"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

8-9.4. Royal Family: 40k Finnish Team Championship

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Oberon

Re: 8-9.4. Royal Family: 40k Finnish Team Championship

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Löytyiskö keneltäkään Mephistonia lainaan? Voin myös ostaa pois...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Malkuth

Viesti Kirjoittaja Malkuth »

Oberon kirjoitti:Löytyiskö keneltäkään Mephistonia lainaan? Voin myös ostaa pois...
Meidän tiimistä vois löytyä, laita yv nimimerkille jonez2.
Vasara_

Viesti Kirjoittaja Vasara_ »

Pyytämättä, haluamatta, tietämättä kisajärjestäjä on yrittänyt lahjoa mua ylmääräisellä K:lla. Bestest Miikka onkin ihan vaan Miika. Pikkujuttu, mutta ettei tulisi suuria sekaannuksia :D
katoppa tätä
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

korjattu
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
shadowranger

Viesti Kirjoittaja shadowranger »

Tarvittais yks pelaaja meiän tiimiin. Olisko kiinnostuneita? Necronit ja örkit/DE on varattu.
A.M€nen

pink flamingosta puuttuu yksi pelaaja. ilmeisesti nettipankki ei aina näytä kaikkia pelaajia kun on sen verran toistuva ollut tämä ongelma.
Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

A.M€nen kirjoitti:pink flamingosta puuttuu yksi pelaaja. ilmeisesti nettipankki ei aina näytä kaikkia pelaajia kun on sen verran toistuva ollut tämä ongelma.
Herra X on nimeltään Harri Honkonen.
Pora on miehen sielu.
Malkuth

Mitenkäs peliparitus on tarkoitus toimia jos joukkueita on pariton määrä? Olettaisin, että kolmea varapelaajaa ei ole paikalla kuitenkaan?
A.M€nen

jos joku, vaik esim. tatu, juuso ja make, on maksanut ja nimi ei näy listalla, laittakaa ketjuun viestiä ja tuokaa kuitti sunnuntaina maksusta niin pääsette pelaamaan. toivotaan että tulee tasaparit tai sit keksitään jotain.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

oon käsittäny että juuso ois maksanu jo, mutta kysäsen. paikalle itse olen ainakin tulossa joka tapauksessa, joukkueella tai ilman, mutta kyllä meillä pitäisi olla team mattimyöhäinen tulossa kaiken tietoni mukaan
Aliquando Insanire Iucundum Est
fho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fho »

Ohessa muutama kuva eiliseltä aamulta http://maalaus.blogspot.com/2012/04/40k ... kuvia.html
Gravity is a myth, the Earth sucks too
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Ajatukset on ihan soosia ja kädet tärisee ankarasta pelaamisesta. Purifier-gekot kiittävät seurasta ja vastuksesta... RF ei koskaan petä! Tykkään tosi paljon käytetystä formaatista.

Tyhmäillessä meni; pitäisikö pelata useammin?
- Nevan 8 razoria ampui enemmän pidemmälle ja niitä pelattiin paremmin, turosin objektiivit ja minut tuupattiin niiltä pois jo lähdössä, siis pannuun. 4-16
- Halmeen naatit eivät osanneet heittää noppaa lainkaan, siis voitto! Olisi pitänyt olla vaikea matsi... 18-2
- Pauli Hulkkonen ja eliittibangelit tuhoutuivat tyystin gekkojen likaisuuteen. Otan osaa... 20-0
- toiset 8 razoria. Matsi alkaa sillä että kaikki 3 dreadiani immotetaan, pelin kulun yhtään kaunistumatta siis kunnolla pannuun 0-20
- mariinit piti olla voitettava peli kuninkaallisen Pekan taidoista huolimatta, mutta nopat päätti että vehiclet ei hajoa - siis pannuun. 3-17 (karmaa 2. pelistä)
45/100 pointsia ei ihan täyttänyt tavoitetta, mutta finaalipöytään pääseminen oli kuitenkin siistiä, vaikka pudotus oli karu... Ja se yksi 60-0 kierros. Hyvä tiimi! Jaksanee maalata taas pari äijää omasta armeijasta.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Turnaus takana, joukkue Supernäätä onnistui tehtävässään, eli salakuljetti mut pohjapöytiin muksimaan power armoreita ja jotain outoja xenoja, joiden ld oli 2-3 tjsp. Failas jokasen paniikkitestin ja autotkin tais olla paperi falconeita, kun putos johonkin hive guardin lähisatakkeihin. Kerran piti käydä katsomassa sitä kuuluisaa Grey Knightien Razorback-psi cannon parkkipaikkaa, joka ampuikin lähes jokaisen genen coverista hengiltä, samoin tervigonin. Piti ihan puolitoista shooting phasea tähän operaatioon käyttää. Noin vuorolla 4 oli enää pakenevia gauntteja jäljellä ja peppu oli hyvin kipeä.

Pelaaminen oli yleisesti vaikeata, koska muut ihmiset huijas +100 pisteen listoillaan. Koska 40K:ta on alettu 1850 listoilla pelaan, ja miks mulle ei kerrottu! Kostoksi löin sitten ennen grey knighteja kahdessa matsissa, vaikka hyökkäsin niiden kimppuun sen läpirikkinäisen diffari psykik powerin läpi.

Opittiin myös, että one does not simply approach tyranid armies with transport vehicles. Nelos edikankin paperi-transportit oli vähemmän kuolemanloukkoja kuin nää uudet!

Viikonlopun paras löytö oli silti joku random paperinpala turnauspöydällä, johon oli riipustettu punaisella "Pst! Not feeling dirty enough for using hive guard? Now they ignore smokes, skimmer velocity and that one BA psychic power due to LUL". Kiitti, mut oikeesti dude what.

Kiitti matseista ja letuista kaikille, olisin tullut saunaankin mut olin dead tired, joten menin kaverille juomaan.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Juu, kiitoksia taas kaikille, varsinkin tiimiläisille. Hauskaa oli enimmän osan ajasta ja necroneilla pysty pelaamaan jotenkuten mukavasti, 8 razoria jne ja 8 broadsideä oli pahoja ilmestyksiä mutta muista selvittiin. 66/100 on semisti ok.

Mukava oli katella muidenkin armeijoita, hienoja ideoita ja kivoja kokonaisuuksia löytyi taas useita.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
HerraMauno

Viesti Kirjoittaja HerraMauno »

Juu kiitokset. Oli taas jeesii päästä pelaileen. Tiimiturnauksissa on kyl se omanlainen juttu, mikä saa ainakin mut nauttimaan niistä melkeinpä enemmän kuin yksilöturnauksista.

Ekal kierroksel muksu jengillä pelattiin nastoja vesseleitä vastaan. Hävittiin paritus heitto, mutta silti paritukset oli ihan ok ja matsit meni näin (me oikeella nastat pojut vasemmalla): GK-GK, BA-Orks, DE-SM. Parirusheiton voitto olis rokannu semi kovaa, koska silloin paritukset olis luul menny joko a) GK-GK, BA-SM, DE-Orks tai b) GK-SM, BA-GK, DE-orks. Pelit kuitenkin meni ihan hyvin ja kaikista matseista tuli tulokseks 10-10, eli yhteensä 30-30.

Tokal kierroksel vastassa supernäädän FaBa/warma all stars. Hävittiin taas paritusheitto, mutta onneks nää sällit oli ihan ulkona siitä, että miten tässä pelissä nää matchupit menee ja paritusten jälkeen pelit näytti tältä: BA-IG, GK-nids, DE-SW. Ite harjasin nidit laudalta 20-0 ja muutenkin pelit meni meillä tosi hyvin ja voitettiin kaikki vissiin. Eli yhteensä paljon pisteitä.

Kolmannella kierroksella vastassa lippajärven reipas, joka oltiin etukäteen jo metaitu aika pahaksi, koska se sisälsi sekä GK:n että IG:n, jolloin oli käytännössä mahdotonta saada DE:tä edes puolikelvolliseen matsiin. Hävittiin paritusheitto ja tyhmäilyn jälkeen pelattiin kyseiset matsit: GK-GK, DE-IG, BA-BA. IG tarjos DE:lle odotetusti aika ikävän pyllyraiskauksen ja Aku sai kahmaistua hurjan 1 pinnan. Joonas sai alottaa mua vastaan ja ampu paremmin ja loppua kohden se sit käänty aika rumaksi, sain siis kahmaistua kans 1 pinnan. Onneks Toni sentään osas jotain ja nappas 16 pinnaa. Netottiin siis yhteensä masentavat 18 pinnaa. Jos oltais tajuttu tapattaa DE GK:hon, niin olis peliparit näyttäny varmaan tältä: DE-GK, GK-IG, BA-BA. Eli luultavasti 2 voittoo ja 1 turpaan, mutta kuten sanottu oltiin idiootteja eikä osattu.

Neljäs kierros tarjos vastustajaks pappaklubin. Luonnollisesti hävittiin paritusheitto ja prosessin jälkeen matsit näytti tältä: GK-DA, BA-BA, DE-TAU. Meillä oli Jukan kanssa aika tuttu matsi edessä ja molemmat tiedettiin, että mikä on pelin henki. Harjailin 19 pinnaa. Toni nappas muistaakseni 15 pinnaa, mutta Aku ei oikein jaksanu ja nappas vaan 7 pinnaa. Eli, jos muistan oikein, napattiin yhteensä 41 pinnaa.

Sit Aku lähti duuniin ja meille tuli Roope tuuraamaan. Roope ei ollu tuttu Akun listan kanssa, joten tarjoiduin ite pelaamaan niitä.

Vikalla ja viidennellä kierroksella pelattiin Pinkkejä Flamingoja vastaan. Kun oli niin hyvä putki pällä, niin tietysti hävittiin se vikakin paritusheitto. Ite luottavaisena maagisiin pelaajan ja munkittajan lahjoihini tarjouduin pelaamaan GK:ta vastaan, että saatais muuten paremmat matsit. Peliparit meni siis näin: BA-SW, DE-GK, GK-nids. Roope odotetusti nappas GK.lla niistä nideistä mukavat 18 pinnaa ja Toni nappas 15 tai 16 pinnaa. Mä tein jotain hulluu ja sit kutosel munkitin strike squadin juokseen, joka anto mulle primary voiton ja peli päätty 10-10. Eli yhteensä meillä 43 tai 44 pinnaa.

Luppuen lupuks olitiin kolmansii, mikä oli ihan ok, mutta ite olin tähdänny sinne ekalle sijalle, joka tietysti pisti pikkusen harmittaan. Kaks ekaa tiimii oli kuitenkin RF-järkkäreitä, joten saatiin 1. sijan palkinnot. Jee!
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Kiitti kaikille munki puolest. Dark Eldarit ei toimi noin pienissä tiimeissä ja mä ehdottomasti olin se pelaaja joka hidasti meiän menoa. Ehkäpä oltais loisteltu korkeammalla ku 3. jos olisin ottanu toisen armeijan. Mukavia matseja kuitenkin pääsin pelaamaan vaikka vika rundi jäi välistä ku Espoon Blues kutsui minua ja lupasi rahaa. Ekaks pelasin Pekkaa vastaan ja kumma kyllä ekaa kertaa en hävinnyt niille marskoille. En kyllä voittanukaan. Sitten pääsin Suomen parasta Wood Elf pelaajaa vastaan (joka pelas wuffeja) ja huomas että touchi nelkytkoohon ei ollu niin iso. Mukava matsi kyl ja lopussa wuffet isku raivolla. Kuitenkin voitto KP primary skenusta (voitin kahel KP:lla!!!!).

Kolmmanesta matsista ei puhuta. Allu on homo ja IG pitäis kieltää laissa. Halailin yhtä los block muurin pätkää jonka deplozone mulle suosi ekat pari vuoroo. Nelosel tulin pyssytteleen mut en tehny mitään vakavaa. vitosel olisin viel saanu pojoi mut Joonas avitti tiimikaveriaan jatkamalla matsii ja sit jäi käteen yks pinna. Neljäntenä Latikan Tau. DE alottaa vahvasti DOW ekana mennessä. Plan oli tuuttaa combattiin. Jossain määrin onnistuttiin ja tuuri oli täysin mun puolel pelin alussa. Tau kuitenki pelin aikana hajotti mult paljon ja lopulta vitosel olin saamassa secondaryn ja 3 pistettä VP:istä. Päätin lopettaa pelin koska safkis alko. Noppa olis halunnu jatkaa ja myönnetään et oon kusipää. Olisin menettäny sen väh. 3 pinnaa. Eihän sil loppuen lopuks ollu väliäkään, ku noustiin 3. sijalle yhen pinnan turvin. Vikas matsis eetu pelas mun DE:llä tasurin gekoista. HYVÄ EETU!

Kiitti järkkäreille ja kanssapelaajille. Sunnuntai illasta vielä sellasta. Ne jotka on mulle vielä taksimatkasta gorsulta ytimeen velkaa, laittakaa YV:tä. Varmaan tilisiirrolla menis helpoiten.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Joo lol mikä turnaus, viimeks pelannu tätä hienoa gw peliä joskus vuonna porkkana, nyt laitettiin ohjastaa armeijaa jonka dexiä en ollut lukenut ennen viime keskiviikkoa tai jotai. Vastaan tuupattiin hassuja armeijoita joiden kirjoi en kanssa ollu ikinä lukenu demonikirjaa lukuunottamatta. Tosin siitäkin olin about kaiken jo unohtanu. Supernäädän fabavahvistuksena wolffeilla pelaamassa muiden tekemällä listalla.

Vastustajat tuuppas vastaan armeijoita joista ei ollut mitään hajua, ne teki juttuja joist ei mitään hajua. 3x täys deepstrike ja 2x deldar lentsikka spämmi. Kauheesti ei ollu semmosta perinteistä vääntöä. Kai meil paritukset sillee meni ihan hyvin mut tulokset jäi välistä vähän laihoiks. Jotain oikeesti tyhmii virheitä tuli tehtyä, myönnettäköön.

Parhaimmillaan vastustajat vaan selitti mitä kaikkee ne tekee ja siivosin nappei pois. Tosin henk.kohtasena saavutuksena onnistuin nappaamaan meidän tiimin parhaat pisteet turnaus kolmosesta. Yllämainitusta siis. Yay. Oli kans parhaat pisteet mitä kaavin yhdestäkään yksittäisestä pelistä ja oli yli puolet kokonaissaldosta!

Kattoo jos sitä taas jonku 3-4 vuoden päästä tätä peliä taas seuraavan kerran pelais :D
Viimeksi muokannut Warchef, Ma 09.04.2012 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
laticus

Viesti Kirjoittaja laticus »

Haizelhoff kirjoitti: Neljäntenä Latikan Tau. DE alottaa vahvasti DOW ekana mennessä. Plan oli tuuttaa combattiin. Jossain määrin onnistuttiin ja tuuri oli täysin mun puolel pelin alussa. Tau kuitenki pelin aikana hajotti mult paljon ja lopulta vitosel olin saamassa secondaryn ja 3 pistettä VP:istä. Päätin lopettaa pelin koska safkis alko. Noppa olis halunnu jatkaa ja myönnetään et oon kusipää. Olisin menettäny sen väh. 3 pinnaa. Eihän sil loppuen lopuks ollu väliäkään, ku noustiin 3. sijalle yhen pinnan turvin.
Oli tiukka matsi. Jos olisit menettäny kolme pinnaa, olisin vastaavasti saanut kolme pinnaa -> kuuden pinnan vaikutus lopputuloksiin. Mut eihän sitä voi koskaan varmaksi sanoa miten ois käyny. Hyvän turneen merkki, kun erot jää pieniksi.
Malkuth

Kuvia.

Ankaraa oli meno, neljä matsia viidestä meni lopulta wipe outin välttelyksi (joka epäonnistui kahdesti), ja sen viidennenkin hävisin. En toki mitään henk. koht. menestystä odottanutkaan kun en turnauspelaaja ole, mutta yleensä on sentään jotain epäselvyyttä ollut pelien lopputuloksesta... Osasyyllinen turpasaunaan oli kyllä jokseenkin toimimaton 9 heavy destron necronilista. Onneksi tiimitoverin termari-GK veti sitten pisteitä senkin edestä ettei ihan viimeiseksi jääty. Jos mä tässä hetken taas keskittyisin enemmän turnausten järjestämiseen kuin niissä pelaamiseen. =)
Vasara_

Viesti Kirjoittaja Vasara_ »

Turnaus takana ja elämä edessä. Hyvä maalaustsemppaaja se ainakin oli. BA:lla tuli pelattua 68 mariinin jumper/dev listaa.

Eka matsi Turkulaisia vastaan ja BA-hybridi lista mua vastaan. Missilet pudotti ravenin ja meltoilla sisällä olleet vasaramiehet pois pelistä. Keskelle muodostuneen ison kahakan voittamisen jälkeen vihollisen hyppyukot juoksivat ulos ja 20-0 voitto mulle ja 40-20 tiimille.
Toka matsi Kansliaa ja Falconeita vastaan. Kanslia ujoili takalinjoissa ja sillä aikaa otin työvoiton falconeista. Yksinäistä Shadow seeriä ei voinut ampua 12" päästä, joten 16-4 voitto tästä matsista ja tiimille 46-14. Tässä vaiheessa tiimi oli toisen RF:n kanssa tasapisteissä piikkipaikalla muistaakseni.
Päivän vika matsi RF:n Jounia vastaan ja paremmin kenttää hallinneet örkit pudottivat mut pois pelistä. Nopat eivät ainakaan auttaneet mua tällä kertaa. 0-20 tappio mulle ja muutenkin synkkä matsi koko porukalle.

Suraavana päivänä mut paritettiin eteen laitetuille Noppa All starsin GK:ta vastaan, jotta muut sais parempia matseja. Rynnäkkö päin ja pakoon. 6-14 tappio mulle, mutta tiimille voitto pistein 41-19. Tätä matsia ei olisi kannattanut tiiminä voittaa, koska viimeisellä kierroksella vastaan tuli se toinen RF-tiimi.
Taas GK-ta vastaan ja tällä kertaa se kuuluista pahvirazor parkki. Eikä siinä vielä kaikki, vaan mukana myös DCA, jotta en voisi chargea niiden päälle. Vitos vuorolla olin kolmirivissä kentän oikeassa laidassa ja peli päättyi ainoastaan 3-17 tappioksi mulle. Olin samalla joukkueen paras pistemies tästä match-upista. Hip Hurraa!

Loppusijoituksesta ei ole hajua, mutta alas listalla taidettiin tulla vikassa matsissa ryminällä. Saisko tuloksia Tännekin jossain välissä? Kokemusta parituksista olisi tarvittu enemmän, mutta eipä me yhtään nopanheittoa voitettukkaan, joten ei eteen ei päästy ensimmäisenä laittamaan ketään. Fiilis oli turnauksessa hyvä, vaikka tasoeroa oli parhaisiin porukoihin. Formaatti oli kivaa vaihtelua normi yksinpeluuu turnauksille. Ens vuonna uudestaan?
katoppa tätä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”