Lähettäkääpä figukuvanne CMONään. SIellä selviää nopesti, onko 'keskitasoa' parempi sotkemaan. Ilmeisesti siellä 6-7 arvosana on keskitasoa, siitä alempi alkaa olla aika suttua.
Olen siis keskitasoa huonompi.
Teurastaja kirjoitti:Lähettäkääpä figukuvanne CMONään. SIellä selviää nopesti, onko 'keskitasoa' parempi sotkemaan. Ilmeisesti siellä 6-7 arvosana on keskitasoa, siitä alempi alkaa olla aika suttua.
Olen siis keskitasoa huonompi.
Ei älkää ainakaan tuosta syystä. Coolminin scoret on todella huonoja kuvaamaan mitään muuta kuin ehkä sitä, miten figu menestyisi ebayllä. Maalaustaidon kanssa noilla scoreilla ei ole paljoa tekemistä, vaikka tietysti upeat figut saa kympin ja rumat nelkun. Noiden kahden ääripään välissä sitten onkin sellainen sekasorto, kun esimerkiksi suositut figut kuten marinet saavat reilusti parempia scoreja kuin esim. jotkut muut. Coolminiornot kertoo siis onko figu "iha ziga kool" vai ei, ei sitä oletko hyvä tahi huono maalaaja.
And they wonder how he dealt with stress so well..
No kyllä, niistä minun figuista jotain selvää saa. Olen siinä keskitason ja huonon välissä.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
sanoisin kyllä (3 vuotta saa ihmeitä aikaan) jos jaksan maalata 1-tuntii muuten oon täys nolla mutt sitten kun mä maalaan pitkään mä oon 9.25:n "home maalaaja"(aisteikosta9-10)
Niinpä. Varmasti todella harva maalaa aina samalla tasolla. Jos hallitsee perustekniikat ja silmä-käsikoordinaatio pelaa normaalisti, pystyy varmasti oikeinkin mukavaan jälkeen jos vain käyttää aikaa tarpeeksi. Itse luulisin kuuluvani kastiin "keskinkertainen", pelikäyttöön tulevat figut eivät ole taideteoksia mutta hoitavat hommansa. Toisaalta tuntitolkulla panostamalla voisin saada hyvääkin jälkeä aikaan (olettaen että on onnistunut näkemys siitä mitä haluaa).
Ei, thats no the point. You see, they paint the models really really well, its a good thing, but its a curse too, because the great heroes dont really show up from the rest of the army.
Ymmärsitkö?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Luutnantti L. kirjoitti:Tietysti. Itse asiassa mä olen maailman paras figumaalaaja, mä en oo vaan vielä maalannut sitä figua, jolla mä tittelini lunastan.
Tätä minäkin halusin sanoa, mutten löytänyt sanoja. Kiitos.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Kyllä, sillä kun katselee WD:n heavy metallissa viimeaikoina näytettyjä figuja niin ei voi kuin ihmetellä että onpa taso laskenut. ja tämä tason laskeminen tuo minut keskitason yläpuolelle!