Kampanjaviikonloppu 11.-12.2.2012
Re: Kampanjaviikonloppu 11.-12.2.2012
Mulle tuli esteitä tälle vlopulle, eli en pääsekkään osallistumaan näihin kemuihin.
- The Captain
- Valvoja
Valitettavasti myös oma aikataulu kärsi äkillisen muutoksen, eli ruma parrakas setäkin joutuu luopumaan leikistä tällä kertaa. Julma kohtalo pukkaa kaiken välttämättömän aina juuri Masiinan päälle - olen parin kuukauden aikana missannut jo kaksi Masiina-eventtiä Kouvolassakin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Olli Reunanen mestoille.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Milläs pelaat? Legioona/minionit tai Khador/Trollit/mercit menis parhaiten näihin liittoutumiin. Muutkin survaistaan tarvittaessa =)The_Edge kirjoitti:Olli Reunanen mestoille.
Skorne empire:
Mika Ketola - Skorne (Zaal, Hakaar)
Niko Ranta - Skorne (Hexeris)
Tero Särkijärvi - laina-Skorne
Jaakko Uusitupa - Mercenaries - (Magnus)
Legion of Everblight
Teemu Aro - Legion
Hermanni Raatevaara - Legion
Teppo Aro - laina-Legion
-VAPAA-
Protectorate of Menoth
Mikko Heinola - Protectorate
Hannu Pakarinen - Protectorate (Kreoss)
Henry Hyttinen - Protectorate
H-P Henttonen - Mercenaries (Damiano)
Retribution of Scyrah + Lost boys in blue
Erno Pasanen - Retribution
Antti Ilmavirta - Retribution
Sampo Mäntylahti - Retribution
Juho Tuomola - Cygnar
Khador+Trolls
Jukka Salomaa - Khador (Sorscha)
Tatu Purhonen - Khador (Butcher)
Jani Kautto - Trollbloods
-VAPAA-
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
kopataan ne mercit kun niitä nyt kerta tollon pitäs olla.
Onks sul muita castereita kuin Magnus? Mä aattelin tolla pelata Skornen liittolaisena, mut voin tarvittaessa johonkin muuhunkin vaihtaa.The_Edge kirjoitti:kopataan ne mercit kun niitä nyt kerta tollon pitäs olla.
Niin muuten näin yleisesti ei taida missään lukea, mutta tarkoitus on, että kampanjassa pelit ovat pistekoolta välillä 35-50 vaihdellen ainakin jonkun verran kierroksittain.
Ja vielä yhtä pelaajaa hakis!
On mulla se Durgeni, ja jos buusteppi ei feilaa ni Gorten kans. Viiteenkymppiin voi olla vähän hassu päästä ja jos steppi feilaa ni ei oo muuta vaihtoehtoa ku tulla härväämään cryxin kanssa jotain epäpyhää liittoa.Celebdae kirjoitti:Onks sul muita castereita kuin Magnus? Mä aattelin tolla pelata Skornen liittolaisena, mut voin tarvittaessa johonkin muuhunkin vaihtaa.The_Edge kirjoitti:kopataan ne mercit kun niitä nyt kerta tollon pitäs olla.
Niin muuten näin yleisesti ei taida missään lukea, mutta tarkoitus on, että kampanjassa pelit ovat pistekoolta välillä 35-50 vaihdellen ainakin jonkun verran kierroksittain.
Ja vielä yhtä pelaajaa hakis!
Vähän säännöistä kysymistä/Nillittämistä.
Mites tuo voittaminen sitten? Jäin käsitykseen, että kierrokset ovat ajoitettuja, juu?
Pelataanko tie brakereilla vai 'oikeilla' tasureilla? (=victory pointit ja assassinaatio)
Jos listii vihollisen casterin ja kentällä on härkijän casteri? Kerääkö kuollut armeijansa pois vai miten?
Killboksia ei varmaan sovelleta härkijään? (Muuten joutuu juoksemaan sisään aika lujaa.)
Onkos tuo härkijän deploymentti (kohta 9) "within" vai "completely within?
2vs1 peleissä: Kerholla on varmaan tarjota minioneita tuon merckki (minon?) warlock:n seuraksi? Vai tuodaanko nyyttäriperiaatteella?
Tämä varmaan tarkoittaa sitä, että vihollinen ryöstää.Oman kotialueen ryöstämisestä valtakunta menettää yhden pisteen.
Mites tuo voittaminen sitten? Jäin käsitykseen, että kierrokset ovat ajoitettuja, juu?
Pelataanko tie brakereilla vai 'oikeilla' tasureilla? (=victory pointit ja assassinaatio)
Jos listii vihollisen casterin ja kentällä on härkijän casteri? Kerääkö kuollut armeijansa pois vai miten?
Killboksia ei varmaan sovelleta härkijään? (Muuten joutuu juoksemaan sisään aika lujaa.)
2vs1 peleissä: Kerholla on varmaan tarjota minioneita tuon merckki (minon?) warlock:n seuraksi? Vai tuodaanko nyyttäriperiaatteella?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Noniin. Hyvä että joku noita sääntöjä lukee myös etukäteen!
Pelit tarkoitus pelata loppuun asti, eli niin kauan kunnes toinen osapuoli voittaa skenaariolla tai tappaa kaikki vihollisen casterit kentältä.
Kyllä. Jos oma kotialue ryöstetään, niin valtakunta menettää pisteen.Merimetsä kirjoitti:Vähän säännöistä kysymistä/Nillittämistä.Tämä varmaan tarkoittaa sitä, että vihollinen ryöstää.Oman kotialueen ryöstämisestä valtakunta menettää yhden pisteen.
Tarkoitus on laittaa jonkinlainen aikataulu kullekin kierrokselle tyyliin milloin seuraava alkaa. Aattelin, että mennään ilman varsinaisia ajoitettuja kierroksia tässä. Pitänee ehkä lisätä joku sellainen juttu, että jos peli venyy pitkään, niin siirrytään "blitz-modeen", jossa molemmilla puolilla vain muutama minuutti aikaa vuoroihin.Mites tuo voittaminen sitten? Jäin käsitykseen, että kierrokset ovat ajoitettuja, juu?
Pelit tarkoitus pelata loppuun asti, eli niin kauan kunnes toinen osapuoli voittaa skenaariolla tai tappaa kaikki vihollisen casterit kentältä.
Joo pitänee lisätä joku klausuuli, että mahdollinen killbox ei vaikuta tulijaan saapumiskierroksella. Ja tarkoitus on olla "within" 3".Killboksia ei varmaan sovelleta härkijään? (Muuten joutuu juoksemaan sisään aika lujaa.)
Joo tuo järjestetään yleiseen käyttöön kampanjan ajaksi niihin peleihin, missä tarvitaan. Mutta itse asiassa jos joltakulta löytyy maalattu MacBain+joku warjack, niin kelpaisi sopivasti lainaan. MacBain sopisi hyvin kelle tahansa liittolaiseksi, kun vaan rahaa saa.2vs1 peleissä: Kerholla on varmaan tarjota minioneita tuon merckki (minon?) warlock:n seuraksi? Vai tuodaanko nyyttäriperiaatteella?
- GreenMeanie
Mulla on macbain + viikset maaleissa mutta maalatut jaskat talonia laskematta tarvin kyllä omaan käyttöön.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Hyvä tuo noi. Joku muu voi raahata jonkun maalatun warjackin, jos kaapista löytyy. Itse asiassa mä voisin arvostaa, jos joku suostuisi lainaamaan mullekin yhtä Nomadia.GreenMeanie kirjoitti:Mulla on macbain + viikset maaleissa mutta maalatut jaskat talonia laskematta tarvin kyllä omaan käyttöön.
Aikataulu:
la 11.2.2012
09.00 Ovet avautuvat
09.30 Kaikki paikalla ja nopea kampanjasääntöjen läpikäynti
09.45 1. kierros (35 pisteen listat)
12.00 2. kierros (42 pisteen listat)
14.00 Ruokatauko
14.30 3. kierros (42 pisteen listat)
17.00 4. kierros (50 pisteen listat)
(jälkipelit)
su 12.2.2012
09.00 5. kierros (50 pisteen listat)
11.30 Ruokatauko
12.00 6. kierros (35 pisteen listat)
14.30 7. kierros (35 pisteen listat)
17.00 Lopputulokset ja homma paketissa
la 11.2.2012
09.00 Ovet avautuvat
09.30 Kaikki paikalla ja nopea kampanjasääntöjen läpikäynti
09.45 1. kierros (35 pisteen listat)
12.00 2. kierros (42 pisteen listat)
14.00 Ruokatauko
14.30 3. kierros (42 pisteen listat)
17.00 4. kierros (50 pisteen listat)
(jälkipelit)
su 12.2.2012
09.00 5. kierros (50 pisteen listat)
11.30 Ruokatauko
12.00 6. kierros (35 pisteen listat)
14.30 7. kierros (35 pisteen listat)
17.00 Lopputulokset ja homma paketissa
30 min ruokatauko? Vähän nafti.
Lisäksi voisinpa järkätä kollektiivisen pizzatilauksen. Eli jokainen halukas varaa sitten käteistä.
Lisäksi voisinpa järkätä kollektiivisen pizzatilauksen. Eli jokainen halukas varaa sitten käteistä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Joo idea on, että kyl siihen puoleen tuntiin ehtii pitsan vetää. Ja joku pelinsä jo lopettanut ehtii tuon organisoida ennakkoon.Merimetsä kirjoitti:30 min ruokatauko? Vähän nafti.
- GreenMeanie
Vahvistan tuovani pari ylimäärästä nomad/roveria (itsehän en noita muovisia kehtaa ulkoiluttaa). Ja toki multa voi myös muutama teräspääkin irrota lainaksi.Celebdae kirjoitti:Hyvä tuo noi. Joku muu voi raahata jonkun maalatun warjackin, jos kaapista löytyy. Itse asiassa mä voisin arvostaa, jos joku suostuisi lainaamaan mullekin yhtä Nomadia.GreenMeanie kirjoitti:Mulla on macbain + viikset maaleissa mutta maalatut jaskat talonia laskematta tarvin kyllä omaan käyttöön.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mulle muuten kelpaisi autokyyti erittäin mieluusti la-aamuna (niin että viimeistään ysiltä mestoilla). Pitäis lisämaastoa kuskata paikalle. Halukkaat saa ilmoittautua =)
mömöö, posti ei toimitttanu tänäänkään kääpiöitä, joten vaihtoehdoks jää pelata cryxiä. eiköhän jonnekkin mahdu epäpyhä cryx -liittouma.
- Ihme_apina
Kun ei kerta saatu tulla mestoille tänään jo ni alotellaan sit turun päässä..
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Mä oon kipeenä, jää pelit väliin viikonlopulta ellei jotain ihmeparantumista yön aikana tule :s
No ei tartte pelätä, että täälläkään selvin päin oltaisiin. Onneksi kilttejä ihmisiä vielä löytyy ja sain kyydin aamuksi mestoille =)Ihme_apina kirjoitti:Kun ei kerta saatu tulla mestoille tänään jo ni alotellaan sit turun päässä..
Lopullinen liittoumajako selviää aamulla, kun tässä tuntuu tilanne elävän jatkuvasti.