"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Night Gobbojen hand weaponit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ropetus
Valvoja

Night Gobbojen hand weaponit

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Mä ajattelin tehdä mun night gobboille hand weaponit. Mutta mistä?
Yks vaihtoehto olis tehdä noist keihäitten kärjistä tikarit tai sitten ottaa vaikka empiren militiáboxista aseita. Kumpaa suosittelette?
Bonehead

Viesti Kirjoittaja Bonehead »

Noista vaihtoehdoista tekisin varmaan noiden militioiden aseet niille goblineille.
Valta on illuusio.
IO

Viesti Kirjoittaja IO »

No jos on ylimääräisiä osia niin kyllä, mutta muuten katkaisisin vain keihäistä varret ja liimaisin kärjet uudestaan. Ja luulisi örkeiltä jääneen joitain osia yli, joten eiköhän sieltäkin löydy...
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
Ropetus
Valvoja

Mä huomasin että mun militioitten spruet on hävinny jonnekin joten mä taidan tehä niille ne tikarit niistä keihään kärjistä.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Kokeile (ainakin muutamalle) jättää vain pätkä keihään vartta (voit teroittaa sen) kepiksi - sopii hyvin kuvaamaan yöpeikon aseiden tehoa :). Itse aion tehdä skavenorjat juuri tuolla periaatteella, tietysti sekaan voi konvertoida green stuffista kaikkea "hauskaa" (orjilleni on suunnitelmissa ainakin kaulin, rikottu pullo, harava, lapio, tikkukaramelli (iso), luuta jne.)
paavo3

Viesti Kirjoittaja paavo3 »

Itse leikkasin keihään terän irti, ja alaosaa melkein käteen saakka, nättejä nuijia tuli, metalliosa keihään terän alta kannattaa jättää.
Isoja kaasupilviä
Ropetus
Valvoja

Mä voin vaikka lähettää kuvia kun ne on valmiita...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”