"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaaosritareista bloodcrushereita?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Kaaosritareista bloodcrushereita?

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Elikkäs lompakko ei anna periksi oikeille figuille, joten vaihtoehtoja. Paketti kaaoksen ritareita ois osissa, kellään kokemuksia näistä? Tuleeko mitään?
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Remos

Re: Kaaosritareista bloodcrushereita?

Viesti Kirjoittaja Remos »

Kaaosritareista crushereita? Ei kuulosta kovinkaan lupaavalta..
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

aika paljo saat käyttää stuffia ja plastic cardia et saat hepoista tarpeeks isoja...sit vaan letterit selkään.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Minä haluaisin nähdä bloodcrushereilla ratsastavia kaaosritareita.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Oisko ollu vuosi sitte Espoossa kun turnauksessa oli kolme-neljä space wolf pelaajaa chaos knight-thunderwolffeilla, eiköhän ne siis sellaselle pelaajalle kävis myös bloodcrushereista. Onhan se "vähän" laimeata suoraan boksista tai vaan ratsastajaa vaihtamalla... Eikös ne ole muovia ne crusheritkin? Jos ei innosta, niin sit vaan prisman tms leluosastolle tutkimaan Fleisch-leluja, jollain lampaalla tai koiralla ratsastavista bloodlettereistä tykkää kaikki. Kunhan et maalaa turkkia uusiksi.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Fixu

Viesti Kirjoittaja Fixu »

olisi ehkä helpompi skulptata se kokonaan itse, minun mielestä on näääääin paljon eroa bloodcrusherilla ja hevosella.
Mutta miniwargamingin battle reportissa olen nähnyt maalipurkkien päällä ratsastavia bloodlettereita. Näin saat, jos et crushereita, niin ainakin hienot maalipurkit=D
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”