Mortonki!
Olen Tampereella asuva jäppinen, joka käy joka päivä töissä Helsingissä. Torstaisin yritän päästä GW:lle mätkimään 40K:ta, mutta voisin muina iltoina mahdollisesti osallistua peli-iltoihin. Lisäksi pystyn mahdollisesti järjestämään tilat (en kuitenkaan maastoja tai alustoja), mikäli halutaan suurempaa kekkeriä järjestää.
Kertokaa siis, missä voi pelata ja jos keitä on tulossa torstaina GW:lle, niin otetaan matsia.
T:Peksi
Harvakseltaan pelaavaa porukkaa Helsingin seudulta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
suolenkainen
- Kaapelikala
Re: Harvakseltaan pelaavaa porukkaa Helsingin seudulta
Torstaisin kokoontuu myöskin Marginaalipelien Basaari Sörnäisissä.
GW:n jonneluolaan en ole päätäni tunkemassa (ei millään pahalla jonneja kohtaan :P), mutta muuten kyl sinänsä kiinnostais. Itse asustelen Arabiassa ja mulla on 4x4 pöytä ja maastoa fabakytkoohon ja muuhun vastaavaan tusinafantsuun/tusinaskifiin.
Mihin aikaan oisit pelaamassa ja missä vaiheessa olisit lopettelemassa?
GW:n jonneluolaan en ole päätäni tunkemassa (ei millään pahalla jonneja kohtaan :P), mutta muuten kyl sinänsä kiinnostais. Itse asustelen Arabiassa ja mulla on 4x4 pöytä ja maastoa fabakytkoohon ja muuhun vastaavaan tusinafantsuun/tusinaskifiin.
Mihin aikaan oisit pelaamassa ja missä vaiheessa olisit lopettelemassa?
-
suolenkainen
Re: Harvakseltaan pelaavaa porukkaa Helsingin seudulta
Nyt torstaina 1.3. olisin aloittelemassa varmaan siinä toimistoaikojen päätyttyä ja lopetusaikaa ei tällä kertaa ole määritetty. En ole kokenut pelaaja, joten kaipaan hieman opastusta. Keskustelua voi jatkaa YV:llä. :)
.-.-.-. Ilmeisesti YV ei toimi oikein:
Jos on mahdollista, niin voisin tulla opettelemaan perus-pelaamista ja hiomaan taitoja. Mulla on mukana 500 pisteen 40k Nurgle armeija (+ vähän extraa) joten jos aloittaa sellaisella 500 pistettä ja sitten kokeilee vaikka 1000 pistettä. Passaisiko sellainen? Millainen aikataulu sulla on?
.-.-.-. Ilmeisesti YV ei toimi oikein:
Jos on mahdollista, niin voisin tulla opettelemaan perus-pelaamista ja hiomaan taitoja. Mulla on mukana 500 pisteen 40k Nurgle armeija (+ vähän extraa) joten jos aloittaa sellaisella 500 pistettä ja sitten kokeilee vaikka 1000 pistettä. Passaisiko sellainen? Millainen aikataulu sulla on?