"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Adepticon 2012

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
HerraMauno

Adepticon 2012

Viesti Kirjoittaja HerraMauno »

Elikkä jenkeissä on juuri alkanu niiden isoin turnaus, jossa muistaakseni on noin 250 pelaajaa, yksi niistä on meidän oma Haizzelhof. Tapahtumaa on todella mielenkiintoista seurata varsinkin, jos tietää mitä jenkkien 40k maailmassa tapahtuu. Oikeastaan ainoa syy, miksi olen nyt kirjoittamassa tätä on se, että niillä on ongelmia streamaamisen kanssa. Tänään pelataan ensimmäiset neljä kierrosta, joidenka perusteella valikoituu 16 pelaajaa, jotka pelaavat sunnuntaina finaaleissa.

Pari linkkiä streamin katsomiseen:

http://www.ustream.tv/channel/adepticon
http://www.ustream.tv/channel/the-indep ... characters
Haizelhoff
Valvoja

Re: Adepticon 2012

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

ihan kauhee turnaus oli. Dark eldarit menu 1-3. Ekaks turpiin mech kaartilt, voitto ba:lt, turpaan gekoilt ja sit viel tiebreakeril turpaan wuffeilt ku kutosvuoro swingas varsinaiset objet tasuriin. Mun hermostuneet kasvot ja suomi-lippiksen voi ehkä sielt bongata. Mut oikeesti, hauska turnaus ja kauniita armeijoita. Mun tärkein työ on viel sunnuntaina edessä, ku vähän vakoilen etc tiimille finaalei. Suosittelen katteleen niit matsei
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Mites jenkkiskene eroaa totutusta? Kiinnostaa vain noin tietää eri pelikulttuureista, eli miten pelaajat pelailee, suhtautuminen peliin jne.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Haizelhoff
Valvoja

sportsmanship on ehk vähän hassuu ku vastapelaajat olettaa et sä muistutat niitten virheistä tai et sä annat niitten korjata liikkeitä jälkikäteen. Riippuu toki ihmisest. Objet laitetaan alotusheiton jälkeen, joka on aika naurettavaa imo, mut onneks en oikeen niit alotuksii saanu. Maastoo on aika vähän, paljon kukkuloita jotka ei oo 'varsinaista terrainii. Isoin ongelma mulle oli et ne kukkulat ehk autto losblockaa rhinoi,mut mun deldareille ei ollu losblockii tarjol. En osaa sanoo pelaajien tasost ku painin siel muksuliigas itekki. Ei mua nyt ainakaan millään mestaristrategioil yllätetty. Jenkit on kyl paljon mukavempii ihmisii ku me. Randomit tarjoo aamiaisen jne..
Aven

Viesti Kirjoittaja Aven »

Malkuth

Viesti Kirjoittaja Malkuth »

Kunnon 40k-narkkarit kuten allekirjoittanut katsoo heti fanaticin päälle streamina adepticonin finaalit... =D

EDIT: Plääh, ei tää toimikaan enää. Jää finaali näkemättä.
Viimeksi muokannut Malkuth, Su 22.04.2012 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Malkuth kirjoitti:Kunnon 40k-narkkarit kuten allekirjoittanut katsoo heti fanaticin päälle streamina adepticonin finaalit... =D
Näistä puuttuu kunnon mehustelevt selostajat Mtg Pro tourien tyyliin.
Aven

Viesti Kirjoittaja Aven »

Noi on jenkit on kyllä paskoja, finaalissa brad antaa master strategistilla pureille ja dredille scoutin ja out flankkää ne, tonyy vastaan jolla ei oo kun rhinoja ja marsuja. Nicely done!
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Aven kirjoitti:Noi on jenkit on kyllä paskoja, finaalissa brad antaa master strategistilla pureille ja dredille scoutin ja out flankkää ne, tonyy vastaan jolla ei oo kun rhinoja ja marsuja. Nicely done!
Oli vissiin sit kuitenkin voittanu?
Haizelhoff
Valvoja

grandel tais olla communion auttamas ressuihin. Tony hyödyns keskikentän losblockii piilottaan tankkei ja infantryy. Reserveil brad pääs purkaan pakkaa aika kivasti. Ei toi gk mikään mun lempilista ollu mut imo ihan hyvä veto toi outflank. Tony pelas tosi ennalta-arvattavasti. Jopa mä tajusin koko ajan mitä se haki, mut ehk se listaki on aika simppeli
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”