"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ilkeyden Blogi: The Blue Army #02

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Sotahullu

Ilkeyden Blogi: The Blue Army #02

Viesti Kirjoittaja Sotahullu »

Joten aloitan blogin aika yksinkertaisella lausahduksella:

I'M BACK!

Joten kyllä, olen palannut valloittamaan galleria-alueen uusimmilla luomuksillani ja tällä kertaa, minä olen täällä ikuisesti!

Ja kuten kuuluen asiaan, laitan ensimmöiset kuvat nyt:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Eli kyllä, olen siirtynyt sinisten veikkojen puolelle ja kuvassa on tietysti wanha kunnon charger ;)

Ja olen tietoinen että kuva on "hiukan" valottunut ja yritän korjata ongelman sitten joskus (luultavasti seuraavassa satsissa).
Yritän huomenna saada lisää kuvia kun ei jaksa nyt lataa kaikkia tänne samalla kerralla.

Ja jos ihmettelette mitä toi "Gears keep turning" tarkoittaa niin yksinkertaisesti se tarkoittaa musaa ja sen hetkistä teemaa. Itse asiassa laitan sen biisin linkin tänne jos jotakuta kiinnostaa :D
Linkki: http://www.youtube.com/watch?v=pKQbsop2 ... ure=g-like

GoW3 on ihan hauska peli, ei muuta.

Ja tietty kommenttia hyvät ihmiset!
Viimeksi muokannut Sotahullu, Ma 05.12.2011 17:11. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Kaapelikala

Re: Ilkeyden Blogi: Gears keep turning! #01

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Kivan näköinen, mutta kuvat on tosiaan vähän ylivalottuneet. Käytitkö salamaa?

Pelipöydälle sopii mainiosti. Lisää vaan.
Sotahullu

Kaapelikala kirjoitti:Kivan näköinen, mutta kuvat on tosiaan vähän ylivalottuneet. Käytitkö salamaa?

Pelipöydälle sopii mainiosti. Lisää vaan.

Joo salamaa käytin mutta jätän sen jatkossa pois.
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Ilkeäpelimies kirjoitti: Joten kyllä, olen palannut valoittamaan galleria alueen uusimmilla luomuksillani ja tällä kertaa, minä olen täällä ikuisesti!
Kun katsoin kuvia, niin ajattelin, että onpas ylivaloittuneita ja puhuit valloittamisesta. Mutta olitkin jo valmiiksi tullut "valoittamaan".
Sotahullu

banzgo kirjoitti:
Ilkeäpelimies kirjoitti: Joten kyllä, olen palannut valoittamaan galleria alueen uusimmilla luomuksillani ja tällä kertaa, minä olen täällä ikuisesti!
Kun katsoin kuvia, niin ajattelin, että onpas ylivaloittuneita ja puhuit valloittamisesta. Mutta olitkin jo valmiiksi tullut "valoittamaan".

Kirjoitus virhe korjattu...
Sotahullu

Re: Ilkeyden Blogi: The Blue Army #02

No niin, nyt sain "ämpäriin" loput kuvat joten on aika päivitykselle :D

Ensiksi Lancer:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ja kyllä, keihäs on hiukan vääntynyt mutta se oli vielä enemmän kallellaan joten ton enempää en halunnut vääntää sitä, ikävä kyllä.
Ei hätii, lämmitin sen kuitenkin ennen kuin suoristin sitä.

Sitten mun "Ironlady" eli Ironclad:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Jaloissa oli kyllä vikaa kun siitä tuli ihan juopuneen näköinen -_-

Sitten tietty, ja hyväksi todettu Coleman Stryker (tai Coolman Striker):

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tosin ikävä kyllä, uutta Cygnari kamaa tulee vasta vuoden loppupuolelle :( mutta ei hätiä: mulla on paljon muuta tavaraa blogattavaksi ;)

Ja tän kertaisen otsikon nimi tulee tästä: http://www.youtube.com/watch?v=xoVwxqoS ... ure=g-like

Edit: Ja kyllä, nämä tyypit kuvasin Chargerin kanssa joten nekin on valottuneita -_-
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Sanon nyt ihan rehellisesti, että eivät nämä mitään tajunnanräjäyttävän upeita ole. Toisaalta kun olen esim. Ropeconissa vilkuillut Warmahorden pöytien suuntiin, kauhistuin, kuinka paljon maalaamattomia pikku-ukkoja sielläkin näkyy. Joten sikäli täytyy näitä kehua.
Pelipöydällä nämä ovat varmaankin hyvännäköisiä, vaikka valokuvat ovat aika julmia figuille, varmaankin valaistusta pehmentämällä nämä näyttäisivät kuvissakin paremmilta. Casterin ihoon käyttäisin kyllä hieman lämpimämpiä sävyjä, ainakin kuvien perusteella.
Jatka samaan malliin.
Sotahullu

Morze kirjoitti:Sanon nyt ihan rehellisesti, että eivät nämä mitään tajunnanräjäyttävän upeita ole. Toisaalta kun olen esim. Ropeconissa vilkuillut Warmahorden pöytien suuntiin, kauhistuin, kuinka paljon maalaamattomia pikku-ukkoja sielläkin näkyy. Joten sikäli täytyy näitä kehua.
Pelipöydällä nämä ovat varmaankin hyvännäköisiä, vaikka valokuvat ovat aika julmia figuille, varmaankin valaistusta pehmentämällä nämä näyttäisivät kuvissakin paremmilta. Casterin ihoon käyttäisin kyllä hieman lämpimämpiä sävyjä, ainakin kuvien perusteella.
Jatka samaan malliin.
Huom. Nämä oli ensimmäiset Cygnarit jotka maalasin ja ensimmäiset jotka maalasin tällä tavalla.

Ja en itsekkään pidä tosta ihosta. Yritän saada sen paremmaksi tulevaisuudessa.
Morze

Ilkeäpelimies kirjoitti: Huom. Nämä oli ensimmäiset Cygnarit jotka maalasin ja ensimmäiset jotka maalasin tällä tavalla.
Millä tavalla olet aiemmin maalannut ja miten nämä eroavat niistä?
Sotahullu

Morze kirjoitti:
Ilkeäpelimies kirjoitti: Huom. Nämä oli ensimmäiset Cygnarit jotka maalasin ja ensimmäiset jotka maalasin tällä tavalla.
Millä tavalla olet aiemmin maalannut ja miten nämä eroavat niistä?
Vastaus tähän: Sinistä maalia en ole käyttänyt pää-asiallisena värinä ikinä ja näissä yritän luoda hyvän näköistä metallisuutta.

Muut aiheet: Blogiin tulee toivon mukaan päivitystä jo ensi viikolla ja työ kohteina on Kara Sloan, mekaanikot ja (toivon mukaan) loppu- tai ensi-viikolla tuleva Centurion. Ja yritän jaksaa ottaa uudet kuvat noista aikaisemmista tyypeistä jossakin vaiheessa.
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Nyt on pakko sanoo et aika hirveetä jälkeä :/

Mutta älä luovuta, jatka sutimista.. hyväksi kun ei tule kuin harjoittelemalla
Morze kirjoitti:Jatka samaan malliin.
tämän neuvon jättäisin omaan arvoonsa ja yrittäisin parantaa laatua :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Maalaus jäljestä näemmä voi olla montaa mieltä kun katsoo palautteita.
Itse ehdottaisin että yrittäisit ensiksi saada perusvärit pysymään paikoillaan ja sen jälkeen vasta alkaisit harjoittelemaan kuivaharjausta sekä muita maalaustekniikkoja.
Täältä voit vilkaista minkä näköisiä Cygnarin miniatyyreista saa pelkillä perus väreillä ja dipillä http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=96421
Voisi siis sanoa että maalaustekniikkoja ei ole käytetty ainoatakaan joten perus tarkalla sutimisella saat yhtä hyvää jälkeä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Morze

Ihme_apina kirjoitti: Mutta älä luovuta, jatka sutimista.. hyväksi kun ei tule kuin harjoittelemalla
Morze kirjoitti:Jatka samaan malliin.
tämän neuvon jättäisin omaan arvoonsa ja yrittäisin parantaa laatua :)
Menee melkein threadymancyn puolelle, mutta täytyy kai sitä puolustella sanomisiaan. Eli tuolla "jatka samaan malliin" en tarkoittanut saman tasoista (ei kovin hyvää) jälkeä tästä ikuisuuteen, vaan oletin näiden figujen olevan osa pitkää nousujohteista jatkumoa maalausjäljessä nollasta äärettömyyteen ja tämän kehityksen toivoin jatkuvan. Myönnän toki, että lause oli monitulkintainen.

Nyt kun näitä katsoo uudelleen, voisi kai sitä lisää kommentoidakin. Aiemmin annettu neuvo maalien osumisesta paikalleen oli hyvä neuvo. Nyt jälki on valitettavan sotkuinen ja varsinkin valokuvissa pienetkin virheet näkyvät hyvin. Värikkääseen metalliin on muutama eri keino, mutta väripohjan drybrushaaminen hilemaalilla on huono. Jatkon kannalta hyödyllisin olisi varmaan laittaa hilemaali kokonaan sivuun ja yrittää saada edes etäisesti metallinen vaikutelma pelkästään korostamalla perussinistä pohjaa asteittain vaalenevilla sinisillä. Jos puhdasta valkoista välttää, on tällä tavoin teoriassa mahdollista saada aikaan metallinen vaikutelma. Rehellisyyden nimissä on todetava, että vaikutelma on tuskin kovin metallinen, ja ainakin myöhemmin katsottuna jälki on kovin karua. Mutta samalla oppii korostamaan, mikä on hyödyllinen taito.

Toki metallisen sinisen saa hilemaaleillakin, mutta siitä kertokoon joku toinen.
Kaapelikala

Morze kirjoitti:Toki metallisen sinisen saa hilemaaleillakin, mutta siitä kertokoon joku toinen.
Metallic medium + hilemaali = sininen hilemaali.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Kaapelikala kirjoitti:
Morze kirjoitti:Toki metallisen sinisen saa hilemaaleillakin, mutta siitä kertokoon joku toinen.
Mistäs tohon se sininen tulee? Metallic medium on väritöntä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Sotahullu

Ratovaari kirjoitti:
Kaapelikala kirjoitti:
No kun poneilla on se sateenkaari siellä takataskussa niin sillä se värjää ;)
Kaapelikala

Ratovaari kirjoitti:
Kaapelikala kirjoitti:
Aivohärö. Siis metallic medium + ei-hilemaali = värillinen hilemaali. Kirjoitin aikaiseen aamulla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”