helpii
- Half-breed
Re: helpii
Tee haku tällä alueella ja lisää hakuun mukaan hakusanaksi ETC. Tällöin löydät turnauksissa pelattavia liskolistoja, eli toisinsanoen mahdollisimman koviksi tehtyjä listoja. Jos et halua käyttää turnauslistoja, niin tee haku yleisellä tasolla. Tämän jälkeen käytä joko jotain listaa jonka löysit, tai käyttäen listoja osviittana tee oma lista.
Tällainen "Tehkää mulle lista"-kysely ei ole pitkällä välillä järkevää. Jossain välissä joudut itse tekemään listoja, ja jos et ole sitä harjoitellu, niin homma menee harakoille. Lisäksi tekemällä listan itse saat listan joka on sinulle itselle sopiva ja hauska pelata. Jonkun toisen tekemä lista ei ehkä nappaa sua, joten sillä ei ole hauska pelata. Jos pelkäät, ettet osaa tehdä kunnon listaa, niin ei huolta. Teet listan ja pistät sen tänne, ja kyllä me kokeneemmat pelaajat potkitaan se lista vähintään lailliseksi.
Tällainen "Tehkää mulle lista"-kysely ei ole pitkällä välillä järkevää. Jossain välissä joudut itse tekemään listoja, ja jos et ole sitä harjoitellu, niin homma menee harakoille. Lisäksi tekemällä listan itse saat listan joka on sinulle itselle sopiva ja hauska pelata. Jonkun toisen tekemä lista ei ehkä nappaa sua, joten sillä ei ole hauska pelata. Jos pelkäät, ettet osaa tehdä kunnon listaa, niin ei huolta. Teet listan ja pistät sen tänne, ja kyllä me kokeneemmat pelaajat potkitaan se lista vähintään lailliseksi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
`k kiits tiedost on menny vähä omatekoset listat huonoiks tullu liia isoi ja nii eespäi...
jeppis jepulis XP
- Half-breed
Sitten vaan karsimaan. Tekemällä listoja sitä oppii tekemään listoja.ninjatuna kirjoitti:`k kiits tiedost on menny vähä omatekoset listat huonoiks tullu liia isoi ja nii eespäi...
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.