"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ETC Rules Clarifications ja Suomen turnaukset

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Malkuth

ETC Rules Clarifications ja Suomen turnaukset

Viesti Kirjoittaja Malkuth »

Puhe on siis tästä dokumentista. Huomasin Mygamestoren HAMMERHEAD 400,00-turnaussarjan säännöistä, että tätä on tarkoitus käyttää, ja päätin avata aiheesta ketjun koska itse juuri taannoin olin pohdiskellut, että pitäisikö vastaava maininta laittaa Turun Kevätfanaticin sääntöihin. Jätin sitten laittamatta, koska muutamat sääntötulkinnat olivat mielestäni vähän erikoisia (esim. enthropic strike vs. feel no pain).

Mitä mieltä olette, onko ETC clarifications paras "lisä-FAQ" suomalaisiin turnauksiin ja tarvitaanko GW:n epäselviksi jättämiin sääntöihin ylipäätään epävirallista FAQ:ta vai pärjätäänkö pelkällä tuomarin sanalla kuten tähänkin asti on yleensä ollut tapana? Muita vaihtoehtoja olisi Dakkasta löytyvä INAT FAQ ja erinnäiset isojen turnausten omat FAQ:t (joihin en itse ole perehtynyt lainkaan).
Haizelhoff
Valvoja

Re: ETC Rules Clarifications ja Suomen turnaukset

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Ite en oo samaa mieltä kaikkien etc FAQ-rulingien kaa, mut mun mielestä se on silti parempi et on yks ruling jolla mennään, ja jonka pelaajat tietää jo ennen turnausta (ja mahdollista kiistatilannetta). ETC:ssä on semmosii käytännön ongelmii niiku metsien säännöt, jotka kantsis ehdottomasti jättää pois, mut yleisesti mun mielest etc faq on hyvä back up.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”