Apua armeijan kokoamiseen?

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
AxuSaurus

Apua armeijan kokoamiseen?

Viesti Kirjoittaja AxuSaurus »

Aluksi... En ole varma voiko tämmöistä topiccia laittaa tänne, yritetään silti. Olen nyt noin 1 - 1,5 vuotta keräillyt Chaos Space Marineja, ja minulla on jo mukava määrä mariineja kasassa.
Mutta tässä ongelma. En vain yksinkertaisesti osaa itse suunnitella toimia armeijoita. Sen takia voitan vain joka viidennen pelin jonka pelaan, pääosin armeijani huonon struktuurin takia.
Joten nyt te astutte kuvaan. Jos voisitte suunnitella omistamistani figuureista pelattavan armeijalistan tai vaikka antaa vinkkejä miten parantaa sitä olisin hyvin kiitollinen.
Minulla on 130 euroa käytettävissäni jos vaikka lista kaipaa täydennystä. Tässä tiedot armeijasta:
HQ
1 Kharn the Betrayer
1 Chaos Lord with power fist and combimelta
1 Fabius Bile
1 Chaos lord with terminator armour
1 Daemon Prince

Troops
23 Mariinia
12 Khorne Berzerkeriä

Elite
5 Chosen Marines
5 Terminators
5 Possessed Marines

Heavy Support
1 Baneblade tankki
1 Land Raider
1 Rhino
1 Predator tankki
En ole suunnitellut pelaavani missään suurissa turnauksissa, pääosin kaveriporukassa. Pakko ei ole edes ottaa kantaa, mutta edes pieni palaute voi auttaa huimasti oikein sanoitettuna.
Toivon pikaisia vastauksia!

Kuva
(P.S. Anteeksi huonoja kuvaustaitojani. Otin kuvan hieman kiireisesti. Parannan ensi kerraksi.)
(P.S.S Aion myös maalata koko armeijani, kunhan koulu hellittää tästä koemyrskystä)

Edit: Lisäsin Demoniprinssin kun sen olin unohtanut listasta.
Viimeksi muokannut AxuSaurus, Ke 25.01.2012 09:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eräs viisas mies kerran kirjoitti:Space Mariinien repuissa on banaanipuita, ja pieniä apinoita jotka polkee dynamoilla virtaa panssarille banaanien toivossa.
Kaapelikala

Re: Apua armeijan kokoamiseen?

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Lashiprinssit, 9 oblia ja troopit täyteen plague marineita.

Hommaa lisää Rhinoja, että saat äijillesi jotain suojaa vihollisen tulitukselta. Jos tarttee päästä jonnekin, on auto myös nopeampi kuin apostolinkyyti.

Trooppeihin kannattaa laittaa 5-10 miehen laumoja plagueita tai chaos marineita meltoilla tai plasmoilla ja fistikessulla. 5 miehen perusmarsulaumassa fistikessu ei ole pakollinen.

Eliittiosiosta Chosenit ja termut on ainoita oikeasti pelikelpoisia - mutanttimarsut ovat liian satunnaisia ollakseen tehokkaita. Choseneista saa ihan hassuja infiltroivia kommandolaumoja (minimiyksikkö maksimiplasmoilla infiltratella). Termuista saa ihan kovan meleepaukun tai tankintapporyhmän. Eka tarvitsee lantikan, toinen deeppaa.

HQ:ssa Demoniprinssi on hyvä valinta. Jotkut pelaa myöskin noitaa, ja toiset ihan lordia.

Kirjoittelen tuohon alle jonkinmoista, mitä voisi pelata:

HQ:

Lord fistillä ja meltalla

Troops:

9 Berzerkeriä fistikessulla (nämä menee lantikkaan)
10 Marinea fistikessulla ja maksimimeltoilla rhinossa
5 marinea meltalla
5 marinea meltalla

Elite:
3 terminaattoria: Combi-melta, Combi-melta, Heavy Flamer (Ns. Termicide-yksikkö. Deeppaa vihollisen keskelle, ampuu jonkun tankin kuoliaaksi tai paistaa äijiä. Kuolee vastustajan seuraavalla)

Heavy:
Predator AC-LC
Land Raider (Berzerkerit tänne)

Ei mikään paras, mutta kai tuolla voi pelata. Itse tykkäisin Rhinoista, kun antavat sitä suojaa jonkin verran. Ei tarvitse kyhjöttää pusikossa ja pelätä, että nyt kuolee.
Kharn

Viesti Kirjoittaja Kharn »

Noh ensiksi pitäisi hankkia joka jätkälle rhino joka sen nyt vaan voi saada. Sen jälkeen pelitkin alkaa varmasti sujua ainakin vähän paremmin.
2000p CSM
1000p Necrons
1500p Dark eldar

If STAR WARS taught us anything, it's that fighting for the emperor is wrong
Juf0

Viesti Kirjoittaja Juf0 »

Termikset plagueiksi?
Plague rhinoja?
Ja deathguard plague mariineita.
Grey knightseille ei kuulu chaoksen jalat.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”