Harvakseltaan pelaavaa porukkaa Helsingin seudulta

Helsingin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

suolenkainen

Harvakseltaan pelaavaa porukkaa Helsingin seudulta

Viesti Kirjoittaja suolenkainen »

Mortonki!

Olen Tampereella asuva jäppinen, joka käy joka päivä töissä Helsingissä. Torstaisin yritän päästä GW:lle mätkimään 40K:ta, mutta voisin muina iltoina mahdollisesti osallistua peli-iltoihin. Lisäksi pystyn mahdollisesti järjestämään tilat (en kuitenkaan maastoja tai alustoja), mikäli halutaan suurempaa kekkeriä järjestää.

Kertokaa siis, missä voi pelata ja jos keitä on tulossa torstaina GW:lle, niin otetaan matsia.

T:Peksi
Kaapelikala

Re: Harvakseltaan pelaavaa porukkaa Helsingin seudulta

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Torstaisin kokoontuu myöskin Marginaalipelien Basaari Sörnäisissä.

GW:n jonneluolaan en ole päätäni tunkemassa (ei millään pahalla jonneja kohtaan :P), mutta muuten kyl sinänsä kiinnostais. Itse asustelen Arabiassa ja mulla on 4x4 pöytä ja maastoa fabakytkoohon ja muuhun vastaavaan tusinafantsuun/tusinaskifiin.

Mihin aikaan oisit pelaamassa ja missä vaiheessa olisit lopettelemassa?
suolenkainen

Re: Harvakseltaan pelaavaa porukkaa Helsingin seudulta

Viesti Kirjoittaja suolenkainen »

Nyt torstaina 1.3. olisin aloittelemassa varmaan siinä toimistoaikojen päätyttyä ja lopetusaikaa ei tällä kertaa ole määritetty. En ole kokenut pelaaja, joten kaipaan hieman opastusta. Keskustelua voi jatkaa YV:llä. :)

.-.-.-. Ilmeisesti YV ei toimi oikein:

Jos on mahdollista, niin voisin tulla opettelemaan perus-pelaamista ja hiomaan taitoja. Mulla on mukana 500 pisteen 40k Nurgle armeija (+ vähän extraa) joten jos aloittaa sellaisella 500 pistettä ja sitten kokeilee vaikka 1000 pistettä. Passaisiko sellainen? Millainen aikataulu sulla on?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Helsinki”