"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ghoul of the Crypt

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Jarva

Ghoul of the Crypt

Viesti Kirjoittaja Jarva »

Postataanpas viimein omakin Sotu-kisatyö tänne gallerian puolelle. Kisakuvien kanssa tuli lievästi sörssittyä, sillä juuri kun olin deadline-päivänä kuvaamassa figuani, niin toinen kuvauslampuistani päätti tietenkin poksahtaa. Piti sitten turvautua hikiseen perushehkulamppuun, jollainen onneksi pyöri toimettomana komerossa. Mutta nyt on sitten hiukan paremmat kuvat ja useammasta kuvakulmasta.

Alunperin olin osallistumassa kisaan harvinaisemmalla kaaos-figulla, mutta huomasin, että sen kanssa olisin vaan alkanut hätiköimään aikataulun vuoksi. Nappasin sitten tilalle samoihin aikoihin maalauspöydällä olleen ghoulin. Kyseessä on siis "vuosipäiväfiguni" 5 vuoden figumaalaustaipaleeni kunniaksi. Minusta oli hauska idea, että tekisin ihka ensimmäisestä maalatusta figustani päivitetyn version, eli poimisin elementtejä (lähinnä sinisen värimaailman) ekasta ghoulista ja ymppäisin ne modernimpaan GW:n ghouliin. Tietyllä tapaa myös huvitti nähdä, miten simppeli jalkaväkifigu pärjää "persoonallisempien" figujen kanssa kisassa.

Mutta tämä ei todellakaan ole parhain maalaukseni, mikä taas johtunee siitä, että valkoisen ja lähes valkoisen maalaaminen on itselleni hiukan tuntematonta aluetta. Mutta voitto silti tuli, ka-woot.

Kuva
player 0

Re: Ghoul of the Crypt

Viesti Kirjoittaja player 0 »

Tuo on oikeasti pelottava! Sininen väri on kylä parempi kuin GWn normaali vihreä.
Paljon ihmeellisempää kommenttia en oikein voi antaa kun ei sen kummempaa kokemusta ole maalaamisesta.
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Laitappa vielä kuva alkuperäisestä, niin pääsee vertaamaan.

Edit: Voisipa tehdä itse vastaavan. Valitettavasti GW:n zombit ovat edelleen samoja kuin silloin joskus kuudennessa edikassa. :P
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Tää figu on ihan näppärä ja hauska uudelleenmaalaus.

Pakko vielä sanoa että kun kattoo noita sun muita maalauksia niin tykkään sun tyylistä ihan älyttömän paljon. Ihon läpi näkyvät verisuonet, kaoottinen kääpiö-ogre ja etenkin ruosteisen metallin maalaaminen on vaan ihan mielettömän onnistunutta. Oot tällä hetkellä yks mun lempimaalaajista.
Jarva

Viesti Kirjoittaja Jarva »

player 0 kirjoitti:Tuo on oikeasti pelottava! Sininen väri on kylä parempi kuin GWn normaali vihreä.
Paljon ihmeellisempää kommenttia en oikein voi antaa kun ei sen kummempaa kokemusta ole maalaamisesta.
Näin on, ainahan se on mielenkiintoisempi maalata jotain "omaa" kuin suoraan boksin mukaan. Tosin sininen iho on aika radikaali ratkaisu omalla kohdallani, kun nykyään oon enemmän painottunut tuonne murrettujen ja realististen värimaailmojen puoleen. Ja vaatimattomampikin kommentti on aina hyvä juttu ja antaa maalarille hyvän mielen, kuin ei kommenttia lainkaan.
Morze kirjoitti:Laitappa vielä kuva alkuperäisestä, niin pääsee vertaamaan.

Edit: Voisipa tehdä itse vastaavan. Valitettavasti GW:n zombit ovat edelleen samoja kuin silloin joskus kuudennessa edikassa. :P
Tuossa on *bönks*. Ero näkyy ehkä lähinnä kuvan tummuudessa.

Toisaalta voisihan sitä käyttää Corpse Cartia vetäviä zombaloita, vaikka nyt näyttävätkin valjaista irrotettuna siltä, kuin esittäisivät lumimyrsky-pantomiimia.
Lateksimajava kirjoitti:Tää figu on ihan näppärä ja hauska uudelleenmaalaus.

Pakko vielä sanoa että kun kattoo noita sun muita maalauksia niin tykkään sun tyylistä ihan älyttömän paljon. Ihon läpi näkyvät verisuonet, kaoottinen kääpiö-ogre ja etenkin ruosteisen metallin maalaaminen on vaan ihan mielettömän onnistunutta. Oot tällä hetkellä yks mun lempimaalaajista.
Tattis, tuo onkin varsin motivoivaa kuulla. Kunhan sitä osaisi vielä potkia itsensä maalaamaan hiukan nopeammin, kun maalausideoita tulee enemmän kuin ehtii maalaamaankaan.

Kiitos kaikille palautteesta, kiva että tykätään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”