BA turnaus listat nykyään?
BA turnaus listat nykyään?
Kyselisin hieman mielipiteitä/kokemuksia että millaisia ovat nykyiset Blood angelsien turnaus listat?
Itse en ole nähnyt pahemmin mitään turnaus BA pitkään aikaan, niin oli pakko tänne laittaa puheen aiheeksi.
Itse en ole nähnyt pahemmin mitään turnaus BA pitkään aikaan, niin oli pakko tänne laittaa puheen aiheeksi.
- Half-breed
Re: BA turnaus listat nykyään?
Parkkipaikat täynnä meltoja näyttäisi olleen viimeaikoina yleisin näky. Tosin olen myös nähnyt hyppyreppulistaa pelattavan ihan menestyksellä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Cor Leonis
Mephiston, 1-2 lantikkaa (redeemeriä taitavat pelata), 1-2 assault terminator ryhmää, 2 sanguinary priestiä, kasa assault marineja n. 30-40. Librarian drediäkin vastaan pelasin FTC-turnauksessa. Toinen lähestymistapa on sitten pelata parkkipaikaa predatoreilla, speedereillä, razoreilla ja rhinoilla.
Pora on miehen sielu.
Sovitaanko niin että pelataan Mephistoa ja sit mitä halutaan, kirjassa on aika paljon kaikkee hyvää ja kivaa.
-
HerraMauno
Sovitaanko, että kaikki ottaa nykyään ihan cronien iloks vähintään yhen furioson blood taloneil, ne käytännös automaatisesti syö scarab ryhmän yhes closis phases.
NjT:ssä kaikki BApelaajat vois pelaa tommosta härveliä. Ihan Joonan mieliks.HerraMauno kirjoitti:Sovitaanko, että kaikki ottaa nykyään ihan cronien iloks vähintään yhen furioson blood taloneil, ne käytännös automaatisesti syö scarab ryhmän yhes closis phases.
Olin 1500pts turnauksessa listalla, jossa oli librarian, 2 assault squadia meltoilla razorbackissä, baal predator sekä 6 dreadnoughtia. 1500pts. Pienillä muutoksilla saisi listan muutettua muotoon librarian, 3 razoriryhmää sekä 6 dreadnoughtia joista yhdellä on podi. Voidin Deathwingin sekä massaörkit, mutta hävisin Black Templareille koska peli jatku vuorolle 7 (vuoroilla 5 ja 6 olisin voittanut). Turnauksessa oli tosin kaikki tehtävät Victory Pointteja (5 edikassa kuitenkin).HerraMauno kirjoitti:Sovitaanko, että kaikki ottaa nykyään ihan cronien iloks vähintään yhen furioson blood taloneil, ne käytännös automaatisesti syö scarab ryhmän yhes closis phases.
Voisin kuvitella pelaavani 6 dreadnoughtia myös oikeissakin turnauksissa oikeilla kompeilla, on siinä kuitenkin 3 scoring unittia..
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.