"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Confrontation: The Comeback

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Valagante

Confrontation: The Comeback

Viesti Kirjoittaja Valagante »

Gentlecolts.

Tässä netin vakiosaitteja selaillessani törmäsin vakio-Confrontation-sivustollani tietoon että Cool Mini or Not ja Legacy Miniatures ovat tuomassa Confron takaisin nimellä Confrontation Phoenix Edition.

Tässä on hiukan Q&A:ta erään Legacyn johtomiehen kanssa:

Q: Is it a new edition of the C3 manual with the integration of the C3.5 rules?
A: It starts from version 3 and 3.5 with a complete review and refresh.

Q: Are there changes (improvements) to C3.5 rules, or will they remain the same as we know?
A: I think there will be changes.

Q: If the previous is "yes", is there the opportunity to propose changes or the project is already closed and tested?
A: The project is not closed and is being tested.

Q: Is a print hard copy version planned or only the pdf will be offered on-line? If a hard copy version is planned, which will be the languages?
A: A hard copy of the manual will be available in English and French.

Q: Do you think to re-release all the Confrontation miniature range?
A: No. Of course the miniatures that are too old won't be re-released.

Q: Will there be new miniatures no longer in "limited edition"?
A: There will certain be new miniatures, but not immediately. Be patient!

Q: Will be the cards modified to improve the game dynamics?
A: Yes

Q: What is the expected timing?
A: Gama will show previews of what you will see from now to 6-9 months.

Q: Metal or plastic or resin?
A: Resin and Metal.

Q: Possible costs?
A: In line with other miniature games (certainly not Legacy prices! Which will remain for the moment for the next few waves).

Q: Is there the possibility to create an official tournament circuit supported by the brand?
A: Yes.

Virallista ilmoitusta ei ole vielä tullut, mutta olettaisin että tuon GAMA:n (mikä sitten lieneekään?) jälkeen voisi jotain kuulua.
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
Kaapelikala

Re: Confrontation: The Comeback

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Selevä. Tuskin tulee mitään laatuisaa, mutta katotaan kunhan aika tulee.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Ei muuta kuin että oho. Tämän kehitystä pitänee seurata.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Virallistahan tämä nyt tosiaan on:

http://cravengames.com/news/gama-trade- ... on-phoenix

Kuva
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Herregåd. Taitaa tosiaan se maailmanloppu tulla tänävuonna, kerta Confrokin nousee haudastaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Half-breed kirjoitti:Herregåd. Taitaa tosiaan se maailmanloppu tulla tänävuonna, kerta Confrokin nousee haudastaan.
En siis aivan turhaan ole tässä alkanut laittaa Acheron poppootani viimeinkin pelikuntoon ;)

Kellään haluja Conissa hiukan muistella vähän millainen peli se confro olikaan, niin osataan sitten verrata tähän uuteen tekeleeseen?

yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Half-breed

yrska kirjoitti:
Half-breed kirjoitti:Herregåd. Taitaa tosiaan se maailmanloppu tulla tänävuonna, kerta Confrokin nousee haudastaan.
En siis aivan turhaan ole tässä alkanut laittaa Acheron poppootani viimeinkin pelikuntoon ;)

Kellään haluja Conissa hiukan muistella vähän millainen peli se confro olikaan, niin osataan sitten verrata tähän uuteen tekeleeseen?

yrska
Kyllä mulle käy pelata Confroa. Pitkään yrittäny saada jo jotakuta pelaan.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kuolleet nousevat haudoistaan, enkelit soittavat pasuunoitaan, Björn Wahlroos ryhtyy vasemmistoliiton puheenjohtajaksi, Cthulhu herää ja Confrontation syntyy uudelleen!

*sniff*

Onhan tämä vähän liian hyvää ollakseen totta, mutta EHKÄ... EHKÄ tästä vielä jotain saattaa syntyä. CMON:in heput kun alkavat olemaan vakavasti otettava melko vakavarainenkin porukka.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Valagante

Viesti Kirjoittaja Valagante »

Silveri kirjoitti:Kuolleet nousevat haudoistaan, enkelit soittavat pasuunoitaan, Björn Wahlroos ryhtyy vasemmistoliiton puheenjohtajaksi, Cthulhu herää ja Confrontation syntyy uudelleen!

*sniff*

Onhan tämä vähän liian hyvää ollakseen totta, mutta EHKÄ... EHKÄ tästä vielä jotain saattaa syntyä. CMON:in heput kun alkavat olemaan vakavasti otettava melko vakavarainenkin porukka.
Hyvällä tuurilla. ;)

Selkeästikin meidän täytyy tehdä Confrosta The Peli täälläpäin maailmaa. Tai ainakin levittää sitä kuin Mustaa Ruttoa.
Mihinkähän tulinkaan työntäneeksi sääntökirjat...
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Silveri kirjoitti:...Confrontation syntyy uudelleen!
Kunhan ei vain syntyisi jo niin vammautuneena, kiitos vanhan Confron viimeisten korinoiden aikana tehtyjen möhläysten.
Valagante kirjoitti:Selkeästikin meidän täytyy tehdä Confrosta The Peli täälläpäin maailmaa. Tai ainakin levittää sitä kuin Mustaa Ruttoa.
Aika hyvällä mallillahan me tän suhteen sinällänsä oltiin aikanaan, tai ainakin pelaajia riittii aika monellakin Suomen kolkalla ja tapahtumia oli enemmän kuin ainakaan henk koht ehdin käydä. Ja sitten tapahtui se suuri muroihin kuseminen... Vaan jos tällä kertaa hommassa takana olisi joku joka älyäisi kuunnella asiakkaittenkin mielipiteitä, niin kenties sitten... Ja että peli ja mahdolliset uudet figut olisi hyviä.

yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Silveri

Yhtenä vaikuttajista on ollut UKCORDin entinen/nykyinen/emmätiä sihteeri, eli Atacam, joka on ollut junailemassa myös tuon Legacy-sarjan tuloa markkinoille. Vähän veikkaisin, että tuolla CMONissa on vanhaa NACORDinkin porukkaa mukana.

Hyvässä lykyssä kyseessä saattaa olla ihan onnistunutkin tuote.
Silveri

http://confrontationphoenix.com/

"Coming soon"... mutta lupaavalta näyttää...
Half-breed

Silveri kirjoitti:http://confrontationphoenix.com/

"Coming soon"... mutta lupaavalta näyttää...
Josko kuitenkin odotettaisiin, että peli saataisiin ulos. Näyttihän Confrontation: Age of Ragnarokin hyvältä aluksi, mutta sitten kun se julkaistiin, niin....
Silveri

Half-breed

Hmm vähän niin ja näin noiden huhujen kanssa. Joo kivaahan se on, etteivät Devourerini, tai Griffinini enää tipu gobon tuplakutosiin kerralta, mutta vähän kyseenalaista on silti nitkuttaa isompia monstereita pois pikkuhiljaa, vaikka se sitten tarkoittaisikin, että se gobbo pistää Guardsmanin paloiksi yksillä tuplakutosilla.

Silti kirjan julkaisua odottaessa ennen kuin pullo auki ja pirskeet päälle.
Ghaassas

Viesti Kirjoittaja Ghaassas »

Minusta ainakin se vahinkotaulukko oli confron pottumaisimpia puolia ja teki tappelemisesta välillä vähän turhan tuuripeliä. Okei, tuurielementti kuuluu figupeleihin, mutta confrossa homma välillä rasitti vähän liikaa. Myöskään ykkösten autofailista taitoheitoissa en tykännyt kauheasti, koska pelissä heitellään paljon yksittäisiä noppia ja näin ollen pelaajalla on aina se 1/6 mahdollisuus epäonnistua tilanteesta huolimatta, mikä on minusta vähän liikaa. En tosin edes tiedä miten tämän asian korjaisi.

Mutta ei tuossa nyt minusta mitään liian pahaa vielä ole, ellei haavoitustaulukkoa miellä jo vähän liiankin yksinkertaiseksi. Itse vaan tykkään semmoisista peleistä, joissa asiat voi laskea mahdollisimman hyvin etukäteen.

Toisaalta tuossa on lopulta aika vähän ja aika epäselvästi kirjoitettua (esim. tuo yhden hyökkäyksen rajoitus, häh) tekstiä, jotka on lopulta vain huhuja. Ei pidä mennä vannomaan mitään ennen lopullista tuotetta, ja jos siitä kelpo peli tulee niin pelaan ihan mielelläni, Confrontation kun kuitenkin oli oikein mukavaa ajanvietettä heikkouksistaan huolimatta. Sopivasti olenkin nyt alkanut maalailemaan Cadwallon-figuja...
Silveri

http://www.dragonpainting.net/viewforum.php?f=66

Follow this space... ei tosin vielä mitään, lähinnä tämä ketju, jonka informaatiosisältö on käytännössä "more news soon".
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Joo, elkäähän menkö tonne. ^ (Siltä varalta, että jonkun mielenkiinto on varovaisuutta suurempi)
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Merimetsä kirjoitti:Joo, elkäähän menkö tonne. ^ (Siltä varalta, että jonkun mielenkiinto on varovaisuutta suurempi)
?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Hammerheart kirjoitti:?
Siinä oli spämmiposti, jonka ylläpito poisti jo. Peukkuja modeille.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”