WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
-
Der Dexter
Re: WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
hyvä se on nyt huomata, ettei käynyt nolosti sitten lauantaina...
Aliquando Insanire Iucundum Est
No lauantaina ois vaan voinu dropata ne listasta ja pelata vajaalla listalla. Nyt täytyy kehitellä jotain uutta ja fiksua tilalle ja maalataki ne. Ei oo helppoo...Der Dexter kirjoitti:hyvä se on nyt huomata, ettei käynyt nolosti sitten lauantaina...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "

Tommonen lötkö insiderissä.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Noh, ainakin tuon mukaan se on Gargantuan eikä Dire Trolli joten Mulg saa edelleen pitää fluffissa esiintyneen "isoimman Dire Trollin" tittelinsä :P Yllättävän hyvin vielä pysyy basen sisällä verrattuna joihinkin Kolossaaleihin, toivottavasti Woldwrath on vastaavalla tavalla hillitty mutta siltä voimakkaan oloinen...
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
TheEmu kirjoitti:
Sweeetttt....
Vieläpä sopiva nimi!
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
lol mä oonki vitsailu et trollit sais jonku vuoren joka vaan tiputetaan pöydälle :D ne tosiaan teki semmosen :DTheEmu kirjoitti:
edit: mun rahat vaan loppuu tänä vuonna/kesänä/syksynä kun pitää hommaa sekä merkkien että trollien jättijutut, tuplana. mahollisesti viel se khadorin jötkö ihan sen takii et on niin iso+warcäster joka combottaa assassiinien että sen superjaskan kans ja mekaanikko et voi tuoda sen(superjaskan myös pelipöydälle...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- Ihme_apina
Miksi tota kuva piti quotee kaks kertaa?
voi quotee pelkkää tekstiä tai jättää kommentoimatta...
voi quotee pelkkää tekstiä tai jättää kommentoimatta...
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
-
Der Dexter
ku se on vaan niin komia? vitsihän ois olu quoteta se vielä kerran, mutta sotun säännötkin periaatteessa tulee vastaan...santso kirjoitti:TheEmu kirjoitti:
tavaraa ja kuvia
Aliquando Insanire Iucundum Est
No et oo ainoa... Iteki mieti että pitääskö jokaaselle mun factiolle hommata kolossaali ja sitte hommata uudet muoviherkut menothille, errantit ja knightit ja uudet 'jackit, pihkura jos kesän/syksyn aikana tuloo khadorin ja cygnarin kakkos 'jacki boxit, nii kyll rahaa palaa ja pahasti..edit: mun rahat vaan loppuu tänä vuonna/kesänä/syksynä kun pitää hommaa sekä merkkien että trollien jättijutut, tuplana. mahollisesti viel se khadorin jötkö ihan sen takii et on niin iso+warcäster joka combottaa assassiinien että sen superjaskan kans ja mekaanikko et voi tuoda sen(superjaskan myös pelipöydälle...
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
- GreenMeanie
Ainakin cygnarin uus kitti on adepticonissa esillä.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
jotai voi kiinnostella -10% boobstepista tän viikon koodilla HUHTI10PROS
Vielä kun olis ilmaiset postit Ahvenanmaalta, niin mikäs tässä olis tilaillessa!
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Tai vielä kun olisi haluamiani tuotteita jossain muussa tilassa kuin "toimitus 20 päivää", koska niitä saa tunnetusti odottaa ties kuinka kauan.
affenanmaata ei tuu ainakaan näillä näkymin, pistäkää privaa jos haluatte että tarkastelen toimittajan saldoja. Ne tulee viikossa jos heillä vaan niitä varastossa.
Fanaticissä, Juhon ja Teron matsissa tuli vastaan tilanne, että voiko stealthin vuoksi ohi menevä kuti/magia osua meleessä toiseen jätkään. Ruulasin, että ei voi, koska "hitting another model in melee" puhuu, että alkuperäinen attack roll rerollataan uuteen kohteeseen ja ei voida rerollata jotain mitä ei oo alunperin rollattu.
Pistin foorumille kyselyä asiasta ja kävikin ilmi, että ruulasin väärin päin. Siis stealthin vuoksi ohi menevä kuti voikin osua toiseen jantteriin meleessä. Tiedetäänpä pelata oikein tulevaisuudessa.
Ei vieläkään sovi mun järkeen miten rerollataan jotain mitä ei oo heitetty, mutta näillä mennään.
Pistin foorumille kyselyä asiasta ja kävikin ilmi, että ruulasin väärin päin. Siis stealthin vuoksi ohi menevä kuti voikin osua toiseen jantteriin meleessä. Tiedetäänpä pelata oikein tulevaisuudessa.
Ei vieläkään sovi mun järkeen miten rerollataan jotain mitä ei oo heitetty, mutta näillä mennään.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mä oon jotenkin järkeillyt niin, että se alkuperäinen rolli tapahtuu, mutta se menee automaattisesti ohi tuloksesta riippumatta. Pitää vielä katsella mitä säännöissä todella puhutaan automisseistä..TheEmu kirjoitti:Ei vieläkään sovi mun järkeen miten rerollataan jotain mitä ei oo heitetty, mutta näillä mennään.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
no tero sai maistaa OMAA LÄÄKETTÄ
No eipä tässä mitään väärää tapahtunu. TO teki ruulauksen, joka päti turnauksen ajan, mutta turnauksen päätyttyä todetaanki että näin se meneekin. Just niinku kuuluuki.Chromeoo kirjoitti:no tero sai maistaa OMAA LÄÄKETTÄ
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Kaapelikala
Tuossa on siis pointtina "automatically misses". Eli periaatteessa se heitetään, mutta se epäonnistuu aina. Tuloksesta riippumatta.TheEmu kirjoitti:Fanaticissä, Juhon ja Teron matsissa tuli vastaan tilanne, että voiko stealthin vuoksi ohi menevä kuti/magia osua meleessä toiseen jätkään. Ruulasin, että ei voi, koska "hitting another model in melee" puhuu, että alkuperäinen attack roll rerollataan uuteen kohteeseen ja ei voida rerollata jotain mitä ei oo alunperin rollattu.