Itä-helsingissä FaBa / 40k pelaajia
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Tu_Hammerer
- Viesti:
Itä-helsingissä FaBa / 40k pelaajia
Tervehdys!
Olen alkanut uudestaan lämmittelemään vanhaa figuuriharrastusta ja ajattelin kysellä olisiko Itä-helsingin alueella kiinnostuneita alkaa pelaamaan. Pystyisin luultavasti varaamaan edulliset tilat taloyhtiön kautta. Itsellä myös häkkivarasto mihin voisi laittaa säilöön maastot ja pelialustat. Laittakaahan postia tähän, lähetä tekstiviestiä 044-2039480/Ville tahi mailia [email protected]
-Ville-
Olen alkanut uudestaan lämmittelemään vanhaa figuuriharrastusta ja ajattelin kysellä olisiko Itä-helsingin alueella kiinnostuneita alkaa pelaamaan. Pystyisin luultavasti varaamaan edulliset tilat taloyhtiön kautta. Itsellä myös häkkivarasto mihin voisi laittaa säilöön maastot ja pelialustat. Laittakaahan postia tähän, lähetä tekstiviestiä 044-2039480/Ville tahi mailia [email protected]
-Ville-
Peace, Im out!
Re: Itä-helsingissä FaBa / 40k pelaajia
Ei nyt ihan itä-helsingistä mutta meillä on noin kahdenkymmenen pelaajan porukka joka vaikuttaa laajasti helsingin alueella. Pelaamme toistaiseksi stadin pelikaupalla kaisaniemessä loistavien pelipöytien ja mukavan henkilökunnan takia.
Jos Viikki menee itä-helsinkiin niin sitten täällä on ainakin yks.
Viikistä löytyy toinenkin :)
.. Beyond hope,
... Beyond silly khornites
.... Beyond help
..... Slaanesh
.... Beyond help
..... Slaanesh
Jaahas ja kolmas Viikkiläinenkin löytyy! Mitäs peliä te viikkiläiset pelaatte, ittellä löytyy 40k:ta sellaseen 2000+ pts. Fabaa en kyllä pelaa. Asun tässä yliopiston vieressä, pelipöytää ei löydy, mut tos meidän kertsillä on pingispöytä, jota voi varmaan hyvin käyttää, kunhan maastoa löytyy. Nyt on ollu puol vuotta vähän kiireistä töiden takia, mutta kun opiskelut jatku niin alko aikaakin löytymään.
Eli jos jotain kiinnostaa ottaa matsia ja saadaan maastot kehitettyä jostain, niin ottakaa hei yhteyttä. Eikä tarvitse tietysti olla Viikistäkään!
Eli jos jotain kiinnostaa ottaa matsia ja saadaan maastot kehitettyä jostain, niin ottakaa hei yhteyttä. Eikä tarvitse tietysti olla Viikistäkään!
- Kaapelikala
Viikki on jossain skutsissa, mutta ei kai sentään Vantaalla? :PNagarythes Heir kirjoitti:Jaahas ja kolmas Viikkiläinenkin löytyy! Mitäs peliä te viikkiläiset pelaatte, ittellä löytyy 40k:ta sellaseen 2000+ pts. Fabaa en kyllä pelaa. Asun tässä yliopiston vieressä, pelipöytää ei löydy, mut tos meidän kertsillä on pingispöytä, jota voi varmaan hyvin käyttää, kunhan maastoa löytyy. Nyt on ollu puol vuotta vähän kiireistä töiden takia, mutta kun opiskelut jatku niin alko aikaakin löytymään.
Itse olen tosiaan Arabiassa, joten voi huudella, jos tahtoo. 4x4 pöytä ja maastot löytyy, joten täälläkin voi pelata tarvittaessa.
TIlanhoitajankaari 6:ssa on hyvät tilat (~30m2, muutama iso pöytä, pari soffaa ja keittiönurkkaus), jotka voidaan ottaa käyttöön ilman mitään maksuja, kunhan asiasta sovitaan etukäteen, et saadaan avaimet kerhohuoneeseen. Maastoja ei siellä ole, mutta Llwarilla oli jotain maaston tynkää ja saattaas sinne huoneellekkin jotain saada lukolliseen kaappiin säilytykseen.
Juu ja mulla tosiaa on 4x6 taittuva pelilauta täs työn alla :)
--- Llewar
--- Llewar
.. Beyond hope,
.... Beyond help
..... Slaanesh
.... Beyond help
..... Slaanesh