Kiitoksia ^^Voittoisa kirjoitti:OHoh, komia pelipöytä siulla siin tulossa. Varsinkin korkkitie näyttää varsin mainiolta nyt maalatussa tilassaan!
Tuota foamirakennustahan voit maalata millä tahansa maaleilla: ainoa joka tietääkseni sitä sulattaa ovat ponnekaasukäyttöiset spraymaalit. Eli kunhan et spraylla siihen suhauttele niin pitäis olla OK.
Ihanko pahvipohjat noille xeno-kasvustoille laitoit? Näyttävät hiukkas kiikkeriltä tuollaisenaan, korjaa jos olen väärässä.
Omat maastorakenteluni ovat juurikin kariutuneet siihen etten sopivia alustoja maastoilleni tahdo mistään keksiä: pahvi on turhan ohutta ja vastaavasti vaneri turhan tämäkkää.
Pöydän maalasin alkydimaalilla ja huomasin että se sulattaa foamin. Tilasin eilen akryylimaaleja joten varmaan tällä viikolla saan tuon rakennuksen maaleihin.
Xeno puskat on tommosissa foami kumpareissa kiinni ja pohjassa on lisäksi sellasta muropakettipahvia. Tällä hetkellä tuntuisivat kyllä pysyvän hyvin pystyssä koska se pahvi on liimattu ton foamkumpareen alle ja noi juomapilli kasvit ei paina käytännössä mitää (=painopiste alhaalla).. Jos käytäntö osoittaa et ne tarvii lisäpainoa niin täräytän prikat sinne pohjaan.
koko vertailua.. ihan kivan kokosen metsän saa tuosta 10 palasesta. Saatan tehdä toisen mokomankin vielä

Näin, seuraavaksi tulee tosiaan se rakennus kun saan nuo maalit itselleni :)
Oho tuli vähä sotkusia kuvia, koittakaa kestää mua^^ oon vähä tämmönen tohelo ton valokuvauksen kanssa.