Kampanjaviikonloppu 11.-12.2.2012
Re: Kampanjaviikonloppu 11.-12.2.2012
Ohessa muutama kuva turnauksesta.
http://maalaus.blogspot.com/2012/02/war ... kuvia.html
http://maalaus.blogspot.com/2012/02/war ... kuvia.html
Gravity is a myth, the Earth sucks too
Huh heijaa kampanja paketissa. Eipä sitä ole hetkeen ollut yhtä kokonaisvaltaisesti väsynyt, mutta vähän jo kotisohvalla helpottaa!
Lopputuloksethan olivat seuraavannäköiset:
1. Legioona+Trollit -liitto 28 pts
2. Skorne-liitto 22 pts
3. Retribuutio+Cygnar -liitto 11 pts
4. Khador+palkkasoturit+Menoth -häröpallo 10 pts
Kiva että kaikki jaksoitte olla mukana! Erityiskiitos vielä siivousporukalle Tero,Jani ja Sampo.
Vuoden päästä (aiemmin ei kyl kye!) sit ehkä taas uudestaan... ja tietysti parannusehdotuksia saa mieluusti taas antaa.
2. Skorne-liitto 22 pts
Kiva että kaikki jaksoitte olla mukana! Erityiskiitos vielä siivousporukalle Tero,Jani ja Sampo.
Vuoden päästä (aiemmin ei kyl kye!) sit ehkä taas uudestaan... ja tietysti parannusehdotuksia saa mieluusti taas antaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Jeaaah, mukava viikonloppu kyllä. Tällä kertaa kampanjasäännötkin tuntu jo tosi hyviltä.
Aika raskaaks tää masiinanpelaaminen on menny nykypäivänä, aika väsy rupee olee.
Aika raskaaks tää masiinanpelaaminen on menny nykypäivänä, aika väsy rupee olee.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- GreenMeanie
Olen pettynyt ja ennenkaikkea yllättynyt että mun pois droppaaminen ei auttanu team CRYX + muut joukkoa voittoon.Celebdae kirjoitti:Huh heijaa kampanja paketissa. Eipä sitä ole hetkeen ollut yhtä kokonaisvaltaisesti väsynyt, mutta vähän jo kotisohvalla helpottaa!
2. Skorne-liitto 22 pts
Mutta kivaa kyllä oli, ens kerraks opettelen säännöt.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
- Ihme_apina
Nykäsin auton lunastukseen kotimatkalla, ajattelin ottaa jäisestä tiestä mittaa ku ei siellä löytyny masiinassa vastusta...
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
- GreenMeanie
Ihme_apina kirjoitti:"mun autolla" olis vaan semmonen kielikuva, jos olisin ees sanonu et mun autolla :>
Kyl me voidaan sun autol mennä
Ens kerralla miettivät sitten tarkemmin. Toivottavasti sekä figut että osa pelaajistakin vielä kasassa.Ihme_apina kirjoitti:Nykäsin auton lunastukseen kotimatkalla, ajattelin ottaa jäisestä tiestä mittaa ku ei siellä löytyny masiinassa vastusta...
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
- Ihme_apina
Juu henkilö- ja materiaalivahingoilta selvittiin.. autoa lukuunottamatta, sinänsä oli tuuri matkassa ja hyvä niin kun olis menny 3/4 tämän vuoden toisesta ETC-edustustiimistä siinä :P
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Huh. Onneksi ei sit mitään pahempaa käyny!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Dääm. Turnaus tuli sitten ihan tarpeeksi kalliiksi. En tainnut ihan turhan takia passittaa vikaa vastustajaani nukkumaan pelin sijaan.Ihme_apina kirjoitti:Nykäsin auton lunastukseen kotimatkalla, ajattelin ottaa jäisestä tiestä mittaa ku ei siellä löytyny masiinassa vastusta...
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Ostetaan sulle kampanjarahoilla uusi.. Tosi ikävä kyllä kuulla, mutta toivottavasti saat hyvät vakuutusrahat ja jäät voitolle siinä vaihdossa. Välillä käy niinkin.
Tänä vuonna oli kyllä hyvät kampanjasäännöt. Peleillä ja alueiden pidolla tuntui olevan oikeanlainen hteys kampanjapisteisiin ja häröilyfaktori jäi vähän pienemmälle tasolle. Viimeksi pelimenestys ei korreloinut mitenkään kampanjapisteisiin. Skenaarioefektejä ja säitä voisi osaa vähän tuunata alaspäin.. Kaiken kaikkiaan mahtava viikonloppu, kunhan kukaan ei julkista facebookissa yön kuvasaldoa!
Tänä vuonna oli kyllä hyvät kampanjasäännöt. Peleillä ja alueiden pidolla tuntui olevan oikeanlainen hteys kampanjapisteisiin ja häröilyfaktori jäi vähän pienemmälle tasolle. Viimeksi pelimenestys ei korreloinut mitenkään kampanjapisteisiin. Skenaarioefektejä ja säitä voisi osaa vähän tuunata alaspäin.. Kaiken kaikkiaan mahtava viikonloppu, kunhan kukaan ei julkista facebookissa yön kuvasaldoa!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment