Tekisi mieli pelailla lisää Mortikkaa, ja aattelin jos mä pitäisin seuraavaksi jotain kampanjaa. Hamassa tulevaisuudessa.
Aattelin vähän kartoittaa kiinnostusta näin hyvästi etukäteen.
Lisäksi ajattelin vähän yksinkertaistaa asioita, ja koittaa saada enemmän maastoa kehiin.
Itse ajattelin seuraavia asioita:
- Ainoastaan pääkirjan, Empire In Flamesin ja Annualin, "viralliset" jutut mukana. (Count-as jengit sallitaan tietysti).
- Koota selkeä lista mitä voi ostaa, ja mitä ei. Että ei jää kenellekään epäselväksi.
- Jotain komppia armorin parantamiseen.
- Jotain pientä komppia ampumisen huonontamiseen. Hidesääntöjen lisäksi.
- Jotain pientä parannusta rahan saamiseen jos johtaja sattuu haukkaamaan soraa.
- Tehdä joiltain osin ennalta määrätty kampanja, jossa erikoisempia tehtäviä ja Annualin tarjoamia sekopäisyyksiä mukana.
Täältä löytyy edelleen säännöt ja muuta ylimääräistä *Clicky*
Mordheim kiinnostais...
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Mordheim kiinnostais...
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Re: Mordheim kiinnostais...
Joo olen myös itse nyt todella kiinnostunut pelistä ja tässä kirjoitusten lukemisen ohella olen lukenut sääntöjä ja kiinnostanut vaan entistä enemmän kyseinen peli. Olen kyllä uusi pelille mutta kyllä mä nopeasti opin pelin sitten pelatessa niin siitä ei tarvitse huolehtia
Mukana. Jollain ukkeleilla. Tai jopa rottasilla. Tai jotain.
Joo, mukana nyt myös varmuudella ja luulen että Reiklandin Mercenarien kanssa, tykkään ampua kaukaa muita.
Kai voisi itekin tulla. en tiiä millä mutta katotaan. tosin ei olla figuja joten varmaan käytän mitä on sil hetkel tai sit vedän mun örkeil
~Sumpin hallituksen jäsen~
^dyslexics are teople poo^
^dyslexics are teople poo^
Kiinnostaisi tulla kans. Kääpiöitä löytyisi hyllystä.