"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Härski Cup 3 Lopputulokset ja jälkifiilistelyt!

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Lord of Carcassonne

Härski Cup 3 Lopputulokset ja jälkifiilistelyt!

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Elikkäs nyt on 5.edikan viimeinen Härski Cup pidetty ja olen todella tyytyväinen että edes 18 tuli mukaan pelailemaan :). Olitte upea porukka! Kun 6 edikka on saapunu ja ihmiset sitä jonkin aikaa pelaillut niin Härski Cup 4 menee suunnitteluun!Mutta ennen uutta edikkaa on 2kpl Pulis Cuppia 5.edikan säännöillä!

Tässä lopputulokset.

1. Eero Palmroth (Chaos Space Marines)....................22 pelipistettä+ 5 maalauspistettä= 27 pts
2. Antti Sinivuori (Blood Angels)..............................23 pelipistettä+ 2 maalauspistettä= 25 pts
3. Joonathan Suvanto (Space Wolves).......................20 pelipistettä+ 4 maalauspistettä= 24 pts
4. Anton Vihervaara (Dark Eldars)............................19 pelipistettä+ 3 maalauspistettä= 22 pts
5. Lauri Koukila (Necrons).....................................17 pelipistettä+ 5 maalauspistettä= 22 pts
6. Juuso Pohja (Tyranids)......................................16 pelipistettä+ 5 maalauspistettä= 21 pts (Juuso voitti parasarmeija palkinnon)
7. Jere Jukka (Black Templars)...............................17 pelipistettä+ 3 maalauspistettä= 20 pts
8. Tuomas Valkeajoki (Orks)..................................17 pelipistettä+ 1 maalauspistettä= 18 pts
9. Santeri Sevón (Grey Knights)...............................17 pelipistettä+ 1 maalauspistettä= 18 pts
10. Anssi Roivainen (Imperial guard).........................13 pelipistettä+ 5 maalauspistettä= 18 pts
11. Arttu Sulkanen (Dark Angels)..............................15 pelipistettä+ 2 maalauspistettä= 17 pts
12. Mikko Mustalahti (Tyranids)...............................14 pelipistettä+ 2 maalauspistettä= 16 pts
13. Rami Kivi (Necrons).........................................13 pelipistettä+ 3 maalauspistettä= 16 pts
14. Juho Dahlman (Space Wolves).............................13 pelipistettä+ 1 maalauspistettä= 14 pts
15. Matti Tuppi (Ultramarines)..................................9 pelipistettä+ 5 maalauspistettä= 14 pts
16. Riku Valli (Blood Angels).....................................7 pelipistettä+ 5 maalauspistettä= 12 pts
17. Aleksanteri Sirén (Tau Empire).............................5 pelipistettä+ 5 maalauspistettä= 10 pts
18. Lauri Sulkanen (Space Marines)..............................3 pelipistettä+ 2 maalauspistettä= 5 pts

Olin itse yllättynyt että kahden kierroksen jälkeen jopa puolella pelaajista oli mahdollisuus päästä top 3:een! Tämä oli tiukin Härski Cup tähän mennessä mitä on pelattu! Tälläisiä on mukava seurata :). Elikkä kommentteja omista peleistä saa pistää tähän keskusteluun :).
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Malkuth

Re: Härski Cup 3 Lopputulokset ja jälkifiilistelyt!

Viesti Kirjoittaja Malkuth »

Postaataas tää linkki kuviin nyt vielä tännekin.

Viides sija on mun tähän astiseen turnausmenestykseen verrattuna yllättävän hyvä. Menee tosin aika pitkälti sen piikkiin, että tokan pelin vastustaja (jonka voitin siis 10-0) ei tiennyt Necroneista yhtään mitään eikä vaikuttanut olevan edes kovin kiinnostunut... Eka peli oli aika ruma tappio Dark Eldareille ja viimeinen oikein hyvä matsi maalausvoittaja-Tyranideja vastaan, jonka voitin yhdellä kill pointilla, eli turnausteknisesti tasapeli.
bosch455

Viesti Kirjoittaja bosch455 »

Kiitoksia vain kaikille osallistujille ja Markolle mukavasta turnauksesta. Menestys oli kyllä hieman odotuksia parempi, joskin osasyy siitä varmaan liittyy GK pelaajien poissaololla. Helppoja matseja ei ollut yhtään, mutta lista toimi mahdollisuuksiensa rajoissa hyvin. Aggressiivinen deep strike taktiikka Tau ja Imperial Guard armeijoita vastaan, sekä shooty/counter assault Templareita vastaan toi tasaisuudellaan voiton, pelien mennessä 9-1, 6-4, 7-3. Koko päivä olisi mennyt suorastaan näytös tyyliin, ilman toisen pelin suolaista kolmea ykköstä oblien armour savena manticoren lättyä vastaan. Sain sentään voitettua juuri ja juuri killpointeissa, mutta hetki jätti lähes arvet sieluun. Kaikenkaikkiaan kuitenkin hyviä tiukkoja matseja, ja oikeutta oli voiton vieminen maalauspisteillä. 2 viikon(lopun) ankara sutiminen tuotti tulosta, viimeisten washien jäädessä kuivumaan paketissa ajomatkalla Oriveteen. ;)
Adaragron

Viesti Kirjoittaja Adaragron »

Kiitos kaikille osanottajille ja etenkin järjestäjälle taas kerran mahtavasta turnauksesta!

Itse pelasin Deldar leijasirkusta Urien Rakarthilla ja ryhmällä groteskeja. Ekassa pelissä oli vastassa necronit ja lähdin agressiivisesti hyökkäämään vastustajan deployment zonelle saakka ampuen kaikkea mikä liikkui. voitin pelin pistein 8-2. Toisessa pelissä vastassa oli tyranidit mikä oli hyvä matchuppi armeijalleni. Käytin samantyyppistä strategiaa ja pelasin hyvin agressiivisesti jälleen kerran shooting phaseen korostettua peliä.
Votin peli 8-2. Viimeisessä pelissä vastassani oli Blood angels hyppyreppu armeija. Vastustaja deeppasi joukkonsa erittäin lähelle enkä oikein combatilta pakoon päässyt ( tai olisin päässyt mutta silloin ei olisi itse saanut ampua ) joten vastasin taivaalta tippuviin mariinehin, yllätys yllätys, ampumalla niitä kaikella mitä löytyy. Kiitos niiden sanguinary priestin tuoman feel no painin, splinter oli yllttävän tehotonta ja vain lance aseet tiputtivat vihollisia kunnolla. Peli loppui kuudennella vuorolla ja olisin mieluusti jatkanut sitä seitsemälle, koska itselläni taisi olla viel 5 raideria toiminta kykyisenä ja päälle 18 warrioria, kun taas vastustajalla taisi olla yksi sanguinary priest ja yksi normaali assaultmarine. Peli kuitenkin päättyi siihen ja vaikka hallitsin kenttää oli vastustaja saanut minulta paljon enemmän killpointteja kuin minä häneltä joten hävisin tuloksin 3-7.

Oli erittäin hauska turnaus ja mukavat ihmiset, kiitos vielä kerran kaikille :)
Ja kuudentena päivänä Jumala loi ihmisen ja Warhammerin
remanso

Viesti Kirjoittaja remanso »

Kiitoksia loistavasta turnauksesta. Kiitokset vastustajille ja kanssapelaajille. Tasaista oli kyllä pisteiden perusteella. Kuka vain olisi kärkipään pelaajista voinut voittaa. Itselleni kolmoissija oli kuin voitto, sillä halusinkin juuri tuon figupalkinnon (Lufgt Huron).
Hienoa oli myös se, että monet olivat panostaneet armeijansa ulkonäköön. Aivan en itse ehtinyt maalata kaikkea loppuun. Yksi susi jäi harmaaksi.
Omalle kohdalle sattui kolme täysin erilaista armeijaa vastaan. 1. Tyranidit, 2. GK DraigoWing 3. Drop Podi Ultramarinet
Innolla odotellaan seuraavaa turneeta ja 6. edikkaa.

Nähdään Patrollissa.
Marppuli

Viesti Kirjoittaja Marppuli »

Kiitokset kaikille jälleen yhdestä upeasta turnauksesta, mutta erityisesti Markolle tällaisen mahdollisuuden tarjoamisesta!
Henkilökohtaisesti yllätyin äärimmäisen paljon turnausmenestyksestäni, ottaen huomioon että kahtena aiempana turnauskertanani olen sijoittunut jonnekin keskivaiheille. En ihan odottanut 2. sijaa, enkä varsinkaan korkeinta pistemäärää peleistä (moraalinen voitto!). Sinänsä hyvä etten voittanut, koska 2. palkinto oli huomattavasti hyödyllisempi minulle, enkä tiedä mihin olisin niin ison pokaalin huoneessani laittanut :D
Itse sain ensimmäisenä vastaan Loganwingin vahvistettuna muutamalla ajoneuvolla (10-0 wipeout), toisena 2 lantikan Templarit, jotka pakenivat mutta kääntyivätkin yrittämään epätoivoista viime hetken tappoa Dantesta, epäonnistuen kuitenkin (6-4) ja kolmantena Adaragronin leijasirkuksen, joka ampui armeijani 51 mariinista vaivaiseen kahteen. Tiukka matsi, mutta voitokas (7-3). Kiitokset vielä kaikille kanssapelaajille hyvistä ja mieleenpainuvista matseista!
Patrollia odotellessa...
"For the Emperor, and Sanguinius!"

Blood Angels - Astra Militarum - Adepta Sororitas - Empire - Dwarfs - Beastmen - Imperial Ogres
Palmus

Viesti Kirjoittaja Palmus »

Jep, siinä oli menoa kerrakseen. Itse ainakin haluaisin erityisesti huomauttaa siitä että yleinen tunnelma pelaajien kesken oli paras mihin olen tähän asti missään turnauksessa törmännyt, tulen varmasti seuraavaan cuppiin. Kiitos kaikille pelaajille hyvästä turnauksesta ja siitä että te olitte niin hienoa porukkaa!

Itselläni oli mukavan erilaiset vastustajat. Ensimmäisen pelin, örkkejä vastaan voitin 10-0. Huvittavaa oli se että Tuomas sitten voittikin kaikki muut pelinsä. Oli melko kummaa katsella kuinka deathstar joka tuhoutui periaatteessa kahden ensimmäisen vuoron aikana rökitti muita armeijoita. En edes tajunnut kunnolla miten kovia nuo moponobit ovat, kunhan syöksyin lähikseen niiden kanssa koska that's the Templar way. Toisessa pelissä olinkin sitten tuo edellämainittu lantikkamies. Ei hitto että siinäkin oli hassu meno päällä, varsinkin lopussa. Jos vaan olisi se Dante tipahtanut niin olisi voitto yhdellä pisteellä rapsahtanut, mutta se oli liian kova jätkä jaksaakseen kuolla. Viimeisessä pelissä olinkin sitten Eeroa vastassa, ja sehän päättyikin sitten sen 7-3 hänelle. Siinäkin pelissä oli aika hauskaa menoa, vaikka hävisinkin. Kummallakin pelaajalla oli aika hauskoja tuurivetoja, mutta myös kovia epäonnen jysäyksiä. (neljä ykköstä viiteen heittoon plasmoilla, hyvin sä vedit Eero)
bosch455

Viesti Kirjoittaja bosch455 »

Palmus kirjoitti:Jep, siinä oli menoa kerrakseen. Itse ainakin haluaisin erityisesti huomauttaa siitä että yleinen tunnelma pelaajien kesken oli paras mihin olen tähän asti missään turnauksessa törmännyt, tulen varmasti seuraavaan cuppiin. Kiitos kaikille pelaajille hyvästä turnauksesta ja siitä että te olitte niin hienoa porukkaa!
Tämä täytyy allekirjoitta itsekin. Kaikissa Härskeissä osallistuneena on sanottava, että meininki oli nyt parasta. Päivän kruunasi se porukalla jännäys saako Riku tiputettua Bikeri Nobit. :)
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

bosch455 kirjoitti:
Palmus kirjoitti:Jep, siinä oli menoa kerrakseen. Itse ainakin haluaisin erityisesti huomauttaa siitä että yleinen tunnelma pelaajien kesken oli paras mihin olen tähän asti missään turnauksessa törmännyt, tulen varmasti seuraavaan cuppiin. Kiitos kaikille pelaajille hyvästä turnauksesta ja siitä että te olitte niin hienoa porukkaa!
Tämä täytyy allekirjoitta itsekin. Kaikissa Härskeissä osallistuneena on sanottava, että meininki oli nyt parasta. Päivän kruunasi se porukalla jännäys saako Riku tiputettua Bikeri Nobit. :)
Mukava kuulla että on tykätty. Ainakin tietää että turnauksen järjestäminen kannattaa jotta saa porukan hyvälle tuulelle :) . Musta härski cupeissa on ollu mahtavaa porukkaa pelaamassa ja upeita, hauskoja sekä dramaattisia pelejä :). Tuo Orks vs Blood Angels peli oli päivän kohokohta. Sen vei Orkit mutta kyllä verienkelit kuitenkin antoivat kaikkensa mitä siinä tilanteessa pystyi. Tuomaksen Save heitot tässä pelissä olivat jo sellaisia mitkä pisti monen leuat loksahtamaan. Kyllä se itekin on koettu kun ammun biker nobeja kovaa niin nämä penteleet jollain ilveellä jäävät silti eloon :D . Jep mutta nyt odottelemaan 6. edikkaa :)
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”