"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kyssäri liskoista

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
mazdamundi

kyssäri liskoista

Viesti Kirjoittaja mazdamundi »

mulla kun ois nyt noin 2000 lisko army ja kun nyt tulee nää uuet liskot nii kannataako mun myydä mun vanhat liskot ja ostaa sillä rahalla uusia
"The Old Ones in their infinite wisdom spawned Elves, Dwarfs and men to be predators upon the spawn Chaos" Thus spoken mazdamundi!
head_off

Viesti Kirjoittaja head_off »

Mun mielestä sun kannattas kattoo et kummat on hienompia, tai sitten myyt osan niistä ja sitten ostat niitä hienompia siihen .. :|
tuhannen taalan mies

Viesti Kirjoittaja tuhannen taalan mies »

Mul on 3000pojoo liskoi, ja mun mielest sun kannattais pitää vanhat ja ostaa uusia toinen mokoma lisää ni sä voit sekotella niit tai valita aina kummil sä pelaat :D
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

No olisi aika pöljää, jos olisi uusia skinkkejä ja vanhoja skinkkejä. Eli vanhat saurot hiiteen, pidät nykyiset skinkit ja ostat vanhojen saurojan tilalle uusia, tai jotain sinnepäin.
chimp

Viesti Kirjoittaja chimp »

kyllä voit varmaan ainaki niitä uusia skinkkejä ostaa koska niitä huhujen mukaan tulee 24 per boxi.. ja ne kootaan liimaamalla pelkät kädet kiinni siihen torsoon,mutta voi olla aika kyseenalainen homma jos joku ostaa ne sun vanhat liskot,kun kerran uudet on sitte jo ilmestyny..
Ack Chee Oop! -from anxious ape to charging chimp
mazdamundi

täällä lappeenrannassa on semmone kauppa mihi vois vaihtaa modeleita ja sitten tilata
"The Old Ones in their infinite wisdom spawned Elves, Dwarfs and men to be predators upon the spawn Chaos" Thus spoken mazdamundi!
c0mmy

....

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Vähän off topics menee mutta .. toi lord mazdamundi oli vitos edikassa aika törkeen kova special characteri .. !!!
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Siis jos ymmärsin oikein, kysymys ei ollut pelkästä figujen "makeudesta", vaan jos saa pelata vanhoilla figuilla.

Niin vastaus on että sinun ei tarvitse omistaa uusimpia figuja pelataksesi uusinta painosta/armeijaa, ne vanhat käy ihan yhtä hyvin.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
mazdamundi

Re: ....

eikun kyl mä tarkotin vähä molempi

Comissar kirjoitti:Vähän off topics menee mutta .. toi lord mazdamundi oli vitos edikassa aika törkeen kova special characteri .. !!!
älä muuta sano. ukko vei 900 pojoo ja käytti jopa ihan omia taikoja. :D .
sitten se liikkui stegadonilla ja woundit ja attakit oli 8. jos semmosella slannilla pääsis noin nopeesti closiksee nii sit kyl lähtis porukkaa.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

OT: Vaiha avataris, animoidut on kuulemma kiellettyi...
"If it bleeds, we can kill it."
Darkheart

Viesti Kirjoittaja Darkheart »

Mä ainakin pelaan vanhoilla niinkauan kunnes saan samankokosen lössin uusia. Sitten pistän syrjään vanhat ja pelaan uusilla (tulee vanhasta armeijasta hyvää konverttauskamaa). Tulee kiire säästämisessä kun liskot tulee jo ens kuussa :D .
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Btw, mistä aiotte löytää jonkun hullun ostamaan VANHAT liskonne? :wink: Noh, okeyh, myönnetään ettei kaikkia haittaa niin paljoa onko ne vanhoja vai uusia... mutta kuitenkin, kannattaa alkaa nyt jo myymään jos eroon niistä haluatte.. :D
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Darkheart

Viesti Kirjoittaja Darkheart »

Deceased kirjoitti:Btw, mistä aiotte löytää jonkun hullun ostamaan VANHAT liskonne? :wink: Noh, okeyh, myönnetään ettei kaikkia haittaa niin paljoa onko ne vanhoja vai uusia... mutta kuitenkin, kannattaa alkaa nyt jo myymään jos eroon niistä haluatte.. :D
Hullujahan löytyy aina mut veikkaan et enää ei liskoja saa kaupaks :( ... Mut nehän on ihan sairaan hyviä konversaatio kamaa :D
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Täältä löytyy yks hullu.. =) Pistäkää privaan jos haluutte päästä eroon vanhoista/uusista liskoistanne =)
tuhannen taalan mies

Viesti Kirjoittaja tuhannen taalan mies »

Ei mua haittaa vaikka en saisikaan vanhoja liskoja myytyy. esim southland listassa skinkeillä voi olla short bow, jota uusille skinkeille ei saa.
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Asiasta toiseen: tietääkö kukaan onko liskoille tullut jo päivitys Army Builderiin?
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
Decrepify
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Decrepify »

Golem kirjoitti:Asiasta toiseen: tietääkö kukaan onko liskoille tullut jo päivitys Army Builderiin?
En varsinaisesti tiedä, mutta en oikein usko. Kirjakin ilmestymisestäkin maailmanlaajuisesti on niin vähän aikaa, niin en usko että on ehditty sitä päivitellä.
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Mut nehän on ihan sairaan hyviä konversaatio kamaa
Totta, itse uusin koko liskojengini mutta pidän vanhat varaosiksi - muun muassa ne toteemit on hienoja
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Gwarin&Kroak

Viesti Kirjoittaja Gwarin&Kroak »

Minusta vanhat liskot ovat hienoja. Kannattaa säästää.
Hard as stone and twice as stubborn
-old dwarf saying
Tusgor

Viesti Kirjoittaja Tusgor »

Nii onkohan sen kaupan nimi luolamestari? (Serkku asuu lappeenrannassa ja ei tiiä kaikkii kauppoi siel.) :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”