Saako ne piirakoita?
Traitor guard? Milloin ja millainen?
Traitor guard? Milloin ja millainen?
Eli siis - kuulin jonkun aikaa sitten huhun että kaaoksen puolelle kääntyneille iperiaaleille ollaan julkaisemassa omaa armeijaa. Sattuisiko kukaan tietämään mitään tästä projektista? Death Guardini vedin jäihin kun vaikutti tulevan liian suosittu mutta IG tyylinen Nurgle armeija voisi olla hauska modellata... (tai siis Nurgle teemainen)
Saako ne piirakoita?
Saako ne piirakoita?
juu eli tarkotat varmaan lost and the dammed...niille on tulossa oma armeija kesällä ja säännöt löytyy eye of terror codexissa..
Viimeksi muokannut naulapaa, Ti 13.05.2003 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
piirakoita?
Jeps ne on lost & Damned
Jeps ne on lost & Damned
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
Mitä oon huhuja kuullu ni ne on kirjaimellisesti LOST AND THE DAMNED
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
ne saavat kyllä noita "isoja" tankkeja... niillä oli kuitenkin enemmän rajoituksia kuin kaartilla. Olisko ollut yksi jokaista tai jotain sellaista.Peace kirjoitti:Siihen vielä basiliski päälle niin olen tyytyväinen... (ja ehkä sitten muista yksiköistä infantry heavy supportit ja sentinelit)
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Suomennos?Ezrael kirjoitti:Huhujen perusteella LatD sai lyhyimmän korren. Kattoo nyt.
Riittää mainiosti. En minä muuten mutta olen aina halunnut päästä präiskyttelemään ordnancella.MakeH kirjoitti:Ne saavat kyllä noita "isoja" tankkeja... niillä oli kuitenkin enemmän rajoituksia kuin kaartilla. Olisko ollut yksi jokaista tai jotain sellaista.
Jos vertaa noihin muihin listoihin, LatD on selvästi huonompi noin peliteknisesti.
IG äijän hintaiset mutantit, joille voi ostaa mutaatioita. Right, on ne silti vaan ig ukkeleita. Ainut saving grace on squad koko eli up to 30.
Traitorit eivät tuu platooneissa (iso miinus), maksavat 8 pojoa äijä, ld6
Big mutantit ovat jees, s6, w3, mutta taitaapi olla T vain 3.. (ei tietoa) ja niillä on overheating boltterit (oh goody)
Jokainen tankki vaatii traitor squadin. Ja ainot ig vechilet ovat sentinelit, hellhoundit, leman russ (perus) ja basilisk. Chimeroista ei ole tietoa, joten ei niistä sitten sen enempää.
Warhound packit (no wuhuu).
Spawnit. Hauska lisä, mutta huhujen mukaan stupid. Ja vie HS paikan
Eli kun vertaa muihin huhuihin, LatD taitaapi olla selvästi heikompi kuin mikään muu codexin listoista. Mikä on aika sääli, sillä silloin sitä pelataan melkoisesti vähemmän.
No, toivottavasti olen väärässä ja sieltä löytyy jotain asiallisiakin juttuja. We shall see.
IG äijän hintaiset mutantit, joille voi ostaa mutaatioita. Right, on ne silti vaan ig ukkeleita. Ainut saving grace on squad koko eli up to 30.
Traitorit eivät tuu platooneissa (iso miinus), maksavat 8 pojoa äijä, ld6
Big mutantit ovat jees, s6, w3, mutta taitaapi olla T vain 3.. (ei tietoa) ja niillä on overheating boltterit (oh goody)
Jokainen tankki vaatii traitor squadin. Ja ainot ig vechilet ovat sentinelit, hellhoundit, leman russ (perus) ja basilisk. Chimeroista ei ole tietoa, joten ei niistä sitten sen enempää.
Warhound packit (no wuhuu).
Spawnit. Hauska lisä, mutta huhujen mukaan stupid. Ja vie HS paikan
Eli kun vertaa muihin huhuihin, LatD taitaapi olla selvästi heikompi kuin mikään muu codexin listoista. Mikä on aika sääli, sillä silloin sitä pelataan melkoisesti vähemmän.
No, toivottavasti olen väärässä ja sieltä löytyy jotain asiallisiakin juttuja. We shall see.
Eiköhän tuosta jotain saa irti, saattaa olla ehkä enemmän näpertelijän armeija konversioita ajatellen, varsinkin jos heerokset saa mutaatioita. Codexi saattaa varmaan tarjota hyvät puitteet jos haluaa tehdä 'stand-in' genestealer cult armeijanEzrael kirjoitti: Eli kun vertaa muihin huhuihin, LatD taitaapi olla selvästi heikompi kuin mikään muu codexin listoista. Mikä on aika sääli, sillä silloin sitä pelataan melkoisesti vähemmän.
"Malja kansainväliselle kommunistis-kapitalistiselle salaliitolle, johon olen aina halunnut kuulua."
Moh Kohn: Tähtijaosto (kirj. Ken MacLeod)
Moh Kohn: Tähtijaosto (kirj. Ken MacLeod)
Juu, siis konversioarmeijahan tää on.
Tarkoitinpa vain, että army listissä on edellen sellainen "se on kaaos, ei tehdä siitä niin hyvää" mentaliteetti.
Ja Peace: Tiedot poimittu enimmäkseen DakkaDakkasta, jossa yksi kaveri (ruotsalainen itse asiassa, tosin asui englannissa) vastasi ihmisten kysymyksiin kun oli saanut EoT codexin jo viikko takaperin käsiinsä. Ei vaikuttanut kovinkaan bullshitiltä, koska monet hänen kertomista asioista sai vahvistuksen noin neljältä-viideltä eri taholta.
Tosin se threadi suljettiin melko nopeasti. Linkki löytyy tuolta Huhuja 40k -threadista täällä sotavasarassa.
Tarkoitinpa vain, että army listissä on edellen sellainen "se on kaaos, ei tehdä siitä niin hyvää" mentaliteetti.
Ja Peace: Tiedot poimittu enimmäkseen DakkaDakkasta, jossa yksi kaveri (ruotsalainen itse asiassa, tosin asui englannissa) vastasi ihmisten kysymyksiin kun oli saanut EoT codexin jo viikko takaperin käsiinsä. Ei vaikuttanut kovinkaan bullshitiltä, koska monet hänen kertomista asioista sai vahvistuksen noin neljältä-viideltä eri taholta.
Tosin se threadi suljettiin melko nopeasti. Linkki löytyy tuolta Huhuja 40k -threadista täällä sotavasarassa.
Ei muuta kuin leikkelemään uusia muovicadianeja - sinne vaan zombien ja skelejen päitä (kypärät tietysti päässä
) ja käsiä sekaan niin saadaan ekat troopit kasaan. Sitten jotain tosi outoa mutoiksi, Russit etc. pahvista ja ja ja...ja...*goes convertin' berserk*
Nii - valitettavasti konvertointi ei riitä - pitää ne kai maalatakki.
Ja jos jotakuta muuta kiinnostaa niin dakkasta löytyi myös huhu jonka mukaan ne traitorit olis perus guardsmeneja normaalilla (siis ei IG) organisaatiolla, kaheksan pisteen hinnalla ja infiltraatiolla. Tulee tosiaan tuottamaan joitain pikkupikku vaikeuksia voittaa pelejä tuolla...
Nii - valitettavasti konvertointi ei riitä - pitää ne kai maalatakki.
Ja jos jotakuta muuta kiinnostaa niin dakkasta löytyi myös huhu jonka mukaan ne traitorit olis perus guardsmeneja normaalilla (siis ei IG) organisaatiolla, kaheksan pisteen hinnalla ja infiltraatiolla. Tulee tosiaan tuottamaan joitain pikkupikku vaikeuksia voittaa pelejä tuolla...
Örkkejä ajattelin ottaa käyttöön kun teen big mutantseja. Jos niillä on kerran yhä ampuma-aseet niin en minä niitäkään liian isoiksi viitsi tehdä että sopivat aseet käteen.
Ja krooteista saa muuten piikkejä ja ihme leukoja... 
Ja mikä alliesseihin tulee niin eliteistä vois lähteä ainakin Plague marine havocceja...vähän lisää tulivoimaa (plasmoja) kun kerran lähelle sitä ilmeisesti joudutaan kumminkin.
Ja mikä alliesseihin tulee niin eliteistä vois lähteä ainakin Plague marine havocceja...vähän lisää tulivoimaa (plasmoja) kun kerran lähelle sitä ilmeisesti joudutaan kumminkin.
- Henri Ketonen
Huomasin itsekin - pelaan kyseisiä hyypiöitä pääarmeijanani ja tiedän sieltä että jopa tavalliset warriorit on erittäin vaika saada ansaitsemaan pisteensä takaisin. (Paitsi raidereissa ofkoors) Puhumattakaan nyt sitten jostain ihme mutoista jotka ovat kaikin puolin huonompia. Huhujen kertoma vain 1 HW per ryhmä (ryhmäkoko 10-30) ei todellakaan auta asiaa - DE warrioritkin saavat enemmän heavy aseita...Nintendomies kirjoitti:Siis 8 pistettä? DE warriorilla on parempi ase, paremmat skillit, parempi iniative, parempi LD ja Fleet of Foot. Niin ja paremmat optiot.
Ei hullukaan edes kuvittele käyttävänsä tuollaisia trooppeja tehokkaassa armeijassa.