PORI WHFB LIIGA (II)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: PORI WHFB LIIGA (II)
Yritä nyt sitten valmistautua tuleviin peleihin jotenkin kun ei edes armeijakirjoja löydy (Lizzardmen, Dark Elf, OK). Eipä löytynyt nopealla selauksella laittominkaan keinoin, mutta nyt voi sentään olla hyvillä mielillä koska laittomuuksiin en sortunut =)
Mahtaisiko siis joltain saada kyseisiä kirjoja lainaan?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Half-breed
Eiköhän El capulta löydy kaikki. Eikä sitä Delffejä vastaan tarvi valmistautua. Pistä vain joukot kävelemään takaperin kohti delffejä, koska ei delffejä tarvi pelätä, ja sotakoneiden crewit on tosi kovia niitä vastaan lähiksessä, joten pyri saamaan ne lähikseen asap. Noilla neuvoilla pitäisi voitto tulla.Runt kirjoitti:Yritä nyt sitten valmistautua tuleviin peleihin jotenkin kun ei edes armeijakirjoja löydy (Lizzardmen, Dark Elf, OK). Eipä löytynyt nopealla selauksella laittominkaan keinoin, mutta nyt voi sentään olla hyvillä mielillä koska laittomuuksiin en sortunut =)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Höhö, siinäpäs vitsi olikin. Ehkä sähköisenä joo, mutta ei nyt sentään vielä kirjallisuutena. Palataan sitten asiaan kun on 8th:n kirjat tulleet. Ostan sitten pilkkahintaan paremmat kirjat menneisyydestä dinosaurusajoilta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Delffejä vastaan: Ei saa jäädä nuoli sateeseen makaamaan, vaan nopeasti kiinni. Ei ne mitään kestä vaikka osa niistä osaa tehdäkkin sitä vahinkoa takas ;)
Täytyy varmaan itsekkin taas jatkaa tätä pisteiden jakoa muille(jatkossa listoissa pelkkää ratsuväkeä satunnaisten trebujen ja jouskarien kanssa) ketä kiinnostaa ensi viikonloppuna taas todistaa että mulla ei nopat pyöri hyvin?
Täytyy varmaan itsekkin taas jatkaa tätä pisteiden jakoa muille(jatkossa listoissa pelkkää ratsuväkeä satunnaisten trebujen ja jouskarien kanssa) ketä kiinnostaa ensi viikonloppuna taas todistaa että mulla ei nopat pyöri hyvin?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
- Half-breed
Ihan näin mielenkiinnosta, niin mikäs on väen liigalistojen maalaustilanne? Saatteko pöydälle kokonaan maalatun ja beissatun armeijan, vai onko mukana vielä muovin ja metallin värisiä figuja?
Oma Empire on täysin maalattu/basetettu, tosin Greatsword yksikössä on jokunen filtteri. GS:t tosin ovat pikapuolin menossa uusintamaalaukseen/basetukseen joten tiedä sitten kuinka kauan armeija on "täysin" maaleissa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Ööh... sankarit ja questarit on vaalmiita, peksut kesken ja eka rivi man-at-armeja maalattuna. Tosin millään niistä ei ole varjostuksia ja tällä hetkellä keskityn enemmän necroneihin ja hosppitaalerien maalaamiseen. Mut jos rupee uhkailuja tulemaan liikaa niin kai täytyy yrittää saada edes enemmistö kuntoon. Syytän 12+ tuntisia päiviä innostuksen ja jaksamisen puutteesta!
Ohhoh, onko bretit tosiaan saaneet maalia pintaansa ;)
Maalaamiseen pätee fakta mikä on hyvä tiedostaa:
Motivaatio maalaamiseen ei tule odottamalla! Motivaatio maalaamiseen syntyy vasta sen jälkeen kun on ottanut sudin käteen ja maalannut hetken!
Kun ylläolevan tekstin sisäistää käytännön tasolla niin silloin alkaa syntyä valmiiksi maalattua armeijaa. Suosittelen kokeilemaan jos motivaation puute vaivaa.
Jaahas jos sitä menisi koisimaan niin jaksaa ottaa huomenna liskoilta turpaan...
Maalaamiseen pätee fakta mikä on hyvä tiedostaa:
Motivaatio maalaamiseen ei tule odottamalla! Motivaatio maalaamiseen syntyy vasta sen jälkeen kun on ottanut sudin käteen ja maalannut hetken!
Kun ylläolevan tekstin sisäistää käytännön tasolla niin silloin alkaa syntyä valmiiksi maalattua armeijaa. Suosittelen kokeilemaan jos motivaation puute vaivaa.
Jaahas jos sitä menisi koisimaan niin jaksaa ottaa huomenna liskoilta turpaan...
Empire VS Lizzardmen 1854-1700...................11-9
- Half-breed
Mites sitä noin kävi? Vai eikö Empire päässy liskojen Grindistä läpi?Runt kirjoitti:Empire VS Lizzardmen 1854-1700...................11-9
Näköjään väellä on aika hyvässä hapessa nuo armeijat, mitä peleistä ja väen tunnustuksista olen nähnyt. Pitäisi kai itsekin tarttua pensselin varteen kiinni.
-
Henkka1986
Mulla on viel ukot lähtö kuopissa maalauksien suhteen =)
No niin hienoa, että liskotkin avasivat liigapistetilinsä. Mahtaakohan Tomi kyetä samaan:) Mutta mielenkiintoinen tulos. Tasoitti taas entisestään kärkikahinoita. Taisi isot saurus blokit olla liian kovavastus empiren ritareille. Samoin läskisammakko on myös hankala saada tiputettua templeguardeista. Ellei omaa sopivia inikka kikkoja. Mites muuten tuo liskojen lore vaihto on onnistunut? Toimiiko heavens paremmin? Musta se on ihan höpö lore:)Half-breed kirjoitti:Mites sitä noin kävi? Vai eikö Empire päässy liskojen Grindistä läpi?Runt kirjoitti:Empire VS Lizzardmen 1854-1700...................11-9
Näköjään väellä on aika hyvässä hapessa nuo armeijat, mitä peleistä ja väen tunnustuksista olen nähnyt. Pitäisi kai itsekin tarttua pensselin varteen kiinni.
Mitä maalauksiin tulee niin. No tavallaan voidaan sanoa, että mulla on porukka maaleissa ja beisseissä. Paikoitellen kyllä melko yksinkertaisissa. Mutta on kuitenkin. Ja onneksi nuo ovat demoneita joten tämän hetkinen maalaustaso niillä riittää(ketä on nähnyt niin tietänee mitä tarkoitan). Minkään muun rodun kohdalla en voisi sanoa samaa. No eipä ole metallia/harmaata näkyvissä.
Mutta heittäkääs vähän koottuja selityksiä pelistä.
Edit. Ja ettei Tomi masennu pilkasta. Niin lisätään nyt vielä se fakta, että Tomi on kuitenkin Porin paras turnauspelaaja! Jos lasketaan mukaan Porin fabaturneet tämän "figuvirkistymisen" jälkeen. En silti tiedä, että onko näillä seuduilla sitä ennen ollutkaan turnauksia.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Muutaman vuoron paikkeilla näytti että Empire nappaa jokusen verran isomman voiton. Coldblood oli kuitenkin jossain kohtaa vain aivan liikaa tupla ykkösineen, Stegadon ja toinen Saurusboxi selvitti siis tupla1 breaktestit ja näin ollen jumitti omia yksikköjäni aivan liikaa ja aikaa tuhraantui. Lisäksi kämmäsin GW ritariboxin Breaktestin LD9:n ja toinen Saurus yksikkö jäi tämän takia noutamatta. Muutoin olisin saanut ajeltu 2xPegasukset ja tankin kylkeen (ritarit olivat edessä). Tämän seurauksena saurusboxi ajoi alttarini kylkeen ja altarihan siinä meni alta ja sen myötä lähti kenraali.Half-breed kirjoitti:Mites sitä noin kävi? Vai eikö Empire päässy liskojen Grindistä läpi?Runt kirjoitti:Empire VS Lizzardmen 1854-1700...................11-9
Templeguardboxi slanneineen kesti yllättävän hyvin, Champpion ja Slanni 1:llä W:llä jäi jäljelle "No Brake no Point". Slannista sanottava sen verran että on se hassua kun osaa koko loren mutta pelin lopussa ainoa loitsu mikä on jäljellä on Comeetta =D Eli loitsuja varasteltiin pitkin peliä ja Misscastillä meni 3 loitsua...
Tankki puolestaan jäi todella mitään sanomattomaksi tässä pelissä, 2xmissfire, 3xTerradon ja 5xSaurus. Ei siis kovin hääppöinen saldo 300.pts modelilta.
Taktisesti itseltäni ei ollut parasta peliä mutta ei mitään suuria virheitä kuitenkaan tehty, enemmänkin huono noppatuuri vaivasi itseäni. Tunnelmaa latisti entisestään se että vastustajalla noppa pyöri hieman liiankin hyvin paikoittain. Hieman enemmän siis odotin pelistä pisteitä mutta pitää olla tyytyväinen 11.p huonomminkin kun olisi voinut käydä.
PS:Katsotaan jos ehdin tulevana vkl:nä kohtaamaan Delffit ;)
Sarjataulukko
Dark Elf 4/61
Empire 4/50
Demon 4/49
Beastmen 4/46
Dwarfs (G) 3/44
Lizardmen 3/9
Dwarfs (H) 1/1
Bretonnia 3/0
Warriors of Chaos 0/0
Ogres 0/0
-
Henkka1986
Alun perin suunnitelmani oli pitää niin että steam tankki ei saisi oikeastaan mitään aikaan ja niin siinä myös kävi =) SAIN PIDETTYÄ VILLEN JOUKKOJA PAIKALLAAN VÄHÄN LIIANKIN HYVIN JA SITTEN VÄLISSÄ , KÄVI NOPPA TUURIKIN , Taioista en osaa kauheasti sanoa kun kumpikaan ei oikeen saanu taioilla mitään suurempaa aikaiseksi =) Parhaat oli ehdottomasti saurukset , salamanterit ja eri tyisesti scar veteran =) Suurin ali suorittaja oli selvästi Stegadon ,mut kaipa se sit johtu suurimmalta osalta mun pelityylistä =)
Hyvä peli oli ja yllätyin itsekin loppu tuloksesta , ei silti ei mikään peli oo varma tässä liigassa =)
Hyvä peli oli ja yllätyin itsekin loppu tuloksesta , ei silti ei mikään peli oo varma tässä liigassa =)
Hapid the man is back! viimeinkin otin pääni pois perseestä
en oo saa-tana ainakaa viimene sarjataulukos.
maalaustilanne hyvä lukuunottamatta muutamia vain mustalla pohjamaalattuja ukkoja. oikeastaan juuri mitään ei ole basetettu. i am so fucking lazy
en oo saa-tana ainakaa viimene sarjataulukos.
maalaustilanne hyvä lukuunottamatta muutamia vain mustalla pohjamaalattuja ukkoja. oikeastaan juuri mitään ei ole basetettu. i am so fucking lazy
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Joo. Tässä liigassa tai ylipäätään tässä pelissä mikään matsi ei ole itsestäänselvää. Kovinkin voi saada kuokkaan heikoimmalta jos nopat pyörii sopivasti. Toiset voivat tietty saada jotain jolla tasoittaa huonojakin heittoja.
Mites Ville se sinun loitsun varastamis itemi toimii? Lukaisin sitä silloin vain hieman ohimennen. Eli ennen magiavuoroa saa vastustajalta loitsun 4+ heitolla. Ja sen voi heittää sitten omalla omalla magia vuorolla. Mutta poistuuko se tosiaan lopullisesti vastustajalta ja varastaja osaa sen sitten loppupelin? Ja näin ollen pystyy poistamaan hyvällä tuurilla kaikki vastustajan loitsut? Kuullostaa näin ollen aikas raakalta itemiltä. Vaikkakin onnistuu vain 4+:lla Vai heitetäänkö vain joka vuoro ja koitetaan saada itselle jokin hyvä vastustajan loitsu hetkeksi käyttöön.
Mites Ville se sinun loitsun varastamis itemi toimii? Lukaisin sitä silloin vain hieman ohimennen. Eli ennen magiavuoroa saa vastustajalta loitsun 4+ heitolla. Ja sen voi heittää sitten omalla omalla magia vuorolla. Mutta poistuuko se tosiaan lopullisesti vastustajalta ja varastaja osaa sen sitten loppupelin? Ja näin ollen pystyy poistamaan hyvällä tuurilla kaikki vastustajan loitsut? Kuullostaa näin ollen aikas raakalta itemiltä. Vaikkakin onnistuu vain 4+:lla Vai heitetäänkö vain joka vuoro ja koitetaan saada itselle jokin hyvä vastustajan loitsu hetkeksi käyttöön.
Eli modelin liikkeen jälkeen 4+ heitolla saan varastettua randon loitsun (loitsu todellakin häviää alkuperäiseltä omistajalta).
Loitsun puolestaan voin loitsia boundspellinä jonka jälkeen loitsu poistuu minulta käytöstä. Eli loitsut eivät jää ns talteen kun ne kerran ova käytetty.
Toki minun ei ole pakko loitsia loitsua samalla vuorolla kun sen olen varastanut, vaan voin loitsia sen esim kaksi vuoroa myöhemmin.
Itsekkin tuon ittemin bongasin jonkun muun listasta ja päätin näin ollen lisätä sen omaan listaani pienenä kokeuluna.
Pecasus capteenilla tuo toimii sinällään nätisti M20" ansiosta, että pääsen ensinmäisellä vuorolla heti 12" päähän vastustajan velhosta (mikäli depotus sen vain sallii) ja samalla pääsen heti yrittämään varastamista. Normi jalka herolla ittemi olisi suht turha, koska vastustajan velhon lähelle ei kovin nopeasti mentäisikään.
Tosin Slanni kun osaa koko Heavens loren joka on kaikkine loitsuineen käyttökelpoinen niin on todella vaikea tehdä velhoa tehottomaksi, varasti minkä tahansa loitsun.
Parhaimmillaan ittemi on 2.lvl maageja vastaan, jolloin maagi saadaan tehtyä tehottomaksi (yhdellä satunaisella loitsulla kun ei tee juuri mitään).
4.lvl maagit ovat siitä ikäviä että neljää loitsua harvemmin yhdessä phasessa castataan jolloin yhden loitsun menetys ei viellä vie tehoja vastustajan magiavuorosta.
Enemmänkin ittemi toimii ärsykkeenä vastustajalle kuin hyötynä itselle, näin minä asian näkisin.
Loitsun puolestaan voin loitsia boundspellinä jonka jälkeen loitsu poistuu minulta käytöstä. Eli loitsut eivät jää ns talteen kun ne kerran ova käytetty.
Toki minun ei ole pakko loitsia loitsua samalla vuorolla kun sen olen varastanut, vaan voin loitsia sen esim kaksi vuoroa myöhemmin.
Itsekkin tuon ittemin bongasin jonkun muun listasta ja päätin näin ollen lisätä sen omaan listaani pienenä kokeuluna.
Pecasus capteenilla tuo toimii sinällään nätisti M20" ansiosta, että pääsen ensinmäisellä vuorolla heti 12" päähän vastustajan velhosta (mikäli depotus sen vain sallii) ja samalla pääsen heti yrittämään varastamista. Normi jalka herolla ittemi olisi suht turha, koska vastustajan velhon lähelle ei kovin nopeasti mentäisikään.
Tosin Slanni kun osaa koko Heavens loren joka on kaikkine loitsuineen käyttökelpoinen niin on todella vaikea tehdä velhoa tehottomaksi, varasti minkä tahansa loitsun.
Parhaimmillaan ittemi on 2.lvl maageja vastaan, jolloin maagi saadaan tehtyä tehottomaksi (yhdellä satunaisella loitsulla kun ei tee juuri mitään).
4.lvl maagit ovat siitä ikäviä että neljää loitsua harvemmin yhdessä phasessa castataan jolloin yhden loitsun menetys ei viellä vie tehoja vastustajan magiavuorosta.
Enemmänkin ittemi toimii ärsykkeenä vastustajalle kuin hyötynä itselle, näin minä asian näkisin.
Heh, enennäm piulkkaa on tullut niistä figuista mitkä olen maakannut ;) ja en mä itseäni humoristina voi pitää jos en itselleni osais nauraa. Mut ehkä saan muutaman pojon, ainakin se onnistui Necroneilla joten kylöä brettienkin siihen pitäis kyetä, en mä viime liigankaan tuloksilla olis pisteittä jäänyt :Dsyrja kirjoitti: Edit. Ja ettei Tomi masennu pilkasta. Niin lisätään nyt vielä se fakta, että Tomi on kuitenkin Porin paras turnauspelaaja! Jos lasketaan mukaan Porin fabaturneet tämän "figuvirkistymisen" jälkeen. En silti tiedä, että onko näillä seuduilla sitä ennen ollutkaan turnauksia.
Toistetaan kysymys, ensi viikon lopuna kiinnostusta jollain pelata?
Ok. Eikä ilmeisesti sitten palaudu takaisin käytön jälkeen. Mitäs jos varastaja kuolee ennen loitsun käyttöä? Palautuuko? Kunhan nyt yritän löytää porsaanreikiä:)Runt kirjoitti:Eli modelin liikkeen jälkeen 4+ heitolla saan varastettua randon loitsun (loitsu todellakin häviää alkuperäiseltä omistajalta).
Joo ehdottomasti tuollaiselle dudelle se pitääkin laittaa.Runt kirjoitti: Pecasus capteenilla tuo toimii sinällään nätisti M20" ansiosta, että pääsen ensinmäisellä vuorolla heti 12" päähän vastustajan velhosta (mikäli depotus sen vain sallii) ja samalla pääsen heti yrittämään varastamista. Normi jalka herolla ittemi olisi suht turha, koska vastustajan velhon lähelle ei kovin nopeasti mentäisikään.
No, fifti siksti mahdollisuus kuitenkin, että torppaat vastustajan magian täysin 4 vuorossa (jos 1 lev4 maagi vastassa). On se kyllä minusta enemmän kuin ärsyke. On se kyllä raaka itemi.Runt kirjoitti: Enemmänkin ittemi toimii ärsykkeenä vastustajalle kuin hyötynä itselle, näin minä asian näkisin.
En tiä haluanko pelata...Hmm...Nyt alan hiljalleen kuullostamaan kääpiö kenraalilta... :)
Jees. Hajoahan taas pian johonkin juttuun...Mites tapat ws10, -1 to hit, jne slaughtermasterin??Hapid kirjoitti:Hapid the man is back! viimeinkin otin pääni pois perseestä
Heh ^^syrja kirjoitti:Jees. Hajoahan taas pian johonkin juttuun...Mites tapat ws10, -1 to hit, jne slaughtermasterin??Hapid kirjoitti:Hapid the man is back! viimeinkin otin pääni pois perseestä
Ogrejen maalaustilanne on se että 5 bullia on maaleissa (suurimmaksi osaksi), ja melkeinpä kaikki loput valkoisessa pohjamaalissa.. Jos ensiviikolla sais puuttuvat Mournfangit vois koittaa pelata pelin tai kaks viikonloppuna.. Pienellä varauksella tietty.
Viimeksi muokannut Gerazu, Su 11.03.2012 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.