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”