"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB LIIGA (II)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: PORI WHFB LIIGA (II)

Viesti Kirjoittaja Runt »

Hapid kirjoitti:en demoneita vastaan :D mä jätän kaikki paukut ja kovimmat ammukset kahteen viimeiseen peliin eli demonit ja suippokorvat.
Vai että ei Demoneita eikä suippokorvia, tähän voisin sanoa että tuolla aktiivisuudella ei juurikaan ole varaa valita pelijärjestystä vaan pitää pelata juuri niitä armeijoita vastaan joiden kanssa pelit vain saadaan sovituksi. Liiga alkoi kuitenkin jo marras-joulukuussa ja miehellä on kaksi peliä plakkarissa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Tietysti onhan mulla kotona villen(runt) vanha peli pöytä ja sit on peli matto , yks kukkula ja 3 metsää , iso kirkko ja lisää saa tehtyy metsiä . Ja saahan maastoa tehtyä nopeasti vaikka mistä (esim . kukkulat kirjoista tai filmeistä =) Ei sekään tietysti huono oo jos jostain peli tila saadaan .
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Saikku ei tosiaan ole viikonloppuisin auki ollenkaan. Perjantaina kyllä 24 asti.

Olen itse taas poistumassa Porista loppuviikoksi, joten pitää omalta osalta katsella pelejä taas ensiviikolla.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Mä en valitettavasti pysty ens vkl auttamaan pelitiloissa. Pe/la iltaan asti ohjelmaa ja su lähden taas Kuopion suuntaan viikoks. Mutta seuraavana vkl:na vois pelit/tilat onnistua. Mutta katotaan sitä lähempänä sitten taas.
Mutta Henkka, sanoit et sulla on villen vanha pöytä. Eikös sulla ole silloin myöskin pelitila? Vai asutko jossain 3 neliön luukussa? Kaikennäköistä maastoa aitaa, taloja jne saa äkkiä väsättyä vaikka pahvista. Maito purkista saa äkkiä tornin kun vähän leikkaa ja liimaa ja päälle kilikali maalia. Myöhemmin kerkii niitä sitten parantelemaan jne.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Henkka1986

ihan kaksiossa asustellaa perheen kanssa . Täytyy vaa kattel koska tulee perheen lisäystä kun avo vaimo on ihan viimisillään (tänään oli laskettu päivä ) , eli jos en oo synnärillä niin täälläkin voi ottaa sen liiga matsin brettejä vastaan =)
Runt

Pelitiloja en tänä vkl pysty valitettavasti tarjoamaan (ei viitsi vallata keittiötä koko vkl:ksi perheeltä).
Perjantaina pitäisi näillä näkymin kohdata Ogret, katsotaan sitten mikä on lauantain/sunnuntain ohjelma, mahdollisesti voin lähteä kohtaamaan vaikkapa Sampsan WoC:n jos pelitilat ja aikataulut sopivat porukalla yhteen.
Mihinkäs aikaan Tomi ja Henkka olisivat halukkaita pelaamaan lauantaina? Jos kyselen pelitiloja Sampsalta...
Itselleni sopisi huomattavasti paremmin lauantai kuin sunnuntai (sunnuntaina en välttämättä pääse lainkaan), ja mieluiten heti aamu tuimaan 10.00 niin pääsisi vielä hyvissä ajoin kotiin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Henkka1986

Juu kyl tuo lauantai kuulostas hyvältä peli päivältä ja 10.00 aikaa on just passeli koska peleissä menee se 3-5 tuntii joka tapauksessa =)
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

ootsä iltanen kylä aikamoinen siemenlinko!
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Sopii, nyt äkkiä lisää poppoota väreihin ;) Peksuistakin puuttuu enään ritarit ja heraldiikka.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Jaha sitä olisi taas suunta sinnepäin joko täl, tai ens viikolla. Kun jäin sitten tuloksissa toiseksi, niin voikin korjata tämän suuren vääryyden samalla, eli nappaisiko ketään pelata nyt tänä, tai ens viikonloppuna?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Hapid

mä voisin ehkä pelata sua vastaan en tällä mutta ensi viikolla mahdollisesti.
Henkka1986

ville(HAPID)_sen mitä nuorena kylvää sen vanhempana niittää :) täytyy mun ny jossai pärjätä ;) hahahah.
Half-breed

Hapid kirjoitti:mä voisin ehkä pelata sua vastaan en tällä mutta ensi viikolla mahdollisesti.
Eikös mun pitäny olla sun vikoja vastuksia?

Joo mut koska Hapidi ei ole varma, niin muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. Tietty voin myös ehkä pelata parikin peliä.
ManAtArm

Kai tälle viiikon lopulle saa toisenkin pelin mahtumaan. Lauantaina vai sunnuntaina?
Half-breed

ManAtArm kirjoitti:Kai tälle viiikon lopulle saa toisenkin pelin mahtumaan. Lauantaina vai sunnuntaina?
Paha oikeasti vielä just nyt sanoa et tulenko nyt vai ens viikol. Pitänee selvitellä vähän luennon jälkeen aikatauluja.
ManAtArm

Kyll ensi viikollekin käy, saadaan toi meidän pelikin pelattua pois alta.

Muuten Runt, Tuliko siitä Empire vs Beastmen pelistä pisteitä jakoon lainkaan? Ihan uteliaisuutta kyselen.
Hapid

muaki kiinnostaa....mieti ny runtti että jos sä oot liigan lopussa jaetulla ykkössijalla eli teillä on samanverran pisteitä niin eikös se silloin voittaisi joka on tappanut enemmän yhteensä? ei mee ny sulla liigan vetäjänä ihan putkeen tää, mitä helvetin luovutusvoittoja sä oikeen oot menny antaan.....eikö se mee sitte niin että sä sait siitä pelistä 0 pointtia ja jarkko ja täydet eli sun armeijan pointit plus liput ja kenu
Half-breed

Hapid kirjoitti:muaki kiinnostaa....mieti ny runtti että jos sä oot liigan lopussa jaetulla ykkössijalla eli teillä on samanverran pisteitä niin eikös se silloin voittaisi joka on tappanut enemmän yhteensä? ei mee ny sulla liigan vetäjänä ihan putkeen tää, mitä helvetin luovutusvoittoja sä oikeen oot menny antaan.....eikö se mee sitte niin että sä sait siitä pelistä 0 pointtia ja jarkko ja täydet eli sun armeijan pointit plus liput ja kenu
Tasatilanteessa keskinäisen pelin lopputulos lasketaan, sitten katotaan niitä pojoja.
Runt

ManAtArm kirjoitti:Muuten Runt, Tuliko siitä Empire vs Beastmen pelistä pisteitä jakoon lainkaan? Ihan uteliaisuutta kyselen.
Ihan normaalin pisteytyksen mukaan mentiin eli 20-0 Beastmeneille meni tuo peli.
ManAtArm

Eikun pahus, mä olen kierosilmällä katsonut sitä tulos listaa, ei mitään, mun moka. Mulla on suunnitelma jatko pelejä varten, mä vaihdan mun ja vastustajan nopat keskenään, josko se huono tuuri leviäs muillekkin ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”