PORI WHFB LIIGA (II)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: PORI WHFB LIIGA (II)
Dwelver ei tee hallaa enään kiitos "Look Out Sir!" heittojen. Ei ne perus unitit listassani maksa mitään mutta sankarit uniteissa sitäkin enemmän, saadaan Death lorelle namupaloja. Samalla vanhaa kunnon Herohammeria, tosin eipä Empireä pysty pelaamaan ilman etteikö armeijasta löytyisi +5 characteria. No kunhan lämpimikseni johdattelen teitä harhaan näillä puheillani, 6 pegasus heroa kuitenkin tulee listani olemaan täynnä se sotakoneita pilvin pimein. Facta on kuitenkin se etten tiedä itsekkään minkälainen kokoonpano tulee olemaan, odotellaan uuden liigan alkua jolloin listani paljastuu (uskon että minä ja te muut yllätytte).
Doddii, nyt taitaapi olla lista valmiina millä pitänee vetää parit testipelit ja tehdä viimeiset hionnat. Hyvä sanoa kun en peliäkään ole uudella kirjalla pelannut, voiko siis listan teko mennä kerta laakista nappiin?
Taas on tullut spämmäiltyä koko liiga topic täyteen "WHFB Liiga III" tekstiä vaikka mennään viellä kakkosessa. Seuraavaksi varmaan trollailemme tuon yleisenkeskustelun täyteen faba hömppää.
Doddii, nyt taitaapi olla lista valmiina millä pitänee vetää parit testipelit ja tehdä viimeiset hionnat. Hyvä sanoa kun en peliäkään ole uudella kirjalla pelannut, voiko siis listan teko mennä kerta laakista nappiin?
Taas on tullut spämmäiltyä koko liiga topic täyteen "WHFB Liiga III" tekstiä vaikka mennään viellä kakkosessa. Seuraavaksi varmaan trollailemme tuon yleisenkeskustelun täyteen faba hömppää.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
-
Henkka1986
Uusi korjattu ja parempi versio , kertokaa toki mieli piteenne =)
lord:285pst
high Liche Priest, Hierophant 175p
-Level 4 35p
-Dispel Scroll 25p
-talisman of preservations 45p
-280p
Heroes:318pst
Tomb Prince (ken) 100p
-great weapon 6p
-armour of destiny 50p
-shield 2p
-158p
liche priest 70p
-level 2 35p
-lore of light/nehekhara
-105pst
necrotect
-additional hand weapon
-light armour
-60pst
core:714pst
29xSkeleton archer
-174pst
30xSkeleton archer
-180pst
30xSkeleton archer
-180pst
30xSkeleton archer
180pst
special:768pst
28xTomb Guard 308p
-fc 30p
-light armour
-shield
-banner of undying legion 50p
-388pst
3xnecropolis knights 195p
-entombed beneath the sand 15p
-210pst
2x tomb scorpion
-entombed beneath the sand
-170pst
rare:315pst
1xScreaming Skull Catapult
-90pst
-90pst
1xCasket of Souls
-135pst
yht:2400pst
lord:285pst
high Liche Priest, Hierophant 175p
-Level 4 35p
-Dispel Scroll 25p
-talisman of preservations 45p
-280p
Heroes:318pst
Tomb Prince (ken) 100p
-great weapon 6p
-armour of destiny 50p
-shield 2p
-158p
liche priest 70p
-level 2 35p
-lore of light/nehekhara
-105pst
necrotect
-additional hand weapon
-light armour
-60pst
core:714pst
29xSkeleton archer
-174pst
30xSkeleton archer
-180pst
30xSkeleton archer
-180pst
30xSkeleton archer
180pst
special:768pst
28xTomb Guard 308p
-fc 30p
-light armour
-shield
-banner of undying legion 50p
-388pst
3xnecropolis knights 195p
-entombed beneath the sand 15p
-210pst
2x tomb scorpion
-entombed beneath the sand
-170pst
rare:315pst
-90pst
-90pst
1xCasket of Souls
-135pst
yht:2400pst
Viimeksi muokannut Henkka1986, Ti 01.05.2012 19:42. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
No joo, näyttää ihan mielenkiintoselta. Maanalaisjoukkojakin mukana. Nyt jouskaritkin kestää hieman paremmin tappelua. Itemeistä, vaihdappas talisman of preservation ja armour of destiny päittäin. Vai onko tk maageilla lupa ottaa armoria? Samoin prinssin kilpi hieman turha, mut eipä noilla pisteillä mitään muuta saakaan
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
Henkka1986
Dodii nyt korjasin ne virheet jotka huomasit juu jotain myyrä touhua ajattelin, ihan kiva vastustajalle =) juu ei tol 2 pisteel olis muuta saanukkaa =)
Buustit tarvii saada läpi ensin. Et ei sulla vielä oo Tseiskaa, regee tai muutakaan:)Gerazu kirjoitti:Jossei perkele T7 ja regellä pääse niin jo on kumma :D
Mites muuten aiheuttaako tomppari katapultti nykyään aina paniikin? Ennnen siihen piti muistaakseni upata se kyky.
-
Henkka1986
Täytyy muuten tutkia se katapultin toiminnot se olis kyl kiva lisä =)
A) Tupla hydrat = "sankaruuden hyve" lordilla.
B) Etteks te ole lupailleet tota breteille(ja niiden kenraalille) naljailun lopettelua jo liigan puoli välistä ;)
C) Ei se haittaa että sankari jää jäljelle siitä dwelleristä kunhan massa lähtee pois yksiköistä. Sankarin poistoon löytyy pari kivaa kikkaa :P tarttis vaan saada ne pojot... tulis se uusi kirja niin sais nähdä saavatko bretit korviketta sille lisä herolle mikä nykyisessä/susi vanhassa kirjassa on.
niin ja talonpojat, trebuja lukuun ottamatt,a korvataan graalin ritareilla ja vain 1 maagi lv4 listaan, mikä niistä kolmesta loresta jätätään arvailun varaan(mistäs sais hyvän lohari figun Transformation of khadonia varten?)
B) Etteks te ole lupailleet tota breteille(ja niiden kenraalille) naljailun lopettelua jo liigan puoli välistä ;)
C) Ei se haittaa että sankari jää jäljelle siitä dwelleristä kunhan massa lähtee pois yksiköistä. Sankarin poistoon löytyy pari kivaa kikkaa :P tarttis vaan saada ne pojot... tulis se uusi kirja niin sais nähdä saavatko bretit korviketta sille lisä herolle mikä nykyisessä/susi vanhassa kirjassa on.
niin ja talonpojat, trebuja lukuun ottamatt,a korvataan graalin ritareilla ja vain 1 maagi lv4 listaan, mikä niistä kolmesta loresta jätätään arvailun varaan(mistäs sais hyvän lohari figun Transformation of khadonia varten?)
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
niitä saa kaupasta !!!!ManAtArm kirjoitti:mistäs sais hyvän lohari figun Transformation of khadonia varten?)
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Mul on kaks loharia vink vinkManAtArm kirjoitti: niin ja talonpojat, trebuja lukuun ottamatt,a korvataan graalin ritareilla ja vain 1 maagi lv4 listaan, mikä niistä kolmesta loresta jätätään arvailun varaan(mistäs sais hyvän lohari figun Transformation of khadonia varten?)
Mitään olla brettien suhteen koskaan luvattu, kunhan ollaan muuten vain huudeltu jotain lämpimiksi. Joskus meilläkin on heikot hetkemme ja sorrumme valheisiin.
Täältäkin löytyisi yksi puoliksi maaleissa oleva lohari vailla uutta kotia tiedä sitten onko sopiva. Taitaa olla joku helffien vanha metallinen lohari jos oikein muistan.
Seuraavaan liigaan Bretit koittaa sitten tehdä sellaisen listan jolla voitetaan muutkin armeijat kuin kääpiöt?
Täältäkin löytyisi yksi puoliksi maaleissa oleva lohari vailla uutta kotia tiedä sitten onko sopiva. Taitaa olla joku helffien vanha metallinen lohari jos oikein muistan.
Seuraavaan liigaan Bretit koittaa sitten tehdä sellaisen listan jolla voitetaan muutkin armeijat kuin kääpiöt?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Joo löytyy kans pari loharia. Vanha metallinen ja uus muovinen, delffien molemmat. Löytyy myös manticore ja löytyy mountain chimerakin. Soon paljoo pareempi ko rakoni. Mut hydrat tarviin ite:)Beast on hyvä lore! Huom, et muutos loitsus pitää maagi olla jalan!!
Taidettiin luvata jo edellisenkin liigan aikanakin...:) mitä tästä opimme...emme juuri mitään.ManAtArm kirjoitti: B) Etteks te ole lupailleet tota breteille(ja niiden kenraalille) naljailun lopettelua jo liigan puoli välistä ;)
Mä kyllä vitsailin sen loharin kanssa, beastillä on parempia loitsujaa kuin se ja tuli otettua opisi jalkautuneista damseleista, jatkossa pelaan puhdasta ratsuväkeä trebujen tukemana ;). Tai bretti versiota gunlinestä :P
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Mää vähän kyllä mietein siinä meidän pelissä että wtf, juoksutat niitä damseleitas jalan vielä ilman losisuojaa :PManAtArm kirjoitti:Mä kyllä vitsailin sen loharin kanssa, beastillä on parempia loitsujaa kuin se ja tuli otettua opisi jalkautuneista damseleista, jatkossa pelaan puhdasta ratsuväkeä trebujen tukemana ;). Tai bretti versiota gunlinestä :P
Vielä pitäs kaks peliä pitäs tällä listalla vääntää, mistäköhän tuon bringerin sais kiinni, haluisko joku heittää hänen numeroaan YV:llä?
Numero lähetetty. Mä olen pelailemas 15.5. päivällä.
Sit olis vielä viimenen peli sovittavana. Kenelläkään nuuubista käryä?
Sit olis vielä viimenen peli sovittavana. Kenelläkään nuuubista käryä?
yv:n kautta saanut yleensä nuuubia kii. Käy täällä harvakseltaan.
Mites muuten siinä tilanteessa, että nuuubista ei kuulu. Itse en ala peliä luovuttamaan, sillä haasteen olen heittänyt yli kuukausi ennen viimeisiä pelipäiviä. Onko haasteeseen riittävässä ajassa vastaamattomuus laskettavissa luovutukseksi? Itse mielelläni matsin ottaisin, mutta tässä käy päivät vielä vähiin. Tietysti mikäli nuuuubi helsingissä/ropeconissa käy pelaamassa hoituu homma myös suht kivuttomasti.
Tosin käynhän mä ens lukukauden aikana ainakin 6 kertaa porissa... Liigaa tosin tuskin halutaan jatkaa vuodella.
Tosin käynhän mä ens lukukauden aikana ainakin 6 kertaa porissa... Liigaa tosin tuskin halutaan jatkaa vuodella.
Joo koitetaas nyt saada liiga tässä nopsaan loppumaan. Laitan vaikka nuuuubin numeron sulle yv:nä. Tosiaan käy täällä harvakseltaan. Ja kun ei tie missä mies aina sotii ja miten kattelee postejaan. Toivottavasti ei tarvii mitään luovutus juttuja miettiä. Tietty tarkoitus on myös, että saisin omat pelit (bringer, Hapid) nopeesti pelattua. Niidenkin tulokset voivat jo ratkaista paljon. Esim jos häviin molemmat 20-0 ja Aki voittaa bringerin ens viikolla niin homma on "selvä"
Pitää miettiä hieman miten tehdään tilanteessa jos kyseistä peliä ei saada pelatuksi kohtuullisessa ajassa. Luovutusvoitoksi en kyseistä peliä mielelläni lähtisi julistamaan, sillä molemmilla pelaajilla on panoksia kuitenkin aivan riittämiin. Jos nyt pitäisi jokin päätös antaa niin se olisi 10-10, tai vaihtoehtoisesti keskiarvoja laskemalla pisteyttäisin pelin (keskiarvot kun lasketaan gobliin olisi voittaja ja saisi täten enemmän pisteitä).
Henkilökohtaisesti uskon että peli saadaan pelattua mikäli vain nuuubiin yhteyden jotenkin saat, mies reissaa käsittääkseni mielellään Poriin pelaamaan pelejä joten eiköhän tämäkin peli hoidu.
Pitää varmaan seuraavaan liigaan miettiä jokin sanktio näiden pelien viivyttämisille, Hapid nyt viivyttelee jo toista liigaa perätysten pelejään ja Bringerillä oli oma tauko peleissä. Toki ymmärrän hyvin tuon Bringerin tauon sekä Hapidin työkiireet, joten sen puolesta ei ainakaan tässä liigassa sanktioita jaeta. Myös Halffin ja Nuuubin pelitilanteen ymmärtää hyvin koska kumpikaan herroista ei asu Porissa, jolloin pelien sopiminen on hieman vaikeampaa. Mutta keskustellaan sanktioista enemmän komppi osiossa.
Henkilökohtaisesti uskon että peli saadaan pelattua mikäli vain nuuubiin yhteyden jotenkin saat, mies reissaa käsittääkseni mielellään Poriin pelaamaan pelejä joten eiköhän tämäkin peli hoidu.
Pitää varmaan seuraavaan liigaan miettiä jokin sanktio näiden pelien viivyttämisille, Hapid nyt viivyttelee jo toista liigaa perätysten pelejään ja Bringerillä oli oma tauko peleissä. Toki ymmärrän hyvin tuon Bringerin tauon sekä Hapidin työkiireet, joten sen puolesta ei ainakaan tässä liigassa sanktioita jaeta. Myös Halffin ja Nuuubin pelitilanteen ymmärtää hyvin koska kumpikaan herroista ei asu Porissa, jolloin pelien sopiminen on hieman vaikeampaa. Mutta keskustellaan sanktioista enemmän komppi osiossa.
No niin kujanjuoksu Akin kanssa aloitettu (okei on vielä muillakin mahdollisuuksia voittoon mutta Aki on tällä hetkellä suurin vastus). Tuli sitten kohdattua Hapidin (tylsäksi jne haukutut) kääpiöt. Peli loppui 4 kierroksen tasoittavalla, kun yhtään kääpiötä ei ollut enää kentällä. Demonit vs kääpiöt (H) 2696-1145 eli 20-0!!! Tassä hieman paineita Akille, pienetkin virheet tulee ratkaisemaan:) Ja jos douppaat enemmän kuin Anttia vastaan niin silloin taidat mennä yli kuntoon:)
Mutta itse pelistä. Kenttä tehtiin yhdessä, Ville sai kukkulansa molemmille puolille ja minä isoja taloja ja kukkulan keskelle. Eli avonaisuus torpedoitu.
Ville voitti aloituksen(muttei kuitenkaan peliä)!! Teki pientä liikettä slayereilla ja pientä ampumista. Satunnaisia haavoja tuli.
Minä ehkä yllätin Villen ja lähdin suureen "rynnäkköön" eli kaikilla maksimit eteenpäin. Fiendit slayereiden eteen ja pienempi daemonette yksikkö hollille odottamaan pääsyä slayereiden kylkeen. Keepperi juoksi talon takaa ohi slayereiden, isomman crossari porukan eteen. Siihen viereen heilahti seekerit+bsb kyttäämään toista organia(jonka takana oli katapultti). Isompi netteyksikkö juoksi talon suojaan päin toisia crossareita. Niiden takana oli hammerit. molemmat furyt ja yksinäinen fiendi lähti kohti toista organia ja sen takana olevaa alasinta. Magiassa en tehnyt mitään, koska kova dispellaus. Muutenkin magia oli lahinnä kosmeettista kiusaa, eikä todellista uhkaa.
Kääpiöt 2: Pakotin sireenillä crossarit keepperiin kiinni, samoin pakotin toisen crossariporukan yrittämään chargea isompaan nette laumaan (ei onnistunut). Slayerit teki chargen fiendeihin. Reunimmainen organi ja anvil sai harvennetua uhkaajia kivasti, toiset furyt ja yksinäinen fiendi kokonaan pois ja toisesta furypoppoosta jäi vain yksi (huikka huolestutti). Toinen organi ampui bsb:n suojeliat kokonaan pois (tämäoli tarkoituksellinen uhraus). Niin ja sai gyro ammuttua bsb:iin haavan. Eli kohtuu kova 2 ampuma kierros. Tappelussa fiendit hakkasi kasan alastomia slayereitä ja slayerit pudotti yhden fiendin. Hävisin 1 mutta onnistunut breikki. Keepperi murjoi oikealla ja vasurilla crossareita kymmenisen. Mutta tekivät pirut 3 haavaa körmyyn. No voitin tappelun ja bsb avitti että kääpiöt pakeni ja jäi keepperin alle.
Mun 2 tasoittava. pikkunette yksikkö slyerien kylkeen, keepper katapulttiin, bsb organiin, isonette yksikkö crossareihin ja yksinäinen fury organiin. Magiassa ei ihmeitä. fury tappoi yhden crewin mutta kuoli itsekin pois. Bsb ja keepper tuhosivat omat kohteensa ja kääntyi katsomaan hammerien kylkeä. Fiendit ja netet hakkasi taas nipun slayereita, yksi fiendi ja pari netteä kuoli ja tappelu jatkuu. isonette yksikkö niistää myös toista crossariporukkaa kunnolla mutta ld4 pitää paikoillaan.
Kääpä3 ei juuri liikkeitä gyro yrittää ampua bsb:täni, ei vahinkoa. Anvil yrittää isoo lyöntii, ei onnaa ja on seuraavankin vuoron tekemättä mitään. organi ei nää kukkulan nypyn takaa ketään joten liikkuu lujaa 3". Slayerit tapetaan pois. Myös crossarit saadaan breikkaamaan, pääsee pakoon läpi hammereiden ja netet jyräyttää hammereihin.
Mun 3. keepper ja bsb charkaa hammerien kylkeen, ja fiendit lähtee jahtaamaan gyroa joka ottaa fleen. Kääpiöitä tippuu taas kauhee kasa mutta stubborn pitää.
Kääpiöiden 4 crossarit rallyy ja gyro rallyy. Ei ampumista ja anvil vielä jäähyllä. Hammerit + herot tapetaan. jota crossarin rippeet pelästyy ja juoksee ulos. netet, keepper ja bsb reformaa
Mun 4 tasoittava ja lopetus. netet kiinni organiinja poks, bsb kiinni gyroon ja poks, ja keepper kiinni alasimeen ja kunnon poks. se oli siinä. Kiitos.
Pari ekaa vuoroa näytti hieman huolestuttavalta. Lähinnä siinä, että annoinko liikaa pisteitä. Ja loppujen lopuksi aika tiukille tuo meni, että sain täydet.
Mutta itse pelistä. Kenttä tehtiin yhdessä, Ville sai kukkulansa molemmille puolille ja minä isoja taloja ja kukkulan keskelle. Eli avonaisuus torpedoitu.
Ville voitti aloituksen(muttei kuitenkaan peliä)!! Teki pientä liikettä slayereilla ja pientä ampumista. Satunnaisia haavoja tuli.
Minä ehkä yllätin Villen ja lähdin suureen "rynnäkköön" eli kaikilla maksimit eteenpäin. Fiendit slayereiden eteen ja pienempi daemonette yksikkö hollille odottamaan pääsyä slayereiden kylkeen. Keepperi juoksi talon takaa ohi slayereiden, isomman crossari porukan eteen. Siihen viereen heilahti seekerit+bsb kyttäämään toista organia(jonka takana oli katapultti). Isompi netteyksikkö juoksi talon suojaan päin toisia crossareita. Niiden takana oli hammerit. molemmat furyt ja yksinäinen fiendi lähti kohti toista organia ja sen takana olevaa alasinta. Magiassa en tehnyt mitään, koska kova dispellaus. Muutenkin magia oli lahinnä kosmeettista kiusaa, eikä todellista uhkaa.
Kääpiöt 2: Pakotin sireenillä crossarit keepperiin kiinni, samoin pakotin toisen crossariporukan yrittämään chargea isompaan nette laumaan (ei onnistunut). Slayerit teki chargen fiendeihin. Reunimmainen organi ja anvil sai harvennetua uhkaajia kivasti, toiset furyt ja yksinäinen fiendi kokonaan pois ja toisesta furypoppoosta jäi vain yksi (huikka huolestutti). Toinen organi ampui bsb:n suojeliat kokonaan pois (tämäoli tarkoituksellinen uhraus). Niin ja sai gyro ammuttua bsb:iin haavan. Eli kohtuu kova 2 ampuma kierros. Tappelussa fiendit hakkasi kasan alastomia slayereitä ja slayerit pudotti yhden fiendin. Hävisin 1 mutta onnistunut breikki. Keepperi murjoi oikealla ja vasurilla crossareita kymmenisen. Mutta tekivät pirut 3 haavaa körmyyn. No voitin tappelun ja bsb avitti että kääpiöt pakeni ja jäi keepperin alle.
Mun 2 tasoittava. pikkunette yksikkö slyerien kylkeen, keepper katapulttiin, bsb organiin, isonette yksikkö crossareihin ja yksinäinen fury organiin. Magiassa ei ihmeitä. fury tappoi yhden crewin mutta kuoli itsekin pois. Bsb ja keepper tuhosivat omat kohteensa ja kääntyi katsomaan hammerien kylkeä. Fiendit ja netet hakkasi taas nipun slayereita, yksi fiendi ja pari netteä kuoli ja tappelu jatkuu. isonette yksikkö niistää myös toista crossariporukkaa kunnolla mutta ld4 pitää paikoillaan.
Kääpä3 ei juuri liikkeitä gyro yrittää ampua bsb:täni, ei vahinkoa. Anvil yrittää isoo lyöntii, ei onnaa ja on seuraavankin vuoron tekemättä mitään. organi ei nää kukkulan nypyn takaa ketään joten liikkuu lujaa 3". Slayerit tapetaan pois. Myös crossarit saadaan breikkaamaan, pääsee pakoon läpi hammereiden ja netet jyräyttää hammereihin.
Mun 3. keepper ja bsb charkaa hammerien kylkeen, ja fiendit lähtee jahtaamaan gyroa joka ottaa fleen. Kääpiöitä tippuu taas kauhee kasa mutta stubborn pitää.
Kääpiöiden 4 crossarit rallyy ja gyro rallyy. Ei ampumista ja anvil vielä jäähyllä. Hammerit + herot tapetaan. jota crossarin rippeet pelästyy ja juoksee ulos. netet, keepper ja bsb reformaa
Mun 4 tasoittava ja lopetus. netet kiinni organiinja poks, bsb kiinni gyroon ja poks, ja keepper kiinni alasimeen ja kunnon poks. se oli siinä. Kiitos.
Pari ekaa vuoroa näytti hieman huolestuttavalta. Lähinnä siinä, että annoinko liikaa pisteitä. Ja loppujen lopuksi aika tiukille tuo meni, että sain täydet.