Mikä on paras WHFB edikka ?
- Painkiller
Re: Mikä on paras WHFB edikka ?
Oliko 8 edikassa sitä, että metsässä liikkuessa voi porukkaa kuolla kun on mukamas difficult terrainia. Ajattelin sillä kysyä kun olin kuullut semmosta, niin pitää varmistaa.
Joka Kaamokselle riitaa haastaa, se itselleen hautaa kaivaa.
- Kaapelikala
Täysiä ravaavat pusikossa, mutta siellä saattaa asua jotain jänniä hassuja juttuja, jotka tappaa.Painkiller kirjoitti:Oliko 8 edikassa sitä, että metsässä liikkuessa voi porukkaa kuolla kun on mukamas difficult terrainia. Ajattelin sillä kysyä kun olin kuullut semmosta, niin pitää varmistaa.
Päteekö myös Welffeihin? Army book sanoo, ettei welffit ota metsistä liikkumiseen miinusta, mutta tästä edikasta en nyt tiedä.Kaapelikala kirjoitti:Täysiä ravaavat pusikossa, mutta siellä saattaa asua jotain jänniä hassuja juttuja, jotka tappaa.Täysiä ravaavat pusikossa, mutta siellä saattaa asua jotain jänniä hassuja juttuja, jotka tappaa.Painkiller kirjoitti:Oliko 8 edikassa sitä, että metsässä liikkuessa voi porukkaa kuolla kun on mukamas difficult terrainia. Ajattelin sillä kysyä kun olin kuullut semmosta, niin pitää varmistaa.
Dr. Icchan » Ma 29.10.2012 18:22
Norjassa karhutrio oli murtautunu mökkiin, syöny safkat, juonu kaljat, repiny kalusteet hajalle ja paskonu sänkyyn. Joten ei ne aina pasko metsään
Norjassa karhutrio oli murtautunu mökkiin, syöny safkat, juonu kaljat, repiny kalusteet hajalle ja paskonu sänkyyn. Joten ei ne aina pasko metsään
Jos lentää niin kiinnostaa, muuten ei.