"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malifaux

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Hammerheart

Re: Malifaux

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Sääntömuutoksia Bury-mekaniikkaan ja Dreameriin. Näyttää erittäin hyvältä minusta.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Järkevöittää ainakin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Pääsiänen saapuu ja Wyrd pukkaa kaikkea side relise tavaraaq ulos:

http://www.wyrd-games.net/content.php?1 ... e-Gremlins

Melko mainiota menoa.
Hammerheart

Mites, Ropecon lähestyy kuin juna. En tiedä onko jo myöhäistä yrittää järkätä jotain sinne, mutta jos ei ole, niin onko ihmisillä kiinnostusta Malifaux-turneeseen?

Toinen mitä olen funtsinut, niin kun Fantasiapeleillä Malifauxta kuitenkin on valikoimassaan, niin olisiko ihmisillä kiinnostusta jo yrittäisi Fantsun pelitilaan saada turnausta pystyyn? En ole siis vielä sieltä päästä kysellyt, kun ajattelin että ensimmäiseksi kannattaa kysyä tulisiko kukaan moiseen häppeninkiin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
NorjanPaavi

Joo kyl on NP mukaan kaikkiin tapahtumiin joihin vaan aikataulu sopii. Tarvittaessa minulta ja moljalta löytyy yhteensä 2 settiä näitä clips viemäreitä.
Silveri

Pitääkö hiljaiselosta tässä ketjussa päätellä, että turnausta ei kannata järjestää, kun ei saada pelaajia? Henk. koht. nimittäin pyörittäisin mieluummin vaikka Carnevalen demoa, kuin olisin mukana järkkäämässä Malifaux-turnausta kolmelle hengelle, joista kaksi olisi järkkäreitä.
NorjanPaavi

Silveri kirjoitti:Pitääkö hiljaiselosta tässä ketjussa päätellä, että turnausta ei kannata järjestää, kun ei saada pelaajia? Henk. koht. nimittäin pyörittäisin mieluummin vaikka Carnevalen demoa, kuin olisin mukana järkkäämässä Malifaux-turnausta kolmelle hengelle, joista kaksi olisi järkkäreitä.
Tämä on täysin totta. No joka tapauksessa jos vain mahdollista niin jos edes muutama peli onnistuisi? Voisin nimittäin jo sen takia tulla pyörähtämään vinossa. Toki tuo Carnevalenia voisi tulla kokeilee.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Ehkä joku organisoitu Malifaux tuokio -conin aikana.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Tiedän kyllä tapahtuman, jossa aiotaan pelata molempia ei-turnausmuotoisesti...
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Silveri

Mutta kun pirulainen menee niin lähelle muuttoani ja eikös se ole jo melko lailla täyteen buukattukin?
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

Conissa vois kyllä pelailla porukalla.Ja jos 1-vs-1 pelit tuntuis liian tavalliselta, voisi ottaa 2-vs-2 matsinkin, jos pelaajia ja innokkaita on.
Tarkennusta hieman norjan paavin aiempaan kommenttiin noista t-clipseista: 2 laatikolla viemäreitä saa yhden kentän kasaan. Hyvä tietää, jos ei ole tuotteen kanssa tuttu.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Silveri kirjoitti:Mutta kun pirulainen menee niin lähelle muuttoani ja eikös se ole jo melko lailla täyteen buukattukin?
Ei se nyt vielä tappiin asti ole. Pelipöytäpaikkoja on päivän tiedon mukaan vapaana toisenkin käden sormille. Sänkymajoitukseen myydään viimeisiä. Tosin tässäkin on vielä sumplimisvaraa. Paikalliset ja nuoret ovat lupautuneet säätämään tarvittaessa omaa majoitusmuotoaan vanhojen, vaivaisten ja ulkomaalaisten eduksi.

Sekaan vain jos suinkin onnistuu. Tilaisuus ei toistu ihan lähitulevaisuudessa.

(Meillä on muuten myös laatikollinen clipsejä varastossa...)
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Dolmot kirjoitti:
Silveri kirjoitti:Mutta kun pirulainen menee niin lähelle muuttoani ja eikös se ole jo melko lailla täyteen buukattukin?
Ei se nyt vielä tappiin asti ole. Pelipöytäpaikkoja on päivän tiedon mukaan vapaana toisenkin käden sormille. Sänkymajoitukseen myydään viimeisiä. Tosin tässäkin on vielä sumplimisvaraa. Paikalliset ja nuoret ovat lupautuneet säätämään tarvittaessa omaa majoitusmuotoaan vanhojen, vaivaisten ja ulkomaalaisten eduksi.

Sekaan vain jos suinkin onnistuu. Tilaisuus ei toistu ihan lähitulevaisuudessa.

(Meillä on muuten myös laatikollinen clipsejä varastossa...)
Juu - ja jos se korsumajoitus onnistuu niin minä nukun kyllä siellä kääriytyneenä vilttiin teräskypärä päässä, enkä jaksa uskoa että kesäoloissa lämmitetyssä (?) mökissä se lattialepäily makuupussissa kovin kaameaa voisi olla.

Ehdottomasti mukaan jos mitenkään onnistuu, ei voi mennä pieleen.
Positive

Viesti Kirjoittaja Positive »

Hei! Minä olisin taas tulossa conissa käymään jos vaan raha ja aika sallii. Otan mielelläni fauxit matkaan jos siellä pelaillaan :)
NorjanPaavi

Oho Wyrdi on pitkästä aikaa saanut jotain uutta kamaa esille. Jotenkin kesän julkaisuja on odottanu.

http://www.wyrd-games.net/showthread.ph ... -to-Gencon

Dreamerin Avatari on ihan hauska ja onnistunu.
Samaten Weaver widow on on passelin näköinen
Lenny tässä on tullut odoteltua, mutta jotenkin figu jättää kylmäksi? Kuva antoi odottaa hieman enemmän. Toki kyllä se varmaan tulee hankittua Ophelian seuraksi. Ei se sysiruma ole.

Mutta jotenkin tuo sääntökirja 1.5 herätti mielenkiintoa. Toki se vain taitaa sisältää uudet v2 kortti päivitykset ja erratat.
NorjanPaavi

Juuri Conin aikoihin Wyrdi julkaissut uusia suunnitelmia Malifauxin suhteen:

http://www.wyrd-games.net/content.php?1 ... n-releases
Aikovat siirtyä metallista -> muoviin ja perinteisestä sculptauksesta -> tietokone sculptaukseen.
Oheisessa linkissä lisää aiheesta ja ensimmäiset kuvat.

Samassa myös uutisia uudesta boxista (uudesta Masterista) Nerverbornille, sekä lisäksi muutamasta uudesta "blisteri" figusta.
Kuva

Mitä Wyrdin uusiin suunnitelmiin tulee, niin hieman varauksella suhtaudun ainakin tuohon tietokone sculptaukseen. Muovi vs. metalli on taas sitten vaikeampi pala miettiä? Asialla ei nyt paljoa oikeasti väliä ole, mutta silti jotenkin vähän harmittaa. Toki mitä tässä vielä valittaa pitänee katsoa rauhassa ja odotella uusia muovi nappeja. Toki nyt tilamaan vain nopeasti vanhaa metalli tavaraa nurkkiin. ;)

Ai niin uudet Neverborn figut kyllä lupaavat hyvää. :) Toki mikään yllätys ei ole että uudessa julkasussa on iso rintaisia naisia. Tästä on tullut ilmeisesti jokin tavara merkki Wyrdille?

Edit: Myös BoLS:sta löytyy mielenkiintoinen teaseri:
http://www.belloflostsouls.net/2012/07/ ... easer.html
Kuva

EDIT2:
Ten Thunders as their own faction
Jee jee!!!
NorjanPaavi

Tripla postaus, mutta ei tunnu missään. Wyrd pukkaa ulos nyt oikein urakalla ja kiusaa joka päivä uusilla kuvilla.

Arkanistien Rail Box + yms. golemit oli hieman laimeita, mutta uusi Guild setti ja mahdollinen Ten Thunder factionina kyl on ihan jees. Toki noi kyl uhmaa aika hyvin herra Newtonia.

http://www.wyrd-games.net/content.php?1 ... ion-Models
Hammerheart

Mä ymmärsin, että Three Kingdoms olisi oma factioninsa ja Ten Thunders olisi sen Outcast versio niin kuin tuo Rail Crew on sen Arcanist versio, eli näitä voi pelata joko omana poppoonaan tai sitten yhdessä alkuperäisistä joukoista. Voin kyllä olla väärässäkin.

Noi Guildin uutuudet on hienoja, mutta ikävä kyllä kumpaakaan ei oikein voi mitenkään saada järjellisesti tänne pohjolan perukoille. Miss Teriouksen saa kun tilaa sadalla dollarilla Wyrdin webbi-kaupasta Gencon-viikonloppuna. Ongelma on 45 dollarin postikulut plus sitten vielä tulli, niin käytännössä figun hinnaksi tulee jotain 50-70 euroa tms. Ja Santanaa ei saa kuin Henchmanit joko auttamalla Genconissa tai sitten järkkäämällä kolme tapahtumaa tämän niiden kesäkamppanjan tiimoilta.
Silveri

Vähän mietityttää tuossa muovissa etenkin Thyndersien kohdalla nuo kovin kapoisilta näyttävät aseet. Toki, voi ne varmaan ehjänä saada koottua, mutta kuinkakohan hyvin kestävät pelikäyttöä, kun muutenkin lentänevät tuulen mukana (jos tosin käyttää wyrdin metallisia base-inserttejä, niin se hieman kompensoi). Samoin nuo tietokonesculptitut näyttävät sisältävän (silikonitissejä lukuun ottamatta) paljon "matalia" detaileja, jotka vaikka ovatkin realistisia, vaativat paljon enemmän maalarilta. Esim. syvemmät hameen/viitan taitokset on helpompi korostaa. Esimerkkinä Ropeconissa ollut heppakroppasekamelska printattu figu, joka ei maalattuna ollutkaan niin ihmeellinen, kun oli suunnittelija mennyt tekemään sen realistisilla mittasuhteilla.

No ehkä mä olen liian oldskool, mutta Carnevalen täysmetallinen sarvikuono vain tuo virneen naamalle sitä hypistellessään.
Hammerheart

Silveri kirjoitti:Vähän mietityttää tuossa muovissa etenkin Thyndersien kohdalla nuo kovin kapoisilta näyttävät aseet. Toki, voi ne varmaan ehjänä saada koottua, mutta kuinkakohan hyvin kestävät pelikäyttöä, kun muutenkin lentänevät tuulen mukana (jos tosin käyttää wyrdin metallisia base-inserttejä, niin se hieman kompensoi).
Kyllähän muovi paremmin kestää kuin metalli. Alkemyn taipuisa muovi salli todella ohuet miekat ja pitkät liuhuvat hännät, jotka olisivat olleet täysin mahdottomia tuottaa metallisina, mutta kuulemma Wyrdin muovi on GW:n kaman kaltaista, eli kovaa. Tahtoo siis sanoa, että jotain ongelmaa saattaa olla, mutta huomattavasti vähemmän kuin jos olisivat metallia.

Fiilis on tietty tyystin makuasia, itse tykkää muovissa siitä, että maali pysyy paremmin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”