Melkein kaikki mukaan-maalauskisan läpinäketju.
- Hammerheart
Re: Melkein kaikki mukaan -maalauskisa?
A-vaihtoehto tekee tästä vähän kuin drag racing-kisan, että pitää maalata just sille oikealle tasolle, jossa se on maksimaalisen hyvä joutumatta kuitenkaan ulos alkukarsinnassa (vrt. kiihdytyskisat, joissa pitää päästä mahdollisimman lähelle indeksiaikaa). Eli joo, menisin B-systeemillä ja luottaisin ihmisiin, että jos maalausskaboissa on normaalisti kärjen tuntumassa, niin jättäytyy pois tästä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
niin kyl siis sinne hyviikin figui vois ottaa...mielummin häviää jollekki semi-pro maalarille ku jupun rotille yleisöäänestykses.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Kummatkin vaihtoehdot ovat päteviä. A voisi myös toimia, jos kisasta poistetut saisivat oman huomionsa kisan jälkeen, eikä heitä vain unohdettaisi samantien.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
- Kaapelikala
Tuo oli just ajatuksena. Myös yksi vaihtoehto olisi tehdä sitten ennen äänestyksen alkua parit luokat, jos ns. liian hyviä tulee useampia.Jopotzuki kirjoitti:Kummatkin vaihtoehdot ovat päteviä. A voisi myös toimia, jos kisasta poistetut saisivat oman huomionsa kisan jälkeen, eikä heitä vain unohdettaisi samantien.
Taidetaan mennä näin alkuun B)-vaihtoehdolla. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja silleen.
Ehdotus! Noihin luokkiin liittyen että mitäs jos olisi 3 luokkaa, joihin työt jaettaisiin.
Nuoret, vanhempi väki ja semi-pro (nimet voi vaihtaa).
Nuoriin voitaisiin laittaa kaikki työt jotka ovat 1 - 18 vuotialta, ja jotka eivät päässeet semi-pro kategoriaan. Vanhempi väki taas olisi töitä 19 - 999 vuotiailta.
Semi-pro taas olisi täysin oma luokkansa, johon pääsisivät ne työt jotka allekirjoittaneen mielestä ovat keskivertoa parempia.
Silti mihinkään näistä luokista ei voisi päästää liian taidokasta maalaria.
Ideoita. Kritiikkiä (ei liian ilkeää). Itse ainakin voisin kuvitella jonkun henkilön tittelillä "Nuoret kategorian voittaja".
Aleksis
Nuoret, vanhempi väki ja semi-pro (nimet voi vaihtaa).
Nuoriin voitaisiin laittaa kaikki työt jotka ovat 1 - 18 vuotialta, ja jotka eivät päässeet semi-pro kategoriaan. Vanhempi väki taas olisi töitä 19 - 999 vuotiailta.
Semi-pro taas olisi täysin oma luokkansa, johon pääsisivät ne työt jotka allekirjoittaneen mielestä ovat keskivertoa parempia.
Silti mihinkään näistä luokista ei voisi päästää liian taidokasta maalaria.
Ideoita. Kritiikkiä (ei liian ilkeää). Itse ainakin voisin kuvitella jonkun henkilön tittelillä "Nuoret kategorian voittaja".
Aleksis
Eräs viisas mies kerran kirjoitti:Space Mariinien repuissa on banaanipuita, ja pieniä apinoita jotka polkee dynamoilla virtaa panssarille banaanien toivossa.
- Kaapelikala
Nuo ikäluokat on huono idea omasta mielestäni. Jos tuolle linjalle mennään, voidaan saada tämmöstä http://www.john87.com/warhammer40k/magmatrax.jpg. Tuon tekijä oli jotain 15.
Myös tuo "pro"-maalaus on kovin kyseenalainen termi. Pro tulee sanasta professional, joka vuorostaan tarkoittaa ammattilaista. Laadusta se ei kerro yhtään mitään. Ebayssa kun kattelee niitä pro-painted-nappeja, niin alkaa joskus itku tulla silmään.
Muuten kyllä ihan hyvää ideaa. Jos nuo saa jotenkin toimimaan, niin hyvä. Itse olisin kuitenkin taitotasojen kanssa liikkeellä.
Mennään nyt alkuun tälleesti, katotaan josko ens kuussa laittais toisen pystyyn :P.
Jos palautuksia ei tule paljoa, pidennetäänkö palautusaikaa? Vai otetaanko vain ne muutamat?
Myös tuo "pro"-maalaus on kovin kyseenalainen termi. Pro tulee sanasta professional, joka vuorostaan tarkoittaa ammattilaista. Laadusta se ei kerro yhtään mitään. Ebayssa kun kattelee niitä pro-painted-nappeja, niin alkaa joskus itku tulla silmään.
Muuten kyllä ihan hyvää ideaa. Jos nuo saa jotenkin toimimaan, niin hyvä. Itse olisin kuitenkin taitotasojen kanssa liikkeellä.
Mennään nyt alkuun tälleesti, katotaan josko ens kuussa laittais toisen pystyyn :P.
Jos palautuksia ei tule paljoa, pidennetäänkö palautusaikaa? Vai otetaanko vain ne muutamat?
- Goat of Yuggoth
Kyllä sitä palautusta saa venyttää jos tuntuu että ei saada kunnon "lössiä" kasaan. Tuo erottelu semipron ja tavallisen maalarin välillä on ihan hyvä idea, tietenki ottaen huomioon sen, että pitää sinne normiluokkaankin päästää vähän parempia ja sitten vähän amatöörimäisempiä töitä.
-Goat
-Goat
"Where once there was one, now there is two."
"Where once there was pink, now there is blue."
"Where once there was pink, now there is blue."
- Kaapelikala
Kattoo nyt, mimmoista palautusta tuleepi. Jos erottelu on mielekästä, laitetaan parit luokat sitten pystyyn.
koska sai palauttaa työn? oonko ollu taas liian nopee?
edit: niin joo ja mihin osoitteeseen?
- Kaapelikala
Juu, kuun loppuun on palautusaika ja kuten säännöissä mainitaan, on osoitteena lordflak(at)gmail.comsantso kirjoitti:koska sai palauttaa työn? oonko ollu taas liian nopee?
Re: Melkein kaikki mukaan-maalauskisan läpinäketju.
Sellaista olen vähän miettinyt, että onko itse sculptatun figuurin kanssa minkäänlaista ongelmaa? Lähinnä siten vain mietin, ettei sculptaus vie huomiota pois itse maalauksen arvioinnista ja tuo näin epätarkoituksenmukaista lisäetua?
Miau.
- Kaapelikala
Jonkun skulptaamia muutkin napit on, joten siitä tuskin ongelmaa. Kunhan on noin ihmisen kokoinen n. 30mm skaalan figu, niin kaikki on onnellisia.Vesihiisi kirjoitti:Sellaista olen vähän miettinyt, että onko itse sculptatun figuurin kanssa minkäänlaista ongelmaa? Lähinnä siten vain mietin, ettei sculptaus vie huomiota pois itse maalauksen arvioinnista ja tuo näin epätarkoituksenmukaista lisäetua?
- Kaapelikala
Viikko aikaa, hopihopi!
jee! jos tulis viikos yks hyvä päivä ku valoo tarpeeksi siihen aikaan ku on kotona :D
Voisi alkaa katselemaan minkä figun sitä maalaisi.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- Hammerheart
Onko tullut jo paljon osallistuvia töitä? Itse pyrin tänään saattamaan omani loppuun (kaksi muutakin maalausskabaa, joihin olen osallistumassa, niin lievää ADHD:ta ilmassa).
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Unohdin ettei ollut "pikamaalauskisa" mihin viimeksi osallistuin... noh, kolmessa vartissa sai jotain aikaiseksi! : D
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
- Kaapelikala
Yksi, toinen palautus oli valitettavasti puutteellinen.Hammerheart kirjoitti:Onko tullut jo paljon osallistuvia töitä? Itse pyrin tänään saattamaan omani loppuun (kaksi muutakin maalausskabaa, joihin olen osallistumassa, niin lievää ADHD:ta ilmassa).
Kuvat tosiaan halutaan kolmesta eri suunnasta. Voin tarpeen tullen jopa itse yhdistää ne, jos itseltä ei kuvanmuokkaus suju tai muuta vastaavaa.
3 päivää aikaa. Jos ei tule palautuksia enempää, laitetaan viikko tai pari lisäaikaa.
Lisä aika olisi ihan jees, oma hahmoni on kohtapuoliin valmis mutta vie vielä aikaa. Ilmoittele ajoissa sitten tuleeko se lisäaika niin ei tarvitsisi kiirehtiä.
pientä selitystä dark heresystä.
anyone?
anyone?
omfg kyllä täs meitä hyvissä ajoin hommansa hoitaneit sorsitaan :D nojoo hyvä vaan jos lisäaikaa tulee, ite otan viel ne lisäkuvat ja teen sen kollaasin....