Humie kirjoitti:Voisin uskaltautua paikalle taas nyt tulevana lauantaina kolmoskierrosta varten.
Löytyykö sakemannien puolelta vastusta 1vs1 matsiin?
Mikäs olis aikataulu ?? Mä olen ainakin tulossa paikalle mutta tarkoitus alustavasti pelaa Trekkerin kanssa klo 10 pieni peli. Mutta sitten sen jälkeen olisi aikaa mulla pelaa vaikka kokoilta. Tarkoitus ottaa kaljaa ja jatkaa iltaa sitten siitä samalla =)
Humie kirjoitti:Voisin uskaltautua paikalle taas nyt tulevana lauantaina kolmoskierrosta varten.
Mikäs olis aikataulu ?? Mä olen ainakin tulossa paikalle mutta tarkoitus alustavasti pelaa Trekkerin kanssa klo 10 pieni peli. Mutta sitten sen jälkeen olisi aikaa mulla pelaa vaikka kokoilta. Tarkoitus ottaa kaljaa ja jatkaa iltaa sitten siitä samalla =)
noin kello 15:00-16.00 olen paikalla.
Hyvällä tuurilla jopa aikasemminkin?
noin kello 15:00-16.00 olen paikalla.
Hyvällä tuurilla jopa aikasemminkin?
Mäkin muuten ehtisin noilla main paikalle lauantaina. Tai mennee ehkä siihen neljän pintaan, mut voin kyl ottaa matsia, jos kiinnostusta joltakulta löytyy.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Humie kirjoitti:Eikös ideana ollut hoitaa kampanjasiirtoja siinä 12 paikkeilla ja sit uusia vääntöjä? Kävisikö matsia silloin?
Juu toivottavasti sinne joku löytyy siirtoja tekemään. Mä ite oon salibandya pelaamassa ja en tosiaan aiemmin ehdi kuin siinä neljän pintaan, jos silloin nyt joku vielä pelihaluinen on.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Olen tulossa lauantaina paikalle, tosin pelaan ensin loppusodan matsin ja jos aikaa jää niin voin pelata kampanjapelin. Minun pitää lähteä jo klo 14 aikaan, mutta ainakin kampanjasiirtoihin pystyn osallistumaan.
Hyvin kompensoi toisen kierroksen hiljaiselo ensimmäisen kierroksen kovaa tahtia. Eli ei haitannut parit ylimääräiset pelit ekalla kiekalla :)
Paikalla myös lauantaina hunnien puolella, voin tulla paikalle jo klo 10 maissa.
Jos kiinnostaa pelata 2vs2, niin oon messissä. Esimerkiksi Humie & gutrot vs Sappi & Tigris vois olla tän kieroksen The juttu :)
Sotalammas oli kans tulossa lauantaina. Suosittelisin näin saksalaisten kannalta, että otatte lampaan mukaan mahdolliseen isompaan matsiin, niin meidänkin puolella on vähän kokeneempaa väkeä.
Niin ja ei se ryssä sentään Minskiin asti oo (ainakaan vielä) pääsemässä!
PS. Jos joku haluaa tosiaan pelata vielä lauantaina illalla (about klo 16->), niin meikän voi vaikka puhelimella hälyttää mestoille. Aiemmin en pääse.
PPS: Jussille karttapäivitykseen tiedoksi, että Oskarin voiton myötä myös molemmat FS-joukot Marina Gorkasta siirtyi Osipovichiin.
Ajattelin Stolpce ja mahdollinen exploitation Volozhiniin olisi katkonut Minskin ratayhteydet. Mut Osipovichin omistajan vaihdos (ja siellä olevat tiikerien kokoontumisajot) pistää ainakin viivytystä moiselle suunnitelmalle.
Isoja operaatioita näyttäisi olevan muun muassa Osipovichin 4.(?) taistelu Minskin eteläpuolen hallinasta, Orsha-Gorki-Chausy -motin murskaaminen/purkaminen joka avaa huoltoyhteyden toiselle hyökkäysakselimme Minskiin ja Vitebskin lopullinen motittaminen Sumalina-Polotsk akselista.
Rangaistuspataljoonan komentaja saapuu takaisin nyt sunnuntaina itärintamalle muutaman viikon "hiihtoloman" jälkeen. Jos kiinnostaa ottaa matsia esim. 8, 9 tai 10.2 iltapäivällä/illalla, niin ottakaa yhteyttä YV:llä.
Jep, voitaisiin Tigriksen kanssa hoidella joku ratkaiseva puolustustaistelu, onhan siellä esimerkiksi saarrettuja kaupunkejakin pilvin pimein. Olisin itsekin klo 10 saatavilla, mutta ymmärtääkseni ennen klo 12 ja kampanjasiirtoja ei kai kannata aloittaa?