Zymeth kirjoitti:Itse olen suht tyytyväinen mutiaisista kuultuihin huhuihin, eihän ne osu edes ladon seinään, mutta kyllä ne sitkeiltä tuntuu.
No big mutantit on WS3 BS2 S6 T4 W3 A2 mokuja. Ei niille kukaan 'firearmsia' osta (huonompi bolter joka räjähtää nakeille, jees) mutta big stubberit muuttuvat niillä assault 3 aseiksi mikä voi olla ihan ok tietyssä mielessä. Fisti hoitelee ne mutta minkäs teet.
8 pisteen kaartilaista ei kyllä sulata kirveelläkään, mutta joukkojen koko on sentään 5 - 15 miestä johon saa mukaan vielä agitaattorin (+1 A & LD) ja chaos championin. Kaikille saa kyllä Rhinon/chimeran alle mutta muuttuu silloin fast attackiksi.
Spawnit on hauskoja, WS2 S5 T5 W2 Ad6 mutta ne vievät heavy supportin slotin. Otatko mieluummin Leman Russin, Defilerin, Basiliskin vai spawneja?
Per(u)s metantit vaikutti aika kehnoilta (meillä on aseina cc weapon ja frag kranut, WAU!) ja koska troop choice menee niin huonot close miehet joille voi ostaa esimerkiksi T4:n ei ole kauhean kova juttu. Minkäänlaista tuliasetta ei tainnut saada.
LatD on ainakin armeija joka ei ole ylikellotettu. Kyllä siitä jonkinlaisen ilmestyksen saa aikaiseksi ja kaipa sitä voi kokeilla kun ostelee jostain Cadianeja. Kauhean mielelläni käyttäisin Scavvyja mutta myin jo figuni piis.
"Malja kansainväliselle kommunistis-kapitalistiselle salaliitolle, johon olen aina halunnut kuulua."
Moh Kohn: Tähtijaosto (kirj. Ken MacLeod)