Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Jaaha. En näköjään ole tulossa tänään. No, vain lahjattomat harjoittelevat.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Oon menossa silti. Maalailen noita uusimpia nappeja, jos ei sinne jengiä ala kuulumaan ennen seiskaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- GreenMeanie
Mäkin tulen vasta kuuden jälkehen.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mä yritän tulla paikalle viiden jälkeen, mutta saa nyt nähdä mihin aikaan töistä pystyy lähtemään.
Moro.
Mites PK seudun kavereilla on suunnitelmissa Turkkusen Fanaan? Oletteko menossa millaisella porukalla? Mua kiinnostaisi hieman lähteä pelailemaan pitkästä aikaa.
Mites PK seudun kavereilla on suunnitelmissa Turkkusen Fanaan? Oletteko menossa millaisella porukalla? Mua kiinnostaisi hieman lähteä pelailemaan pitkästä aikaa.
Rats keep running!
- GreenMeanie
Mä en pääse tänään, mut siel on sulle pari söpöä tyttöä odottamassa, laita kymppi purkkiin tutustuakses.JArrow kirjoitti:Mä yritän tulla paikalle viiden jälkeen, mutta saa nyt nähdä mihin aikaan töistä pystyy lähtemään.
Ja kun maanantaina sanoin etten enää osta figuja ennen kolossaaleja, kusin sen jo.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mä oon muuten menossa taas ennen neljää. Ja olen menossa myös Fanaticiiin. Kyytiasioista ei ole vielä hajua.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Ei pääse, ei. Fanaatikkoon olen kyllä menossa.
-
Der Dexter
multa jää peli-ilta väliin,sekä myös fanaatikko, kun kerta pe-ma täynnä töitä olosuhteiden pakosta...
Mutta se brittein 4. pelaaja on vieläkin hakusessa, tarvittais sellainen asap...
Mutta se brittein 4. pelaaja on vieläkin hakusessa, tarvittais sellainen asap...
Aliquando Insanire Iucundum Est
GreeMeanien Ai niin, olisi voinut muistaa napata ne mukaan, no ensi viikolla sitten.
Charad, petskules Mä ajattelin olla myös fanatickiin menossa, mutta en voi auttaa juuri kyydeissä. Tai siis menen Turkuun jo perjantaina, ja periaatteessa voin tarjota kyydin takaisin, mutta aikataulu on aika kiireinen, koska mun pitäisi olla jo vähän ennen seitsemää takaisin helsingissä.
Charad, petskules Mä ajattelin olla myös fanatickiin menossa, mutta en voi auttaa juuri kyydeissä. Tai siis menen Turkuun jo perjantaina, ja periaatteessa voin tarjota kyydin takaisin, mutta aikataulu on aika kiireinen, koska mun pitäisi olla jo vähän ennen seitsemää takaisin helsingissä.
Ketkäs kaikki on yleensäkään lähdössä Turkuun?
Mä voin tietty ottaa auton jos tarvitsee. Mulle kyllä toisaalta voisi kelvata tuo Janinkin aikataulu, kun on pe vapaana töistä ;) Heitetäänhän joku järkkäys kasaan tästä.
Lähdössä ilmeisesti tällä hetkellä JArrow, petskules, Charad, Merimetsä, (GreenMeanie?), Muita?
Näyttäisi tällä hetkellä menevän yhteen autoon.
Mä voin tietty ottaa auton jos tarvitsee. Mulle kyllä toisaalta voisi kelvata tuo Janinkin aikataulu, kun on pe vapaana töistä ;) Heitetäänhän joku järkkäys kasaan tästä.
Lähdössä ilmeisesti tällä hetkellä JArrow, petskules, Charad, Merimetsä, (GreenMeanie?), Muita?
Näyttäisi tällä hetkellä menevän yhteen autoon.
Mä voisin olla jopa näillä näkymin lähössä, jos johonkin autoon mahtuu. En valitettavasti voi lähteä perjantaina, kun pitää yksi helvetin koulutyö yrittää saada kasaan.petskules kirjoitti:Ketkäs kaikki on yleensäkään lähdössä Turkuun?
Edellisestä huolimatta oon muuten huomenna tulossa kerholle. Mestoilla vaikkapa klo 17 tai ehkä aiemminkin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mä en ehdi huomenna.
-
Der Dexter
oon tosissaan illan töissä, elikkäs en pelailemaan tällä viikolla selviä...
- GreenMeanie
Edittinä: Empäs pääsekkään tulemaan. Kivakiva.
Celebdae no mä tuun sitten sun kanssa testaamaan Turun listoja. Jos vaikka saisi päätettyä edes kummalla armeijalla lähtee... Yritän jossain viiden jälkeen olla paikalla.
Mikäs on kiinnostus huomiselle?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
-
Der Dexter
kova, pitkästä aikaa selviämässä pelailemaan.
pitäiisi ne brittilennot varailla yms...
pitäiisi ne brittilennot varailla yms...
Polakkien mailla muutaman sataa kilometria etelässä.
Mä oon kanssa tulossa paikalle, tosin väärää peliä pelaamaan. Mihin aikaan paikalla on joku avaimien kanssa, vai onko ollenkaan?
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho