Half-breed kirjoitti:Jopas teillä asetetaan reilusti maastot, jota on lisäksi liian vähän sääntöpaketissa määritettyyn verran (Kuvas näkyy kuus maastoa ja säännöis sanotaan et kaheksan pitäisi olla). Oikeasti laittakaa sitä maastoa oikeasti peliin ja pistäkää se vähän enemmän tasasesti. Tuossakin on tykkikukkula vaan Hapidilla.
Mut joo kyllä nuo kuvat jo selittää miksi Hapidi hävis. Näköjään ei pitäisi pelkän listan perusteella alkaa arpoa voittajia.
Kyllä tossa on 8.
Kivi, lampi, 3 kukkulaa, 3 metsää
Half-breed kirjoitti:Jopas teillä asetetaan reilusti maastot, jota on lisäksi liian vähän sääntöpaketissa määritettyyn verran (Kuvas näkyy kuus maastoa ja säännöis sanotaan et kaheksan pitäisi olla). Oikeasti laittakaa sitä maastoa oikeasti peliin ja pistäkää se vähän enemmän tasasesti. Tuossakin on tykkikukkula vaan Hapidilla.
Mut joo kyllä nuo kuvat jo selittää miksi Hapidi hävis. Näköjään ei pitäisi pelkän listan perusteella alkaa arpoa voittajia.
Kyllä tossa on 8.
Kivi, lampi, 3 kukkulaa, 3 metsää
Jaa kiveä en nähnyt, kun se sulautu niin nätisti seinään. Mutta eipä tuo siltikään muuta sitä tosiasiaa, että nuo maastot on kyllä päin helvettiä asetettu. Suurin osa maastosta on laitettu pelikentän reuniin pois tieltä. Ei tuo yhtä paha ole kuin siinä Bringerin pelissä, mutta silti.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mun mielestäni aina kun Ville pellaapi ja joku ottaa kuvia, pitäisi ne kuvat rapsia kenraalista eikä pöydän menosta. Kun katsotaan toista ja kolmatta kuvaa, siellä kenraalin kasvoilla ne eeppisimmät hetket käydään läpi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Maasto sitä ja tätä. Reilulla meiningillä poijaat kentän itselleen rakensivat, nyt vain sattui käymään niin että maastojen asettelu oli todella "tylsähköä".
Toisaalta mitä voi odottaa Dwarfs VS Dwarfs pelistä kun listatkin ovat todella lähellä toisiaan, hidasta liikkumista, sotakoneilla räiskimistä = tylsää peliä viihdearvoltaan. Kun samat armeijat kohtaavat toisensa niin tälläiseksi se peli melkein menee, tosin muilla armeijoilla olisi sitä liikkumista voitu nähdä hieman enemmän ja sen myötä vaihtuvia tilanteitakin.
Kuvista puheen ollen niin, ensinmäisessä kuvassa otetaan rauhallisesti, toisessa kuvassa mietitään sykkiä syviä ja kolmannessa kuvassa ollaankin jo kuristamassa itseään rullamitalla. Hieno kuvasarja vaikka itse sanonkin...
Mutta mutta, jotta saataisiin oikeasti lisää irti liigasta, uskon että Hapidikin mielellään kuulisi muiden mielipiteet siitä mitä virheitä hän teki. Vaikka uskonkin että mies tietää jälkikäteen todella hyvin missä meni vikaan. Itse olen ainakin jokaisen pelin jälkeen yrittänyt antaa neuvoja parhaani mukaan, miten minä olisin peluuttanut armeijaa. Toki taktiikkoja on tässäkin pelissä monia joten sitä yhtä ja ainoaa oikeaoppista taktiikkaa ei ole olemassakaan, mutta saa ainakin hieman eri näkökulmia asioihin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
gobliini kirjoitti:Maastot laitettiin vuoronperään nopanheitosta, eli ihan reilulla tavalla.
Noh reilu ja reilu. Taisi kaikki maasto joka meni sivuille olla Hapidin laittamaa (Kukkula ensin ja sit viskoon maastoo pois tieltä). Kai puolista vielä viskottiin noppaa lopuksi?
ManAtArm kirjoitti:Toto peliä olis voitu maustaa niilla Civil War lisä säännöillä mitä WDssä on ollut. Olisi voinut olla hieman mielekkäämpää katsottavaa.
Kaikki tuollaiset jutut sopii paremmin hupipeleihin. Puolivakaviin liigapeleihin nuo olisi liikaa.
EDIT: Eipä ollut kaikki sivuilla oleva maasto Hapidin laittamaa. Monella tuntuu olevan Hapidista aika vahvat ennakkoluulot, unohtakaa joskus ennakkoluulonne ja olkaa avarakatseisempia ;)
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Mielenkiintoisia pelituloksia on tullut. Menee liiga hauskaksi. Ja kun aiemmin väki laitteli omia ennakkosuosikkejaan järjestykseen niin sanotaan, että kärjessä nyt se kenen puolesta olisin vetoa lähtenyt lyömään.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Nyt olisi mahdollisuus pelata pääsiäisenä liiga pelejä, minä tarjoan pelitilat maastoineen päivineen.
Pelejä voi sopia (7.4 Pe Klo:10.00 - Su ilta?) väliselle ajalle miten itse kukin parhaaksi näkee, sumplitaan sitten pelikalenteria parempaan muotoon kun tiedetään ketkä ovat paikalle tulossa.
Pelipöytiä löytyy 1.kpl, jos joku haluaa tuoda pöydän ja maastoa niin voimme toisen pelipisteen pistää pystyyn olohuoneen lattialle (ellei sitten aluspöytää keksitä jostain).
Pelejä saa toki tulla myös vain katselemaan, mutta suosittelen ottamaan varmuuden varalle oman armeijan pelivälineineen mukaan jos houkutus pelaamiselle iskee.
Huudelkaa siis täälä jos halukkaita pelaajia löytyy.
Hapid ainakin puhui että olisi tulossa pääsiäis karkeloihin mutta päivää en nyt muista.
Mikäs päivä tomi ja antti olisivat tulossa pelaamaan mieluiten?
Mahtaisikohan Nuuubi lähteä myös ottamaan mittaa Ogreista, jos Antti vaan jaksaa pelailla.
Tulen ilman muuta pelailemaan jos vaan pääsen =) eli mut voi laskee mukaan ja voisin tuoda peli pöydän ja kaikki maastot mukanani niin sais pelattuu kahdella pöydällä siellä , eiks olis aika hyvä idea =)
Kaksi pöytää maastoineen on aina hyvä idea, toki siihen vaaditaan myös 4 pelaajaa niin saadaan kaksi peliä pyörimään samaan aikaan.
Voisin koittaa viritellä jonkun tason sitten toisellekkin pöydälle ettei menis lattialla pelaamiseksi, mitään en kuitenkaan lupaa.
Eli nyt olisi tulossa: Tomi, Henkka, Antti, Hapid
Mitenkäs saadaanko tuosta 5 peliä aikaiseksi? Anti VS Tomi, Antti VS Henkka, Antti VS Hapid, Hapid VS Tomi, Hapid VS Henkka
Antille kyllä tulee pitkä peli urakka pääsiäisenä mikäli meinaa kaikki mahdolliset pelit pelata yhdeltä istumalta =D Pitää vähän kysellä antilta että montako peliä mies haluaa pelata ja monenako päivänä.
antilla ja villellä (hapid)olis nyt oiva mahdollisuus kiriä muita peleissä , juu olishan se hienoo kun pääsis toisella pöydällä pelailemaan jollakin tasolla ettei lattialla mut näkeepä sen sitten =)
Runt kirjoitti:Kaksi pöytää maastoineen on aina hyvä idea, toki siihen vaaditaan myös 4 pelaajaa niin saadaan kaksi peliä pyörimään samaan aikaan.
Voisin koittaa viritellä jonkun tason sitten toisellekkin pöydälle ettei menis lattialla pelaamiseksi, mitään en kuitenkaan lupaa.
Eli nyt olisi tulossa: Tomi, Henkka, Antti, Hapid
Mitenkäs saadaanko tuosta 5 peliä aikaiseksi? Anti VS Tomi, Antti VS Henkka, Antti VS Hapid, Hapid VS Tomi, Hapid VS Henkka
Antille kyllä tulee pitkä peli urakka pääsiäisenä mikäli meinaa kaikki mahdolliset pelit pelata yhdeltä istumalta =D Pitää vähän kysellä antilta että montako peliä mies haluaa pelata ja monenako päivänä.
Kyllä mää nyt vähintään neljä peliä voin pelata :D
Jaahas vai olisi tarjolla napata 20-0 voittoja:) Pitääpä selvittää vähän aikatauluja. Jospas itsekin pääsisin paikalle ottamaan peli tai kaksi. Tulkitsinko oikein, että muu pesue on poissa kotoa. Joten pelailla voi vaikka myöhempääkin?Tuossa ajassa kahdella pöydällä saa hienosti pelattua monta peliä pois alta. Mutta selvittelen ja ilmoitan heti kun tiedän osallistumiseni varmaksi.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Tulkitsit aivan oikein, eli muu pesue on poissa maisemista. Kerrankin saa nauttia warhammerista ilman rajoituksia. Eli aikataulu on joustava kunhan silmät vain pysyvät auki ;)