"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turun kevätfanatic?

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runelord Ginit

Turun kevätfanatic?

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit »

Hello,

itsellä saattaisi olla näillä näkymin harvinainen mahdollisuus päästä osallistumaan Turun kevätfanaticiin, joko Fabaa tai masiina/hordesia pelailemaan. Onkos kellään muulla aikomusta lähteä Turkua valloitamaan? Kyseisestä tapahtumasta löytyy enemmän infoa tuolta turnaukset/pelikaverit osiosta.
1.Joh.4:9-10
attor

Re: Turun kevätfanatic?

Viesti Kirjoittaja attor »

Moi Vilho! Mitä kuuluu?

Mä oon menos pelailee masiinaa ainaki. Tuu sääki ja ota smigi mukkaa. :)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Runelord Ginit

Hyvää kai tässä kuuluu, tosin kiirettä pitää kuten ennenkin.

Pelailemaan onehtinyt tasan yhtenä iltana tämän vuoden puolella...

Masiinassa näytti tuo osallistujalista siltä, että on aikas kylmää kyytiä tulossa meikäläisen cygnareille ja orborostakaan en varmaan maaleihin ehdi väsäämään... Pitäisi ehtiä pari peliä reenailemaan noita skenaarioita läpi, että pystyisi edes kaatumaan saappaat jalassa ja kehitellä cyggeille hieman vähemmän ampuva lista, jotta ei mene 10min/vuoro pelkästään ampumiseen. Lisäksi pitäisi opetella kaiken maailman reinforcements sääntöjä, eikä olisi pahitteeksi saada figuja maalatuksikaan... eli summa summaruman täytyy varmaankin ilmoittautua masiinaan:)

Oletkos missään välissä ennen turneeta Salon suunnalla, jos pääsisit vähän sparrailemaan?

Ja koetetaan houkutella ainakin Smigi mukaan!
attor

Je!

On tos pari vähemmälläkin kokemuksella osallistuvaa listas täl hetkel, ainakin mun käsittääkseni. Mut kova taso varmaan kyl yleisesti tulee olemaan. Itekkään en oo reinforcementseilla pelannut vielä yhtään peliä. Mutta periaatteessahan ne on 10p tavaraa listoihin lisää mitä käytetään niissä kahdessa skenaariossa. Putkahtavat peliin toisella vuorolla kentänlaidalta rajatulta alueelta. Jakit tais saada 3 focusta tullessaan. Juu, 50p listaan kannattaa ottaa vähän jotain melee jumitustakin. :)

Ens viikon pe-la oon ainakin salon suunnas kun ois appiukon 60v kemut. Perjantai voisi keretä pelaamaan.
Runelord Ginit

Ens perjantaina menee 22 asti töissä ja lauantai- sunnuntai kokonaan, joten taisi jäädä nuo välistä. Smigin kanssa sovittiin matsia ens tiistaille, joten kyllä tässä edes vähän pääsee reenaamaan. Onkos teillä Turun suunnalla mahdollisuus pelailla? Äkkiä tästä jonain kauniina iltana sinnekin päin voisi ajella muutaman pelin vääntämään. Itellä ois 16 ja 17 päivä vapaapäivät ja silloin ainaki onnistuisi.
attor

Runelord Ginit kirjoitti:Ens perjantaina menee 22 asti töissä ja lauantai- sunnuntai kokonaan, joten taisi jäädä nuo välistä. Smigin kanssa sovittiin matsia ens tiistaille, joten kyllä tässä edes vähän pääsee reenaamaan. Onkos teillä Turun suunnalla mahdollisuus pelailla? Äkkiä tästä jonain kauniina iltana sinnekin päin voisi ajella muutaman pelin vääntämään. Itellä ois 16 ja 17 päivä vapaapäivät ja silloin ainaki onnistuisi.

Je, no joskus toiste. Maanantaisin pelataan aina masiinaa elämän sanan tilois ja torstaisin satunnaisesti 1800 alkaen. Keskiviikkosin fantasiapelien tiloissa onnistuu kans masinoinnit klo 1600-2000. Ja saisin kyl varmaan lainattuu omaankin käyttöön ordolta pöydän.
smigi

Viesti Kirjoittaja smigi »

Joo-o, eilen kyllä huomasi että pieni tauko sai aikaiseksi sen että jopa noiden vanhojen figujen osalta unohtui hyödyntää kaikkia ominaisuuksia. Siihen vielä lisäksi päälle nuo täysin uudet figut...

Mutta asiaan, mulla on ollut kyllä harkinnassa tuo fanaticci vaikka en nyt ole vielä ilmoittautunutkaan. Muutama juttu kuitenkin askarruttaa:
- Divide and Conquer (both lists must be played twice)
Tarkoittaako tuo että on pakko olla 2 listaa vai riittääkö 1? Jos pitää olla 2 niin saako samoja figuja olla eri listoilla? Ja saako reinforcementit olla samat molemmilla listoilla? Mulla olis nyt yksi suht toimivalta vaikuttava 50p lista eGaspyn ympärille jo valmis, mutta toisesta listasta tulee melko jakkipainotteinen jos samoja figuja ei saa olla kahdessa listassa.

Vois kyllä koittaa pelata vielä hiukan ennen tuota turnausta että ei ole ihan sormi suussa noiden figujen kanssa. Keskiviikko nyt tulee hiukan liian aikaisin kun huomasin vasta tänään tämän keskustelun :). Maanantait on myös mun osalta täysin poissuljettuja mutta mun luo kyllä pääsis perjantaina pelaamaan, tosin pelipöytää ei löydy. Tai sitten ens viikolla maanantait poislukien voisi myös Turkuunkin tulla jos ei Vilho pääse tiistaina kerholle.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
attor

smigi kirjoitti:Joo-o, eilen kyllä huomasi että pieni tauko sai aikaiseksi sen että jopa noiden vanhojen figujen osalta unohtui hyödyntää kaikkia ominaisuuksia. Siihen vielä lisäksi päälle nuo täysin uudet figut...

Mutta asiaan, mulla on ollut kyllä harkinnassa tuo fanaticci vaikka en nyt ole vielä ilmoittautunutkaan. Muutama juttu kuitenkin askarruttaa:
- Divide and Conquer (both lists must be played twice)
Tarkoittaako tuo että on pakko olla 2 listaa vai riittääkö 1? Jos pitää olla 2 niin saako samoja figuja olla eri listoilla? Ja saako reinforcementit olla samat molemmilla listoilla? Mulla olis nyt yksi suht toimivalta vaikuttava 50p lista eGaspyn ympärille jo valmis, mutta toisesta listasta tulee melko jakkipainotteinen jos samoja figuja ei saa olla kahdessa listassa.

Vois kyllä koittaa pelata vielä hiukan ennen tuota turnausta että ei ole ihan sormi suussa noiden figujen kanssa. Keskiviikko nyt tulee hiukan liian aikaisin kun huomasin vasta tänään tämän keskustelun :). Maanantait on myös mun osalta täysin poissuljettuja mutta mun luo kyllä pääsis perjantaina pelaamaan, tosin pelipöytää ei löydy. Tai sitten ens viikolla maanantait poislukien voisi myös Turkuunkin tulla jos ei Vilho pääse tiistaina kerholle.
Morjes.

Joo, mun käsittääkseni on mahdollisuus pelaa yhtäkin, pitää varmaan viel varmistaa teemult. Mut jos pelaa kahta niin on tosiaan sit pelattava molempia kahdesti. Kahdessa listassa saa olla samoja modeleita paitsi charactereita, eli ei saa tartarusta/dj:tä/jne molempiin listoihin.

http://privateerpress.com/files/SR2012_Rules_V1.3.pdf
Runelord Ginit

Jos on kaksi listaa pakollista, niin tekee kyllä tiukkaa. Koetan nyt saada yhdenkin maaleihin...
Tuo vierailu maanantaimasinointiin Turkuun 16.4. saattaisi näillä näkymin onnistua. Varmistuu tässä huomenna.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Sattu osumaan topicci silmään niin vastaanpa suoraan tänne. Teoriassa Divide&Conquerissa on pakko pelaa kahta listaa (jollain castereillä/faktioilla voi olla tehokkaampaa pelaa yhtä sikahyvää aina kuin kahta hyvää), mutta jos tämä on muodostumassa esteeksi osallistumiselle, niin siitä voidaan joustaa. Eli mieluummin kaksi listaa kuin yksi, mutta kuitenkin mieluummin jätkät pelaamaan yhdellä listalla kuin ei ollenkaan.

Tervetuloa vaan mukaan!
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Runelord Ginit

TheEmu kirjoitti:Sattu osumaan topicci silmään niin vastaanpa suoraan tänne. Teoriassa Divide&Conquerissa on pakko pelaa kahta listaa (jollain castereillä/faktioilla voi olla tehokkaampaa pelaa yhtä sikahyvää aina kuin kahta hyvää), mutta jos tämä on muodostumassa esteeksi osallistumiselle, niin siitä voidaan joustaa. Eli mieluummin kaksi listaa kuin yksi, mutta kuitenkin mieluummin jätkät pelaamaan yhdellä listalla kuin ei ollenkaan.

Tervetuloa vaan mukaan!
Kiitokset vastauksesta ja kutsusta mukaan vaikka vain yhdellä listallakin. Vaikka lista olisi kuinka hyvä, niin sen verran vähän on toistaiseksi pelikokemusta, että aikas vastaantulijoita sitä ollaan joka tapauksessa. Hyvä jos muistaa yhdestä omasta listastaan suunnilleen kaikki jutut:) Kahta listaa maalatuilla figuilla saattaa olla ainakin itselle hieman vaikea ehtiä saamaan kasaan, mutta katsotaan mitä saadaan aikaiseksi yön pimeinä tunteina maalauspöydän äärellä ensi viikolla...
smigi

Viesti Kirjoittaja smigi »

Joo mullakin kyllä maalauspöytä kutsuu kun pitää saada vielä viimeisteltyä noi yhdenkin listan figut ja alkuperäiset banet maalata vielä uusiksi. Jos haluan saada toisenkin listan niin pitää maalata vielä enemmän, tosin tilanne ei ole ihan niin toivoton kun kerran saa olla samojakin figuja listoilla käytössä.

Joten näyttää hyvältä sen suhteen että voisi kyllä osallistua tuonne fanaticciin sitten.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”