"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB LIIGA (II)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Hapid

Re: PORI WHFB LIIGA (II)

Viesti Kirjoittaja Hapid »

mä voisin tuoda vielä kolmannen pöydän jos vaan löytyy joku pienempi pöytä sen alle ja jos sille on tarvetta......ruohomatonkin raahaan tietenkin ja muuta roipetta....
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

No jos Hapidilta saan perjantai iltana kyydin, kai herra voi Noormarkun kautta koukata matkallaan ;) Niin siihen asti, muuten pitää selvitellä.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Ö ö öö... Jotain muutoksia nyt sain tehtyä ohjelma listaan. Ajatuksena oli että Parkanon Jarkko pelaisi pelit perjantaina, jolloin ei tarvitse edestakaisin ajella (toki pelejä voidaan jakaa lauantaille jos mies haluaa?).
Hapidin ja Gerazun pelin laitoin tuonne illalle jos Hapid Gerazun lähtiessään noormarkkuun kyyditsee, eli viimeinen peli loppuu pojilla tällöin samaan aikaan niin ei tarvitse odotella toista.
Katsotaan jos Syrja saa tietoon aikataulut ja jos Sampsa ilmoittaa ottavansa osaa, niin laitetaan sen mukaan sitten uusi ohjelma kalenteri.

Perjantain pelit:
~12.00 Antti VS Jarkko
~12.00 Runt VS Syrja (Syrjan aikatauluja ei vielä tiedetä, mutta tässä olisi hyvä paikka peleta kyseinen peli)
~17.00 Antti VS Henkka
~17.00 Jarkko VS Ville
~20.00 Henkka VS Jarkko
~20.00 Antti VS Ville (voidaan pelata myös lauantaina, samaiseen ajankohtaan)

Lauantain peli:
(Aikataulu sen mukaan miten väki jaksaa herätä ja saapua paikanpäälle)
~10.00 Antti VS Tomi
~10.00 (Sampsalla ja Syrjalle pelejä kenties tähän väliin)
~17.00 Tomi VS Ville
~17.00 Antti VS Syrja (tähän sopisi tällainenkin)
~20.00
~20.00
(Mahdollinen paikka Megapelille)
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
nuuuubi

Viesti Kirjoittaja nuuuubi »

Tuohan näyttää oikein toteuttamiskelpoiselta. Kaikkista mieluiten tietenki pelaisin kaikki heti perjantaina mutta riippunee myös Sampsan aikatauluista =)

Ja siitä mun majoituksesta ei kannata ressata, mä oon ikionnellinen jos pääsen autoa tilavampaan sateensuojaan - ja autoonki oon oikein tyytyväinen.

EDIT: Ja tuo se vasta hyvältä näyttääki. Onko tarvetta maastolle?
Hapid

eli minä siis pelaan jarkkoa vastaan perjantaina klo 17? Tämä selvä. ja kyllä toi keratsu kyydin saa, takastulles voidaan joutua koukkaamaan paluksen kautta, tämä tuskin haitannee....
Runt

Maastoa saa ja pitää tuoda mukana!
Omat maastotarpeeni kattaa yhden pelipöydän (jonkinlaista valinnan varaa toki maastoissa löytyy)
Hapid voi napata pelipöydän ja maastoa mukanaan.
Syrja voisi myös napata jokusen maaston mukaansa.
nuuuubi kirjoitti:Kaikkista mieluiten tietenki pelaisin kaikki heti perjantaina mutta riippunee myös Sampsan aikatauluista =)
Voi olla aika tiukka aikataulu jos meinaa Sampsaa vastaan saada vielä pelin mahtumaan tuohon perjantaille. Toki jos Sampsa on halukas aloittamaan pelin 08.00 niin mikä ettei minun puolestani.
Mutta pelaillaan ne pelit mitä saadaan pelattua.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

ymmärsinkö oikein 3 pöytää ? ajattelin itte ottaa maastoa sen mitä nyt sattuu olemaan ja ruoho maton peli pöydän päälle .
Hapid

no mä voin roudata ton mun oman pöydän jos sille löytyy joku alusta ettei tarvi lattialla istua......näin pystytään pelaamaan mahdollisimman monta peliä samaan aikaan jotta saadaan tää liiga joskus finaaliin
Henkka1986

tuo pöytä mikä multa tulee on kolmessa osassa joten toivottavasti siihen sais jotain alle ettei tuu ihan kyykky peliä (eli lattian tasossa ) =)
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

joo toi pe klo ~12 sopinee ja samoin pitäis toi la klo 17. Ja maastoo saan tuotuu
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Henkka1986 kirjoitti:ymmärsinkö oikein 3 pöytää ? ajattelin itte ottaa maastoa sen mitä nyt sattuu olemaan ja ruoho maton peli pöydän päälle .
Kyllä, kolme pöytää löytyy paikanpäältä perjantaina klo:17.00 lähtien, kun Hapid tuo vielä omansa mukanaan.
Hapid kirjoitti:no mä voin roudata ton mun oman pöydän jos sille löytyy joku alusta ettei tarvi lattialla istua......näin pystytään pelaamaan mahdollisimman monta peliä samaan aikaan jotta saadaan tää liiga joskus finaaliin
Jokaisen pöydän alle on tarkoitus ainakin laittaa korokkeet jottei lattialla jouduta istumaan. Aivan varma en ole sitten miten tuo käytännön tasolla onnistuu mutta teoriassa ainakin pitäisi järjestyä (näin itse suunnittelin).
syrja kirjoitti:joo toi pe klo ~12 sopinee ja samoin pitäis toi la klo 17. Ja maastoo saan tuotuu
Hyvä homma, saadaan myös minulle pelejä.

Sampsasta ei vielä ole mitään kuulunut, mutta jos mies ilmoittelee itsestään jotain niin onneksi on tuo kolmas pöytä niin saadaan pelattua silläkin pelejä. Eiköhän tämä tästä lähde viimeistään huomenna rullaamaan.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Antti ja Henkka, ei ole saapumista Villen luokse ilman rahoja ja liskoja. Me ei avata teille ovea, jos eivät ole mukana.

Kylläpäs pääsiäinen on väkivaltaista aikaa. Oikea maailmansota silloin käynnissä kun kukaan ei osaa olla hyviä naapureita toistensa kanssa. Nyt meillä on jo kolme pöytää. In your face 40k-fanboys. Pistäkää paremmaksi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

El Capitan kirjoitti:In your face 40k-fanboys. Pistäkää paremmaksi.
Done and done.
Henkka1986

Antton onneks on parveke keksitty =) hei millai sen ison pelin laita >? tuon ne dino ratsastajat mukanani =)
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

3 pöytää, pelaajia armeijoineen. Kuulustais että saadaan se iso peli aikaan mutta kyseessä on nyt aika, että ehditäänkö. Ja olenkein tulossa jo pe iltana(tarkka aika ei tiedossa mutta pistän viestiä villelle jos ehdin sinne klo 17.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Runt

Jeps, pöytiä ja pelaajia piisaa. Jos tuo Sampsa lähtisi huomenna vielä pelailemaan niin saataisiin kolme pöytää käyttöön täysivaltaisesti.
Toki jos Syrja jää pelaamaan toisenpelin niin silloinkin saadaan kaikki kolme pöytää käyttöön. Toki jos Anton tykkää muuten vain pelata niin silloinkin kolmaspöytä saadaan käyttöön.
Aika siis näyttää tuon kolmannen pöydän kohtalon ja onhan sitä minullakin aikaa pelailla jos muita halukkaita ei löydy.

Nyt on pöytien alle hankittu laatikkoa poikineen, joten täysin lattiatasossa ei tarvitse pelata millään pöydällä. Huomenna räjähtää, jos ei muuta niin Demonien rivit ainakin ;)
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Runt kirjoitti:Jeps, pöytiä ja pelaajia piisaa. Jos tuo Sampsa lähtisi huomenna vielä pelailemaan niin saataisiin kolme pöytää käyttöön täysivaltaisesti.
Toki jos Syrja jää pelaamaan toisenpelin niin silloinkin saadaan kaikki kolme pöytää käyttöön. Toki jos Anton tykkää muuten vain pelata niin silloinkin kolmaspöytä saadaan käyttöön.
Aika siis näyttää tuon kolmannen pöydän kohtalon ja onhan sitä minullakin aikaa pelailla jos muita halukkaita ei löydy.

Nyt on pöytien alle hankittu laatikkoa poikineen, joten täysin lattiatasossa ei tarvitse pelata millään pöydällä. Huomenna räjähtää, jos ei muuta niin Demonien rivit ainakin ;)
Jos ei muuten niin Nuuuuubi, Henkka ja Hapidi ainakin.

Ja lauantain sit ne demonit ja hevoset.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Joops. En huomenna varmaan ihan 12 ehdi mutta siinä 12-13 välillä tulen paikalle. Kattellaan sitten tarkemmin, kun homma lähtee käyntiin. Että ehtiskös siinä vielä ottaa perjantaina toisenkin pelin jossain vaiheessa ja kenen kanssa. Soittelen Ville huomenna, kun alan olla paikalla. En nyt meinaan enää muista mihin taloon olet muuttanut.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Ei näy ei kuulu... Täällä oltu jo 05.45 hereillä joten odottavan aika on pitkä.
Jaahas, jos sitä menisi sitten laittamaan pelipöytiä kuntoon niin väki pääsee aloittamaan heti saavuttuaan paikalle.
Henkka1986

Jaahas sitä on vissii menny yö unet pelien takia =)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”