Warhammer Fantasy Battle: Tag Team Games
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Warhammer Fantasy Battle: Tag Team Games (11.2.12)
Onko se nyt sit 2400pts vai 2000pts vai mahdollisesti jokin muu pistemäärä? Ja tosiaan jaot voidaan sit arpoa vaikka paikan päällä.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Mie joudun skuuppaamaan ton pelailun. Tuli työhaastattelu just tohon päivälle niin ei oikein sit onnistu
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Saatiin Jani Malmi korttipiireistä korvaamaan Pekua helffeillä. Sitpitäs taas olla hyvis/pahis-tasapaino kunnossa, pelasivat Miika ja Joonas millä sitten haluavat. Mut hei varmistakaa nyt sit vieläs että ootte kaikki tulossa. Ei turhan takia viitti tyttöä raahata sit Karsikkoon istumaan.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Sör-Skaven
Joo viestiteltiin tossa Miikan kanssa ja ollaan tulossa. Jakokin sopii hyvin.Gilaelin kirjoitti:Saatiin Jani Malmi korttipiireistä korvaamaan Pekua helffeillä. Sitpitäs taas olla hyvis/pahis-tasapaino kunnossa, pelasivat Miika ja Joonas millä sitten haluavat. Mut hei varmistakaa nyt sit vieläs että ootte kaikki tulossa. Ei turhan takia viitti tyttöä raahata sit Karsikkoon istumaan.
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
- Lord Mikke
Kas! :)Gilaelin kirjoitti:Saatiin Jani Malmi korttipiireistä korvaamaan Pekua helffeillä. Sitpitäs taas olla hyvis/pahis-tasapaino kunnossa, pelasivat Miika ja Joonas millä sitten haluavat. Mut hei varmistakaa nyt sit vieläs että ootte kaikki tulossa. Ei turhan takia viitti tyttöä raahata sit Karsikkoon istumaan.
Jep, tulossa ollaan, pahikset tulevan Woccipannun ja WC:n liittoumana.
Eli siis klo 12.00 --> olisi pelit?
Peril of Warp
- Sör-Skaven
Re: Warhammer Fantasy Battle: Tag Team Games
Olisiko Joensuussa fabailijoilla intoa pelata tag peli ensi viikolla?
Mietiskelin tässä että semmonen 2400p / pelaaja olisi aika nafti. :)
Mietiskelin tässä että semmonen 2400p / pelaaja olisi aika nafti. :)
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
Kyllähän multa kiinnostusta löytyy, tottakai.
P.S: Meidän pitäis se liigapelikin ottaa jossain vaihees.
Ottakaa.Palmus kirjoitti:
- Sör-Skaven
Vielä sen verran, että ajattelin tagin ajankohdaksi Lauantaita.
- Sör-Skaven
Moro taas, olisiko ihmisillä taas innostusta pelailla tagi peliä seuraavan 2 viikon sisällä?
- Lord Mikke
Pelataan vaikka kaksi. Ja Stormi mukaan, saadaan parempaa hammeria.Sör-Skaven kirjoitti:Moro taas, olisiko ihmisillä taas innostusta pelailla tagi peliä seuraavan 2 viikon sisällä?
Olen puhunut.
Peril of Warp
Ainahan mua kiinnostaa pelata.
- Sör-Skaven
Periaatteessa toi stormikin olisi varmasti hauska näin pitkästä aikaa. Ajattelin että voisi pelailla viikolla 15 (lokakuu), silloin olisi itsellä vapaa viikko.Lord Mikke kirjoitti:Pelataan vaikka kaksi. Ja Stormi mukaan, saadaan parempaa hammeria.Sör-Skaven kirjoitti:Moro taas, olisiko ihmisillä taas innostusta pelailla tagi peliä seuraavan 2 viikon sisällä?
Olen puhunut.
Viikolla kaikki päivät Ma - Pe akselilla sopisivat vallanmainiosti, viikonlopun olen Helsingissä niin siihen on turha ehdotella.
Pelikoko voisi olla se hmm... 2000p. - 2500p. + 25% stormi kirjasesta /pelaaja, tämmönen kivan massiivinen peli mikäs siinä. :)
- Joonas
Jos jostain saan jonkun muun armeijan kuin käpsät niin voisin harkita tuloa SoMiin.
- Lord Mikke
Niin siis mikä viikko?Sör-Skaven kirjoitti:Periaatteessa toi stormikin olisi varmasti hauska näin pitkästä aikaa. Ajattelin että voisi pelailla viikolla 15 (lokakuu), silloin olisi itsellä vapaa viikko.Lord Mikke kirjoitti:Pelataan vaikka kaksi. Ja Stormi mukaan, saadaan parempaa hammeria.Sör-Skaven kirjoitti:Moro taas, olisiko ihmisillä taas innostusta pelailla tagi peliä seuraavan 2 viikon sisällä?
Olen puhunut.
Viikolla kaikki päivät Ma - Pe akselilla sopisivat vallanmainiosti, viikonlopun olen Helsingissä niin siihen on turha ehdotella.
Pelikoko voisi olla se hmm... 2000p. - 2500p. + 25% stormi kirjasesta /pelaaja, tämmönen kivan massiivinen peli mikäs siinä. :)
- Joonas
Pelikoko on mielestäni ihan hyvä, kun pelaajia on kumminkin useampi. 2500pts lisäyksineen kuulostaisi hyvältä. Tai 2000 + haluamansa mörkö :)
Peril of Warp
- Sör-Skaven
Niin siis viikko 15 on lokakuun kolmas viikko. Se on se syyslomaviikko. Ajattelin jotakin arkipäivää fantsussa niin pääsisi alottamaan jo aamulla. :)
Mulle sopii, kunhan ei heti siinä maanantaina. Itte ainakin kun oon silloin vasta tulossa turusta.
Ja 2500p olis mun mielestä aika hyvä, riittävästi pisteitä kunnon mättölordin aikaansaamiseen :D
Ja 2500p olis mun mielestä aika hyvä, riittävästi pisteitä kunnon mättölordin aikaansaamiseen :D
- Sör-Skaven
Army koko päätetty!
2400p /pelaaja + Stormin 25% eli 600p. päälle.
Kenelle sopisi 16.10.2012?? Ajattelin että fantsussa voisi aloitella siinä aamulla jo liikkeen auettua, kun kerran isommasta pelistä on kyse.
2400p /pelaaja + Stormin 25% eli 600p. päälle.
Kenelle sopisi 16.10.2012?? Ajattelin että fantsussa voisi aloitella siinä aamulla jo liikkeen auettua, kun kerran isommasta pelistä on kyse.
Sopii mulle.
- Sör-Skaven
Varaan tuon pöydän tänään. Eli onko salsa saanut armyn lainaan? Vai haluatko vc:llä tai demoneilla tulla pelaamaan?