"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB LIIGA (II)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Gerazu

Re: PORI WHFB LIIGA (II)

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Noniin, ogre vs. Empire peli ohi, peli päättyi oisko 7-13 tai jotain sinnepäin, kuka on seuraava jonossa?
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

eli empirelle voitto luultavasti =) 7-13
Gerazu

Henkka1986 kirjoitti:eli empirelle voitto luultavasti =) 7-13
Joo, pistin ekaksi väärinpäin, Ville nyt vielä laskee VP:t, mutta jotain tuohon suuntaan veikkaisin, en sentään ilman pisteitä jäänyt \o/
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Tulos laskettuna, Empire VS Ogre 2743-1936
Tulokseksi Empiren hyväksi 15-5
Tarkastan vielä laskelmat mutta tulos tuosta tuskin muuttuu kun on yli 50.pts suuntaansa että tulos muuttuisi.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Henkka1986

tossa pelissä on vissii ukkoo kaatunu oikee kunnolla =)
Gerazu

Runt kirjoitti:Tulos laskettuna, Empire VS Ogre 2743-1936
Tulokseksi Empiren hyväksi 15-5
Tarkastan vielä laskelmat mutta tulos tuosta tuskin muuttuu kun on yli 50.pts suuntaansa että tulos muuttuisi.
Noh, 6 pistettä jäi tavotteesta ;)
Henkka1986 kirjoitti:tossa pelissä on vissii ukkoo kaatunu oikee kunnolla =)
Multa ei jäänyt mitään pöydälle, Villeltä jäi Knighti Champpa ja ~10 Greatswordia, Bsb ja velho.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Geratsu kirjoitti:
Multa ei jäänyt mitään pöydälle, Villeltä jäi Knighti Champpa ja ~10 Greatswordia, Bsb ja velho.
Eikö Empirellä pitäny olla kunnon panssarit? Eihän Ogret nyt mitään purkinavaajia ole, ja ovatpa vielä helpommin hakattavissa kuin haltiat.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Gerazu

Half-breed kirjoitti:
Geratsu kirjoitti:
Eikö Empirellä pitäny olla kunnon panssarit? Eihän Ogret nyt mitään purkinavaajia ole, ja ovatpa vielä helpommin hakattavissa kuin haltiat.
No kyllä S8 panssareita aika hyvin aukoo.
Runt

14-6 Empirelle

Juu hyvinhän nuo Ogret saatiin breikkaamaan heti toisella vuorolla, mutta pentele kun en saanut juostua niitä kiinni. Sitten kaiken lisäksi tankki nappaa päähänsä 6W loitsusta ja sitten se jämähtikin paikoilleen. Tuohon asti peli näytti menevän 20-0 Empirelle, mutta niin vaan irkku ja oikeaan paikkaan 6Woundia niin peli kääntyykin kummasti.
No ei ollenkaan huono peli, mielestäni 14.p on ihan hyvä pistemäärä tuosta pelistä mitä ennalta arvelin todella vaikeaksi mutta vastustaja helpotti urakkaani depotuksessa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Half-breed

Geratsu kirjoitti:No kyllä S8 panssareita aika hyvin aukoo.
Kaikilta Ogreilta sitä ei vaan löydy.
Runt kirjoitti:mutta niin vaan irkku ja oikeaan paikkaan 6Woundia niin peli kääntyykin kummasti.
Täytyy kyl sanoa, että jos se että tankkiin tulee kuusi woundia tappaa pelin, niin vika on jossain muualla kuin siinä että se spelli tuli irkulla läpi.
Runt

Ei se peliä tappanut, mutta lamaannutti toisen puoliskon kentästä. 1W oli jo ennestään tankissa sisällä joten 3W ei enään tankillä mitään sitten tehtykkään. Tarkoitin että olisin tarvinnut 20-0 voittoon vielä yhden chargen tankilla ja peli olisi ollut täysin selvä (no ei se koskaan selvä ole mutta kuitenkin). Olihan minulla lähestulkoon koko muu armeija vielä jäljellä tuossa vaiheessa pois lukien GW ritariboxi. Eli ei pelini missään nimessä tuohon kaatunut, lukematkin sen jo kertovat ;)

PS:Ei aleta vääristelemään sanomisia =D
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Milleesti te oikein laskette niitä pisteitä siellä kun pitää tarkistaa ja tulos muuttuu?

Tekikö Ironi muuten mittään pelin aikana? Satuttiko tankkia vai tuhlasiko Antti kaikki vuorot GS:ien tappamiseen?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Laskut on tapana tarkistaa aina, ensinmäiseen tulokseen kun ei koskaan voi luottaa jos lasku toimituksia on kaavassa enemmän kuin kolme.

Empire VS WoC 17-3 Empirelle
Olisikohan Lizzardmen VS Bretonnia 19-1 Lizzardmeneille (näin ainakin muistelen).
Gerazu

El Capitan kirjoitti: Tekikö Ironi muuten mittään pelin aikana? Satuttiko tankkia vai tuhlasiko Antti kaikki vuorot GS:ien tappamiseen?
Miksi en ampuisi hordessa olevaa GS-yksikköä kylkeen?

Ironblaster tappoi varmaankin 15 GS, yks woundi tykkiin (Tykki misfiretti ittensä palasiksi tokalla(?) vuorolla), eipä se juuri muuta tehnyt ampuen, tappoi se pegasukset.
Runt

Kuka johtaa liigaa!
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

odota sitten kun kaikki muutkin ovat pelanneet 6 peliä
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Half-breed

Runt kirjoitti:Kuka johtaa liigaa!
Kannattaa huomioida, että olet pelannut vain kaksi peliä enemmän ja silti olet vain 20 pojon päässä kakkosesta ja kolmosesta.
Henkka1986

liskot nousee täältä pikku hiljaa =) juu oli se 19 - 1 liskoille
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

6 peliä ja liigan viimeinen, no ainakaan en jäänyt nollille... Nopat palaa uhri alttarilla ja uudet ovat eturivissä ottamassa opiksi...
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Geratsu kirjoitti:
El Capitan kirjoitti: Tekikö Ironi muuten mittään pelin aikana? Satuttiko tankkia vai tuhlasiko Antti kaikki vuorot GS:ien tappamiseen?
Miksi en ampuisi hordessa olevaa GS-yksikköä kylkeen?
Koska se ei ole automaattiset 10 osumaa minkä perään voisi aluksi kuolata. Ogreilla, ainakaan tuollaisella listalla, pitäisi olla kovinkaan suuria ongelmia ison blokin tuhoamiseen. Mawista vain niskaan ja se 30 iskua + stompit selviytyjien niskaan tekee tarpeeksi tuhoa. Mitä tulee Stankkiin ja Pegasoksiin, itse tsiikailisin enemmän niiden perään. Ohan sulla kisuja, jotka voisivat ainakin Peksut saada kiinni, mutta siihen se sitten jääkin.

Hirvee rage Villen hehkutuksestakin. Antaa miehen juhlia nyt. Osoitetaan sitä sitten sormella ja nauretaan päälle kun varastetaan kruunu.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”